28 lip 2017

Letnie Stylizacje- " Czyli albo słodko albo z pazurem " i mój pierwszy lookbook

Witajcie Kochani!

W lato jakoś tak szybko mija czas, ech aż trudno uwierzyć, iż lipiec już prawie dobiega końca. Tak mega krótkie wydają mi się dni, prawie wcale mnie nie ma w domu, ale na blog zawsze chwila się znajdzie. Dziś mam dla Was podwójną publikację, bo i nowy post i filmik na moim kanale. Okej wiem, że trochę długo mnie zajęło go ogarnąć, ale myślę że teraz uda mnie się dodawać nowości co 2 tygodnie. Już miałam się poddać i rzucić Youtube, ale nie jestem osobą, która tak łatwo z czegoś rezygnuje, nawet jak jest ciężko. Właściwie i filmik i dzisiejszy wpis łączy jeden aspekt, mianowicie oba skupiają się na stylizacji, jedynie w filmiku zobaczycie ich po prostu więcej i w innej formie niż dotychczas.
Tym razem wybrałam dla Was dwie opcje, jedna jest po prostu przesłodka i urocza druga natomiast ma w sobie lekki pazur i nadaje się dla bardziej odważnych kobiet. 






Sweetie Outfit

Jak mam być szczera, jest on jednym z moich ulubionych zestawów. Po prostu uwielbiam ten kombinezon, jest naprawdę kobiecy i elegancki. Z początku jak go zobaczyłam na półce trochę się przestraszyłam, bo wypatrzyłam go w Forever 21 a tam z rozmiarami jest mały problem. Na szczęście okazał się idealny i nie za krótki, dodatkowo na plecach mamy przecudowny element sznurowanych pleców, przez co możemy regulować dekolt i wcięcie w tali. Kombinezon ma jeszcze bardzo modne w tym sezonie rozszerzane rękawy, które dostarczają nam lekki efekt japońskiego kimona. Dołączyłam do niego różową pastelową kurtkę, w której się od razu zakochałam. Kurtek mam już sporo w swojej kolekcji, ale tej nie mogłam sobie odpuścić. Kolor mnie zachwycił i nie spodziewałam się, że tak mnie się on spodoba. Kurtka jest przewiewna i nadaje się w sam raz na letnie wieczory, jest z bardziej śliskiego materiału. Kupiłam ją w Stradivariusie za 50zł, więc czasami warto chodzić na wyprzedaże w sieciówkach. Aby nadać lekko sportowego stylu, zamiast dodawać szpilki, czy jakieś sandałki na obcasie, pokusiłam się o moją absolutną nowość czyli Adidas Superstar. Tak wiem że polowa Polski nosi takie same, dlatego żeby być chociaż troszkę oryginalną postanowiłam nie kupować tych biało czarnych ze złotymi wstawkami. Za tym wymarzonym wariantem bardzo długo się najeździłam, wszędzie były wyprzedane. albo bardzo małe rozmiary. Wreszcie znalazłam je w dwóch sklepach w tym jednym była obniżona cena, niestety i te zostały wykupione w moim rozmiarze, ale w drugim nareszcie je wypatrzyłam i zakupiłam. Są niesamowicie wygodne i wytrzymałe, chodziłam w nich kiedy wręcz lało na dworze, a buty mnie nie przemokły. Muszę przyznać że w kwestii wygody postawiłabym je na podium z Converse. Żeby nie było tak goło na mojej szyi, musiałam założyć choker. Nie wiem czy widać, ale ma on na końcówkach takie male "diamenciki". Jest on wiązany i łatwo można go regulować. 






















Grey Outfit 

Ta opcja już jest mniej kolorowa i pasuje bardziej dla osób, które nie lubią się zbytnio wyróżniać. Nadaje się na co dzień, chociaż świetnie się też sprawdzi przy wyjściu ze znajomymi. Tutaj główne skrzypce odgrywa T-Shirt, który przyznam się że podpatrzyłam u Maffashion na Snapie. Już wtedy strasznie mnie się on spodobał, ze względu na ten mało spotykany wzór oraz jakby "choker" na dekolcie.  Zanim ją kupiłam, koszulki tego typu były dostępne chyba tylko na Stradivariusie i nie było aż takiego wielkiego wyboru. Kiedyś miałam pełno ubrań własnie w takich ciemniejszych kolorkach, teraz natomiast garderoba nieco się zmniejszyła. Uznałam że świetnie będzie wyglądać do poszarpanych krótkich spodenek, albo czarnych jeansów z wyższym stanem. Jest on po prostu genialny, ten wzór z tygrysem szczególnie mnie zauroczył. Żeby jeszcze dodać większego pazura polecam założyć stanik z ozdobnymi ramiączkami, które będą wystawać i wyglądać na prawdę obiecująco. Połączyłam go ze starymi dobrymi szortami z przetarciami, które idealnie współgrają z T-shirtem. Nie chciałam zbytnio eksperymentować, żeby mój główny element nie został po prostu przyćmiony. naprawdę fajnie też wygląda z czarną rozkloszowaną spódniczka, ale wtedy radziłabym włożyć go do środka. Wiecie dobrze, że nie lubię skupiać się tylko na jednym aspekcie, dlatego do przełamania ciemniejszej barwy użyłam bielutkie converse, które swoją drogą chyba pora wymienić. Służą mi już dobre 4 lata i mimo że od zewnątrz wyglądają bardzo dobrze to w środku jest już tragicznie, całe mnie się wydarły i jak nosze rajstopy to strasznie mam obtarte nogi. Myślę że para klasycznych białych trampek jest totalnym must have podobnie jak czarne szpilki i powinna znaleźć 
się w każdej garderobie. Żeby nadać lekkiej tajemniczości założyłam okulary przeciwsłoneczne, bo wiadomo ochrona przede wszystkim. Całe lato górują u mnie cieniowane Ray-Bany, które uwielbiam. Są naprawdę wytrzymałe, uwierzcie bo kilka razy już niestety upadły i żyją całe i zdrowe.
















Gdzie Kupiłam? 

Sweetie Outft

* Kombinezon- Forever 21 za 110zł 
* Kurtka- Stradivarius za 50zł
* Buty- Worldbox za 320zł
* Choker- Aliexpress za 10zł

Grey Outfit

* T-Shirt- Stradivarius za 80zł
* Szorty- Stradivarius za 40zł
* Buty- Internet za 240zł

Filmik :)











Mam nadzieję, że post Wam się spodobał, zachęcam do obserwowania bloga, aby być na bieżąco i komentowania: Który wariant wolicie? Kupiłybyście jakąś rzecz? Czy spodobały Wam się zdjęcia. I oczywiście zapraszam do obejrzenia nowego filmiku na kanale :)

Do zobaczenia Kochani!









25 komentarzy:

  1. Świetne outfity ☺

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej podobasz mi się w ciemnych ubraniach. Co ja mówię,we wszystkim wyglądasz cudownie 💕Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do twarzy ci w tych spodenkach dżinsowych i koszulce, Ale w tamtej pierwszej to stylowo też było ale nie aż tak jak przy drugiej stylizacji. Fajna propozycja dla każdej dziewczyny na propozycję stroju .

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się kurteczka, jest przepiękna! <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje. Jednak najbardziej podoba mi się ten kombinezon!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje, ale zdecydowanie pierwsza wygrała!
    Kombinezon wspaniały!

    Pozdrawiam!
    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie stylizację są świetnie, jednak ta pierwsza zdecydowanie skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje,każda mi się podoba,najbardziej ostatnia,najbardziej w moim stylu :)
    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna marynarka. Fajne lekkie i nie wymuszone stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje! Najbardziej podoba mi się zestawienie sukienki z butami sportowymi - niby z pozoru nie pasujące do siebie elementy, finalnie wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie kombinezon jest świetny, ale w to lato sama nie wiem czy bym go założyła. Obecnie jest mi tak gorąco, że mam ochotę nie mieć na sobie nic, dlatego jeśli miałabym wybrać kombinezon z dłuższym rękawem, to chyba bym się ugotowała :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię połączenie ramoneski i tkaniny w kwiatowy nadruk, jest niezwykle vintage :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz:D
    Obie stylizacje świetne :D Jednak kombinezon najbardziej wpadł mi w oko :D
    Super zdjecia <3

    Odwdzięczam się za obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kombinezon :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne stylizacje! ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie stylizacje, pierwszy bardzo mi się podoba, a zwłaszcza ten kombinezon *-*

    Obserwuję i pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wygladasz rewelacyjnie!! :))



    https://angelaendzel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza stylizacja podoba mi się najbardziej! Kombinezon jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne stylizacje, jak dla mnie druga najlepsza:) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba, szczególnie ta ostatnia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń