19 cze 2017

Summer Outfits

Witajcie Kochani!

Dzisiejszy post jest robiony całkowicie na spontanie, miałam ten dzień spędzić na leniuchowaniu w łóżeczku z dobrym filmem, ale pomyślałam, że nie mogę Was zaniedbywać, a pogoda taka przecudowna, iż zal nie wybrać się na zdjęcia. Ani się obejrzałam a włosy i make up były już zrobione, wybranie stylizacji także poszło mi dzisiaj bardzo szybko. Poprosiłam moja mamę o zrobienie mi kilku zdjęć i wszystko by było świetnie, ale oczywiście zapomniałam o strojach, czyli o rzeczy najważniejszej i musiałyśmy się wrócić. Na szczęście później już nie było żadnych komplikacji, zdjęcia robione nowym aparatem wyszły prześlicznie, od razu widać że to lepszy sprzęt, a co za tym idzie lepsza jakość. Zanim przejdę do sedna sprawy, muszę się z Wami pochwalić jedną pewną wielką dla mnie rzeczą, mianowicie nareszcie założyłam kanał na YouTube, oraz wstawiłam swój pierwszy filmik. Jestem z siebie bardzo dumna że zdobyłam się na ten precedens, jeśli chcecie go zobaczyć to link jest podany na moim instagramie Chuckylucky17, na którego Was z resztą zapraszam. 





Black White And Beige

Z początku chciałam postawić raczej na total look i dać całą stylizację w białym kolorze, jednakże ja osobiście nie lubię się trzymać do końca schematów, dlatego musiałam dodać jakiś inny akcent. Ostatnio jestem wprost zakochana w bieli, ponieważ jest taka świeża i po prostu kojarzy mnie się z wakacjami i ciepłem. Za znalezieniem spodni własnie w tym kolorze chodziłam mega dużo czasu i zawsze było kroju skinny, czyli takie mega przylegle do ciała. Albo spotykałam ciągle z niskim stanem, które są strasznie niewygodne. Nareszcie dopiero w Tally Weijl znalazłam idealne z wysokim stanem i dziurami na kolanach, ale oczywiście lekkie komplikacje musiały wystąpić, ponieważ musiałam je zwrócić do sklepy z wymianą, bo miały dziury koło paska, przez co długo bym ich nie ponosiła. Zestawiłam je z tym przecudownym topem, z którego jestem mega zadowolona. Jest przewiewny i wprost idealny na lato, dodatkowo ma elementy koronkowe, które wprost uwielbiam. Jako przełamanie bieli dodałam czarną skórzaną kamizelkę, powiedziałabym że jest ona nawet stylu kowbojskim. Wbrew pozorom nie jest w niej zbytnio ciepło, co jest dla mnie wielkim plusem, dlatego spokojnie można ją zakładać w okresie letnim. Lubię ją ze względu, iż potrafi dodać uroku każdej stylizacji, sprawia że wyglądamy wtedy inaczej, bardziej interesująco. Moda na chokery nadal trwa, to dlaczego by i do tej stylizacji go nie założyć. Tym razem wróciłam do swojego pierwszego chokera, od którego zaczęła się moja fascynacja nimi. Ma naprawdę niekonwencjonalny wzór, te kwiatki na nim po prostu skradły moje serce. Ponieważ dzisiejsza pogoda zdecydowanie dopisywała to i z butkami trochę zaszalałam i założyłam z odkrytymi palcami. Kolor maja prześliczny i pasujący nie do jednej stylizacji, do tego są całkiem wygodne. 












White and blue 

Zawsze staram się wybierać dla Was dwa warianty, jeden bardziej szalony a drugi stonowany i spokojniejszy. Jak zobaczyłam tą bluzkę na półce w sklepie to od razu się zakochałam, no jest po prostu cudowna i do niej te białe spodnie, to duet po prostu idealny. Szczególnie że ten niebieski kolorek jest w sam raz na wakacyjny klimat. Najbardziej w niej spodobały mnie się te niespotykane motywy"firanek" na rękawach i brzuchu. To one najbardziej dodają uroku całości, sprawiają że wygląda się zupełnie inaczej. Znowu pokusiłam się o białe poszarpane spodenki, lecz tym razem krótkie. Własnie te poszarpania najbardziej mnie urzekły, dodatkowo są one typu mom fit, który jest bardzo pożądany w tym roku. Tutaj już nie chciałam zbytnio eksperymentować z dodatkami, dlatego postawiłam na klasyczne złote okulary, które zostały moim ulubieńcem poprzedniego miesiąca. Przypominają mi one trochę kocie oko, dotychczas myślałam że nie będzie mi dobrze w takiego typu okularach, bo zawsze jak przymierzałam okazywały się po prostu za duże i wyglądałam jak kosmita lub mucha. Ale jak byłam w Mohito, to od razu spodobały mnie się na nich te złote elementy, przymierzyłam i okazały się idealne. No nie mogłam wyjść ze sklepu bez nich, jedyną ich wada jest to iż nie mają plastikowych nosków tylko jakieś metalowe wcięcie, przez co po jakimś czasie czujemy lekki ból w okolicach noska, ale później już tego nie czuć. Chyba pierwszy raz założyłam szpilki do stylizacji, ale te są takie cudowne, że nie mogłam się powstrzymać. Mają bardzo ładny beżowy kolor i są wiązane, oczywiście nie polecam ich osobom niskim, bo po prostu mogą Wam skrócić nogi. 














Gdzie Kupiłam? 

Outfit 1

* Spodnie- Tally Weijl za 110zł
* Top- H&M za 60zł
* Kamizelka- Stradivarius za 35zł 
* Buty- CCC za 70zł
* Okulary Przeciwsłoneczne- Ray Ban za 300zł
* Choker- New Look za 30zł
* Plecak- Zara za 90zł

Outfit 2

* Szorty- H&M za 100zł
* Bluzka- Stradivarius za 90zł
* Buty- CCC za 100zł
* Okulary Przeciwsłoneczne- Mohito za 60zł
* Torebka- PTAK za 90zł 

Mam nadzieję, że post bardzo Wam się spodobał, zachęcam do obserwowania bloga, aby być na bieżąco i komentowania: Która stylizacja bardziej Wam przypadła do gustu? Czy też nie lubicie trzymać się schematów? Jakie Wy lubicie stylizacje latem?

Do zobaczenia Kochani!

28 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia i stylizacje, zwłaszcza ta biało-niebieska *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. błękitna bluzka mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy zestaw podoba mi się najbardziej, choć bluzeczka z drugiego zestawu jest bardzo ładna :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że sobie przypomniałyście o zgubie :D Śliczna stylizacje i genialne zdjęcia

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są te spodenki! Wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe stylizacje i super na Tobie wyglądają!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie się czyta tekst, jest taki lekki :) Stylizacje może nie do końca w moim stylu jednak bluzeczka i torebka z drugiej stylizacji totalnie do mnie przemawiają :)
    ZAPRASZAM:
    BLOG: http://roksanakalinowska.blogspot.com
    INSTAGRAM: @kalinowskaar

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszłaś na tej sesji, zdjęcia i stylizacje cudowne. Mam identyczne spodenki, ale niestety do mnie chyba niekoniecznie pasują...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardo fajne zdjęcia i stylizacje, ale bardziej w mój gust wpadla ta druga ;)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia! Druga stylizacja to petarda, ślicznie wyglądasz ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie stylizacje są świetne, ale ta druga bardziej skradła moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne stylizacje. Niestety nie jestem fanką białego koloru i moja szafa jest uboga w takie ciuchy
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. W obu stylizacjach bardzo spodobały mi się bluzki, są w moim stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. With and blue mega podoba mi się ta stylizacja, piekne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pod kątem ciuchów, to zdecydowanie wolę drugie zestawienie, bluzka jest fantastyczna, jednak z pierwszego zestawu spodobał mi się plecak, jak dla mnie może być dodatkiem do kilku stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne połączenia :) Zazwyczaj wybieram mocno dziewczęcy styl, dlatego druga stylizacja skradła moje serce :3

    http://pannakuchcewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzka z Outfitu 2 jest przepiękna.

    https://jadziaandtosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie outfity skradły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne stylizacje bardzo mi się podobają a na kanał na pewno zajrze
    Pozdrawiam,lu

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne zdjęcia oraz życzę samych sukcesów na youtubie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie stylizacje na luzie, świetną masz figurę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały wpis i rewelacyjne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie piękne stylizacje! Ta druga skradła moje serce, ślicznie Ci w błękitnym ;*
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Przesliczne,kobiece outfity :-) mega mi sie podobaja :-) Buziaki Kochana
    Obserwuje :-)

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/06/holiday-2017.html

    OdpowiedzUsuń
  25. genialne outfity, bardzo kobiece:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej! Świetny post,wyglądasz cudownie :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń