13 maj 2017

Co kupić na dzień matki?

Witajcie Kochani! 

Dzisiaj post będzie poświęcony osobom bardzo dla nas ważnych, mam na myśli oczywiście nasze ukochane mamy. Kobiety, którą można by spokojnie nazwać "człowiekiem orkiestrą". Nie dosyć, że większość z nich pracuje to jeszcze dodatkowo pełni pracę na cały etat w postaci bycia matką. Mimo iż po powrocie z domu są zmęczone to i tak z uśmiechem na ustach potrafią ogarnąć cały dom, zrobić obiad, posprzątać i jeszcze znaleźć czas na odpoczynek. Bardzo podziwiam swoją mamę za to jaka jest, teraz nawet zaczęła jeszcze chodzić na siłownię. Nie traktuje jej tylko, jako rodzica, ale wręcz jest dla mnie przyjaciółką. To do niej przychodzę z różnymi problemami i wiem, że nie będzie mnie oceniać oraz doradzi co mam począć. To ona potrafi zawsze poprawić mi humorek. Zawsze jest blisko mnie i mogę ją także nazwać współtwórczynią bloga. Tak moi drodzy, te cudowne zdjęcia są jej zasługą. Daje mi siłę do tworzenia kolejnych postów i jest takim małym trybikiem, który napędza mnie do pisania dla Was. Ona zawsze ma dla mnie czas, nawet gdy jest wykończona pracą. 
Dlatego w tym jednym dniu w roku powinniśmy sprawić, aby nasze mamy poczuły się wyjątkowo. Większość osób zawsze ma problem z dobraniem idealnego prezentu, więc jak zwykle przychodzę do was z pomocą. Przeszukałam internet i wybrałam najlepsze według mnie pomysły na prezenty dla mam. 





Tradycyjnie, swoje pomysły przedstawię za pomocą listy, ponieważ lubię jak wszystko jest ładnie uporządkowane i nie ma żadnego chaosu. Zanim jednak zacznę to pamiętajcie, iż to są tylko inspiracje i to właściwie Wy najlepiej będziecie wiedzieć, co może spodobać się waszym mamom.

1) Kwiaty- To chyba raczej najbardziej banalny pomysł, chociaż nie musi taki być, jeżeli uruchomicie trochę wyobraźni. Wiadomo, że w kwiaciarniach jest możliwość kupna od razu przepięknego bukietu, udekorowane w niesamowity sposób ( za co płaci się o wiele więcej niż za same kwiatki). No, ale dlaczego by nie zrobić tego samemu? Wystarczy tylko pokupować różne kwiaty, mogą być róże, tulipany, peonie lub jeszcze jakieś inne. Następnie udać się do jakiegoś sklepu z drobiazgami, gdzie kupicie, dosłownie wszystko. Tam zakupcie różne wstążki, kokardy i co Wam jeszcze się spodoba i do dzieła. Uwierzcie mi, że jest to lepsza opcja niż od razu kupno gotowca. 




2) Biżuteria-  I nie mam na myśli najdroższych bransoletek z Pandory, czy Apartu. Ponieważ ładne akcesoria możemy już kupić za mniejszą cenę, która nie zakończy się zawałem dla naszego portfela. Tutaj jednak warto najlepiej dyskretnie podpytać mamę lub ciocię, jaką preferuję biżuterię, żeby nasze starania nie okazały się wtopą. Ale najlepiej celować w coś eleganckiego i drobnego, ponieważ nada się to na każdą okazję, nawet na mniejsze wyjścia. Cudownym pomysłem, też jest aby, kupić biżuterię z wygrawerowanym jakimś napisem. Osobiście polecam sklep Lilou, mają bogaty asortyment, który trafi w najbardziej wybredne gusta. Można tam wybierać napisy, które są ręcznie grawerowane.




3) Kupony- Znalazły się w poście walentynkowym, ale i tutaj też się doskonale nadadzą. Propozycje ich mogą być najróżniejsze, jeśli za mało czasu spędzasz z mamą, to zrób taki na spędzenie razem calutkiego dnia poza domem. Może także dotyczyć sprzątania, zmywania, zrobienia pysznego deseru lodowego. Kupon na przytulaska, bo z czasem, kiedy rośniemy, to już nie tulimy się tak do naszych mam. Przypomnijcie sobie jak byliście mali, co chwile dawaliśmy im buzi, czy tuliliśmy się niczym mały szczeniaczek. Każda mama będzie wniebowzięta takim prezentem.




4) Spa- Ale raczej nie każdego stać na taki luksusowy prezent, lecz co powiecie na lepszą alternatywę bez ruszania się z domu? Mam oczywiście na myśli domowe spa, bo która kobieta nie ma czasami ochoty na dzień poświęcony dla swej urody. A no i oczywiście przecież możesz razem z nią w tym uczestniczyć, bo wiadomo, że razem jest raźniej. W internecie jest mnóstwo sposobów na tanią maseczkę, dobraną do naszych potrzeb. Pozwól swojej mamie odpocząć i może spróbuj wykonać jej manicure. O polecam jeszcze nałożyć maskę Kallos na włosy, ponieważ wiadomo że w tygodniu raczej nie ma czasu na tego typu przyjemności. 




5) Kino- Jak domowe spa to, czemu nie kino domowe. Teraz jakoś nie leci zbytnio nic fajnego w kinach, lecz nasza domowa biblioteczka jest za to ogromna. Wybierz najlepiej kilka filmów i zróbcie maraton komedii romantycznych, lub zakup wielką pakę chusteczek i obejrzyjcie dramaty. Jeśli macie odmienne gusta filmowe, to pójdźcie na kompromis i niech najpierw będzie film mamy ( bo wiadomo to w końcu jej święto) a później coś twojego. Nie zapomnij o popcornie, ponieważ co to za kino bez niego. Mnie osobiście znudził się zwyczajny popcorn i ulepszyłam go trochę, otóż postanowiłam wykonać słodki popcorm. By go uzyskać, musicie mieć tabliczkę mlecznej czekolady, następnie kroicie ją na kostki i rozpuszczacie w małym garnku, a na koniec polewacie nią popcorn, jest wtedy przepyszny. Ja żeby jeszcze był bardziej zwariowany dodaje do roztopionej czekolady różowego barwnika. A tutaj macie jeszcze listę moich ukochanych filmów: 
* Narzeczony mimo woli
* Złe mamuśki 
* Pokojówka na Manhatanie
* Dziś 13, jutro 30
* Druhny



6) Kosmetyki- Każda kobieta je wprost uwielbia i ma słabość do szminek, tuszy, paletek czy innych perełek. Ja zawsze powtarzam" kosmetyków nigdy za wiele", Może to dobra okazja żeby namówić mamę do wypróbowania nowego kosmetyku. Siedzimy teraz sporo na internecie i chyba nie ma osoby, która nie znałaby chociaż kilku makijażowych nowych trendów. Spróbuj przekonać mamę do lekkiego wariactwa i kup nowa paletkę. 




7) Kapcie- W zeszłym roku koleżanka właśnie taki prezent podarowała, mamy kochają takie ciepłe pantofle do chodzenia po domu, a jeśli do tego są urocze i futrzane to już sama radość w nich chodzić. Najlepsze są takie w postaci rożnych zwierzaków, zajączków, misiów lub innych stworków. A teraz weszła straszna moda na różnego typu onsie czy puchate akcesoria, dlatego żadnym problemem nie będzie ich dostępność.



8) Laurka- Według mnie to chyba najbardziej uroczy pomysł, który przyniesie zapewne za sobą wiele wspomnień. Jak byłam dzieckiem, co roku dawałam mamie własno robioną laurkę, gdzie zawsze doklejałam jakiś wierszyk. Był to prezent całkowicie prosto z serca i zawsze mama się wzruszała jak czytała wierszyki. Gdzieś nawet jeszcze została jedna i może jak znajdę to ją opublikuje. Postanowiłam, że właśnie w tym roku laurka będzie, jako dodatek do prezentu. Wy też spróbujcie i nie musicie od razu dodawać nie wiadomo jakiej poezji, wystarczy, że napiszecie w niej jak bardzo kochacie wasza mamę i co w niej lubicie.



9) Koszyczek tematyczny - Jeśli nie masz pomysłu, kup mały koszyczek, wrzuć do niego różne niespodzianki na przykład mogą to być prezenciki związane z jej pasja. Jeśli lubi malować to może jakieś przybory. pomysłów jest bez liku, można dodać przyrządy do gotowania i np. ciasto do zrobienia zależy po prostu, co kto lubi. A Wy to już chyba dobrze to wiecie.



10) Ramka na zdjęcia - Wszyscy chyba mamy pełno zdjęć tych gorszych i lepszych mniej i bardziej ładnych z naszą mamą, dobrym prezentem jest wywołać zdjęcie i oprawić w kupioną ramkę lub samemu ją wykonać. Jak dla mnie taki podarunek to strzał w dziesiątkę, można również wykonać kolaż.



11) Słodkości- Każda z nas, nawet nasze mamy, lubi czasami skusić się na coś słodkiego do przekąszenia. Przecież na taką okoliczność warto zapomnieć o diecie i dać się ponieść. Mile widziane są wszelkie pralinki, bombonierki. Ale fajnie także byłoby pójść krok dalej i zakupić pianki... Lecz nie takie zwyczajne, najlepiej słodziutkie z lekka nutą kwasku. Mają prześliczne kolory i kształty, wyglądają jak takie malutkie babeczki puchowe. Przychodzą do nas bardzo ładnie zapakowane i owinięte w kokardkę. 


Mam nadzieję, że ten post bardzo Wam przypadł do gustu, tradycyjnie zachęcam do obserwowania bloga, aby być na bieżąco i komentowania: Jakie Wy macie pomysły na dzień matki? Czy skorzystacie z moich pomysłów? Preferujecie prezenty od serca, czy nie? 

Do zobaczenia Kochani! 



15 komentarzy:

  1. Bardzo dfajne i ciekawe pomysły, które zwracją uwagę :D Ja pewnie zakupię jakąś biżuterię. Wiem, że moja mama ją lubi ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze kupuje kwiaty!
    Moja mama uwielbia kwiaty,takze dla niej inny prezent odpada.Zawsze mowi,ciekawe jakiego kwiatka tym razem jej kupie :)
    Pomyslowy post!❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się Twoje pomysły. A tak naprawdę też dlatego, że nie są one jakieś drogie, a za to są to rzeczy od serca. Spójrzmy prawdzie w oczy, drobiazgi zawsze cieszą najbardziej, a nasze mamy ucieszą się na pewno ze wszystkiego, z każdej najmniejszej rzeczy. Ponieważ są te rzeczy od nas, od serca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujące i ciekawe pomysły. Na pewno coś z Twoich rad wykorzystam. :)

    https://ariicoco.blogspot.com/2017/05/before-dark.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe pomysły, ja swojej mamie kupiłam kosmetyki ;) Obserwuję ;)

    http://justynaksiazek.blogspot.com/2017/05/holiday-outfits-sammydress-rosegal.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne pomysły i przydatny post. Sama pewnie wykorzystam jedną z Twoich propozycji. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje propozycje są naprawdę bardzo ciekawe :D Sama wykorzystam jedeną z nich :) Pozdrawiam, http://wiktoriaszewczyk.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe pomysły, a właśnie zastanawiałam się co kupić :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę,że kwiatki i spa to najlepszy pomysł :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie pomysły mi się podobają, ja w tym roku zabieram mamę na małą wycieczkę, kwiaty i jakiś prezent również będą.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe pomysły. Najbardziej przypadł mi do gustu koszyk tematyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne pomysly, ja wysylam kartke i slodycze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne pomysły ;) Ja się zastanawiam nad laurką, bo moja mama lubi takie rzeczy ;) Obserwuję :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne pomysły. :D Na pewno jakiś wykorzystam w tym roku.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń