5 maj 2017

Kwiecista Stylizacja

Witajcie Kochani! 

Jak Wam minęła majówka? Bo u mnie była pod znakiem hmm choroby, ale szczęśliwie szybko mi przeszła. Pogoda oczywiście nie rozpieszcza nas nawet w maju, a szkoda bo fajnie byłoby urządzić wreszcie jakiś grill lub może ognisko. Maturzyści mają za sobą już dwa trudne egzaminy i zdania o nich jak zwykle są podzielone. Mnie na szczęście czeka to dopiero za rok, lecz wiadomo jak to jest, ani się obejrzę a znajdę się ubrana na galowo w sali gimnastycznej. Mam wielką nadzieję, że napisaliście te egzaminy bardzo dobrze i trzymam kciuki za dalsze trudne dni, bo zbliża się Wasze prawdziwe utrapienie czyli testy ustne, lecz pamiętajcie najważniejsze żeby się nie stresować i spróbować wejść do sali pewnym siebie. 
Dlatego, że niedawno stylizacje były mało kolorowe dzisiaj troszkę poszalałam z barwami i mam nadzieję, że taki efekt Wam się spodoba. 






Kwiecista Stylizacja 

Niedawno, kiedy było jeszcze ciepło robiłam kilka stylizacji i to już jest ostatnia z nich, ale już mam w planach nowe pomysły na zdjęcia i stroje. Jest to kreacja bardziej elegancka, chociaż jednak nie do końca, ponieważ ja uwielbiam przełamywać style. Na początku zacznę od marynarki, ponieważ ona odgrywa tu raczej pierwsze skrzypce. Jest ona po prostu przepiękna i kiedy ją wyszperałam w Mohito na przecenach za 50 zł nie mogłam się powstrzymać, żeby jej nie kupić. Można ją zestawić z białą prostą sukienką i już mamy gotową stylizację, ona właściwie tworzy nam wspaniały efekt. Do tego jeszcze idealnie zgrywa się z trendami tego sezonu, dzięki przepięknym kwiecistym wzorom. W pierwszej chwili zakładanie do niej koszuli o takim kolorze wydawało mnie się czystą wariacją, ale później pomyślałam, że moda przecież na tym polega, na zabawie i na łamaniu wszelkich granic ( w dobie rozsądku oczywiście). Uwielbiam bufiaste koszule, są nieodłącznym elementem mojej garderoby, dlatego też i w tej stylizacji nie mogło jej zabraknąć. Jak już mówiłam, tym razem postawiłam na dosyć odważny kolor, czyli taki pomarańcz zmieszany z czerwienią. Jednak najbardziej w niej urzekł mnie ten jeden element, mam na myśli ten jakby naszyjnik z piórkiem, który przybiera nam styl bardziej hipisowki. Według mnie połączenie takiej koszuli z elegancką marynarką wygląda naprawdę interesująco. Po raz kolejny pojawiają się u mnie spodnie z dziurami, najzabawniejsze jest to że jakimś cudem nie mam normalnych spodni bez dziur w swojej szafie. Ale właściwie wcale mnie to nie przeszkadza, ponieważ te spodnie dodają lekkiego pazura stylizacji. Mają także podwyższany stan i są kroju slim , dlatego prześlicznie wyszczuplają nam nogi. Nie przepadam raczej za butami na obcasie, dlatego tym razem wolałam założyć mega wygodne slip ony. Nie raz to powtarzam, ale są to chyba drugie najwygodniejsze buty. Po prostu się nie czuje jakby się miało coś na nogach. Buty także musiały być wiosenne, dlatego postawiłam na blask. Przy dodatkach zbytnio już nie eksperymentowałam i pokusiłam się jedynie o mój niezbędnik czyli okulary przeciwsłoneczne, które mam nadzieje że jeszcze założę w tym roku. 


























Gdzie kupiłam? 

* Marynarka- Mohito za 50zł
* Koszula- PTAK za 70zł
* Spodnie- New Look za 70zł
* Buty- New Look za 50zł
* Okulary- Mohito za 50zł  

Mam nadzieję, że ten post bardzo Wam się spodobał, zapraszam do obserwowania bloga, aby być na bieżąco i komentowania: Czy lubicie takie kolorowe stylizacje? Jaki styl wolicie elegancki czy hippie, a może ich połączenie? Czy kupilibyście którąś z tych rzeczy?

Do zobaczenia Kochani! 

20 komentarzy:

  1. Super! Pięknie wyglądasz w warkoczach. Ja maturę mam już rok za sobą. Co do stylu ubierania - zdecydowanie stawiam na elegancję ewentualnie połączona ze stylem sportowym ;)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie w nagłówku jeszcze śnieg pada, może stąd ta brzydka pogoda za oknem u nas :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja aczkolwiek troche nie w moim stylu.. Chętnie kupiłabym taka marynarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorki! Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Bardzo pasują do Ciebie te kolorki, a w warkoczykach wyglądasz uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Boska stylizacja! Wyglądasz przepięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, gratuluję udanych wyprzedaży. Wspaniałe zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja, typowo wiosenna. Szkoda tylko, że ta wiosna przychodzi i odchodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie: http://marlenamorgowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz w warkoczami, ale stylizacja niezbyt mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś mi nie gra patrząc na całość tej stylizacji... i za dużo jak dla mnie zdjęć, które wyglądają prawie identycznie :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna marynarka, uwielbiam motyw kwiatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja i super fryzura! Ja nie mam cierpliwości do zaplatania warkoczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz :)
    kwiatuszkowy żakiet wygląda bardzo uroczo!
    Zapraszam do nas:
    KLIK
    Pozdrawiamy, xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna stylizacja! Cudna marynarka i pięknie warkocze! :)
    W mojej ostatniej stylizacji również mam łososiową bluzkę.
    Zaskoczyłaś mnie, że nosisz już marynarki! Ja w Twoim wieku biegałam tylko w bluzach z kapturem i adidasach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa stylizacja kochana . Akurat jestem w trakcie i aż się boję co będzie na ustnym egzaminie :( Dzięki 😘

    OdpowiedzUsuń