Snow-Falling-Effect

14 kwi 2017

Stylizacja wiosenna i nowinki

Witajcie Kochani! 

Wreszcie mam trochę czasu wolnego, jak dla mnie powinno być więcej przerw w roku szkolnym, ale z drugiej strony mamy już za sobą połowę kwietnia, więc do wakacji pozostały tylko 2 miesiące. No właśnie dwa miesiące bardzo ciężkiej pracy, bo pewnie jak zwykle będzie nawał sprawdzianów, ponieważ po co robić je w ciągu roku, jak można na koniec dać całą serię? Ech nigdy nie zrozumiem toku myślenia nauczycieli, a później się dziwią, że każdy chce coś poprawiać. Ale znowu zszedł mi temat na szkołę. Już jutro rozpoczynają się Święta Wielkanocne, dlatego chcę Wam życzyć smacznego jajka, mokrego dyngusa, żeby nie było "Białych Świąt", zjedzenia pysznego śniadanka w miłej rodzinnej atmosferze i żebyście wypoczęli i wrócili cali i zdrowi. 





Tym razem zdecydowałam się na tylko jedną stylizację, druga pojawi się wkrótce, ponieważ mam dla niej specjalną okoliczność. W tym roku strasznie modne stały się futrzane kamizelki, coraz częściej zakłada się je do eleganckich sukienek lub do T-shirtów. Świetną alternatywą jest także założenie futerka na skórzaną kurtkę, dzięki czemu nie jest nam już tak bardzo zimno, a uwierzcie mi że całkiem dobrze taka kamizelka nam daje ciepła. Postaram się dać jeszcze kilka starych zdjęć w innym zestawieniu z nią. Kupiłam ją w second handzie i bardzo jestem zadowolona, na początku miałam pewne obiekcje co do kupowania tam ubrań, bo jednak są one używane. Patrząc na innych blogach zakupy z lumpeksów dziwiłam się, że nie możliwe jest znaleźć tam takie ubrania i pewnie dobre godziny ta czynność zajmuje. I bardzo się myliłam, to wcale nie jest takie trudne i łatwo jest znaleźć
fajne perełki. Czasami nie jest warto przepłacać, bo ten sam ciuch znajdziemy w lumpeksie, co w galerii, ale o wiele taniej i cóż bez metki. Kiedyś patrzyłam strasznie na marki i na te meteczki, ale teraz uważam za śmieszne przepłacanie byleby był ten znaczek. Dzisiaj postawiłam na elegancję złączoną z klasyką, dlatego pokusiłam się o niezawodną białą koszulę. Niestety nie uchwyciłam tego, lecz cały jej efekt tkwi w jej wiązaniu, na plecach jest bardzo ładnie wycięta, co wygląda na prawdę interesująco i wiąże się ją w kokardkę. Koszula jest bardzo zwiewna i delikatna oraz ma zwężające rękawy. Świetnie także prezentuje się z czarną ramoneską, bardzo uwielbiam to połączenie. Nie chciałam zbytnio szaleć, dlatego też wybrałam czarne spodnie, które stały się w bardzo krótkim czasie moim totalnym ulubieńcem. Mogę je po prostu chwalić nad niebiosa, w życiu nie czułam się tak dobrze w jeansach. Dzięki nim zobaczyłam że spodnie mogą świetnie leżeć, będąc jednocześnie bardzo wygodnymi. Plusem dla nich jest to że po praniu absolutnie nic z nimi się nie dzieje, ani się nie rozszerzają, ani nie maleją. To są pierwsze spodnie, gdzie serio mają wysoki stan, bo sięgają mi aż za pępek. W sklepie były do wyboru dwa warianty, ale cóż nie byłabym sobą, gdybym nie zdecydowała się na te z dziarami, chociaż słyszałam że powoli wychodzą one z mody. Żeby jednak dodać trochę uroku, zwieńczyłam stylizacje po ekstrawaganckie buty. Pierwszy raz zdecydowałam się na slip ony, z początku gdy weszła na nie moda, wydawały mnie się po prostu nie w moim stylu i jakieś brzydkie. Jednak z czasem coraz częściej zwracałam na nie uwagę w sklepach aż wreszcie nadszedł czas większych zakupów i zdecydowałam się nareszcie na kupno tych perełek. Dotychczas myślałam że to Converse są najwygodniejsze na świecie, jednak chyba szykuje im się spora konkurencja. Te buty są niesamowicie wygodne, po prostu nie czuć jakby się miało coś na nogach. Do tego pasują do rożnych stylizacji, czy to elegancka spódniczka, czy czarne spodnie. Kolor mają wprost prześliczny, kocham to jak pod wpływem światła tak cudnie się mienią. Jednakże czegoś mnie w tym outficie brakowało, takiego elementu, który zamknąłby całość i idealnie wpasował się. Mam na myśli okulary przeciwsłoneczne, dodatek bez którego nie ruszam się nigdy z domu. Zawsze trzymałam się kurczowo aviatorek lub okularów własnie tego typu, ale nadszedł wreszcie czas na zmiany, Niestety dopasowanie do mnie innych jest bardzo trudne, lecz wreszcie w Mohito udało mnie się znaleźć te cudeńka. Od razu je pokochałam i musiałam mieć, nie zważając nawet na cenę kupiłam je. Wyglądają cudownie do każdego outfitu i do tego rewelacyjnie się w nich czuje. Od teraz stały się moim dodatkiem numer jeden. 




















Skąd ubrania
* kamizelka- Second Hand za 35zł
* koszula- PTAK za 70zł
* spodnie- Tally Weijl za 110zł
* buty- New Look za 80zł
* okulary- Mohito za 50zł

Teraz pora na nowinki u mnie

1)


Dostałam dzień przed końcem eliminacji email o targach beauty i postanowiłam się zapisać, niezbyt wierzyłam w to, że się dostanę, bo wiedziałam że kandydatek było bardzo dużo. Ten tydzień wyczekiwania był dla mnie najgorszy, ale nareszcie nadszedł ten dzień osądu i jakaż była moja radość, gdy wychodząc ze szkoły przeczytałam wiadomość, że się dostałam. Nigdy jeszcze nie byłam na tego typu targach, więc na pewno to będzie nowe fajne przeżycie. Poznam tam wiele nowinek kosmetycznych z, którymi z chęcią się z Wami podzielę i oczywiście pojawi się post z relacją z tego przedsięwzięcia. 

2)



W lipcu a dokładnie 4 lipca będę w Berlinie, naturalnie postaram się zrobić jak najwięcej zdjęć tego przepięknego krajobrazu i udać się do słynnego Primarka po raz pierwszy w życiu. Będę w tym mieście nie bez przyczyny, ponieważ dostałam zaproszenie na wyjazd szkoleniowy organizowany przez ludzi od Fashion Weeka, gdzie będę mogła zapoznać się z różnymi showroomami oraz wysłuchać ciekawych informacji dotyczących social media. 

3) 

Ostatnią nowinką jest to iż postanowiłam na poważnie prowadzić Instagrama, używać go do komunikowania się z Wami i zamieszczania zdjęć, których nie ma na blogu. Staram się dodawać posty co 2 dni, mam też zamiar przemóc się i spróbować zrobić kilka razy live. Więc serdecznie zapraszam na mój profil : Chuckylucky17

Na koniec zamieszczam jeszcze kilka zdjęć dawnej stylizacji, gdzie pokazałam inne zestawienie z futrzaną kamizelką 






Mam nadzieję, że post bardzo Wam się spodobał, zachęcam do obserwowania bloga, aby być na bieżąco oraz komentowania : Co myślicie o tej stylizacji? Czy lubicie takie zestawienie? Która z rzeczy najbardziej Was zauroczyła? Czy lubicie Instagrama? I jak się podobają zdjęcia?

Do zobaczenia Kochani! 


  

22 komentarze:

  1. O kurde! Dość obszerny wpis ;) Dużo tekstu oraz zdjęć ^^ Fotki są rewelacyjne! Śliczna stylizacja - powala na kolana! Buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze cudowna 😘
    Dużo tekstu , ale mimo to świetnie się go czyta , śliczne zdjęcia , sporo ich Ale i tak są cudowne :)
    Gratulacje wyjazdu :) może kiedyś się na takim wyjeździe spotkamy . Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. kamizelka jest świetna,szkoda,że z sh i nie znajde takiej samej :(
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia♥
    Ja również po przerwie świątecznej mam sprawdziany z wszystkich przedmiotów naraz... No bo jak inaczej, gdy został nie cały miesiąc do wystawiania proponowanych ocen, ale oni muszą dowalić coś jeszcze...

    Obserwuję i zapraszam do siebie♥♥♥
    Dziękuję za każdą obserwację i komentarz♥

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku genialne zdjęcia i bardzo mądry tekst!

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał! Konkretny post :) Super jakości i świetnie wykonane zdjęcia, bardzo fajne efekty na blogu i obawiam się że zostaję na dłużej :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo ale konkretnie! Bardzo podobają mi się zdjęcia. Życzę powodzenia :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że udało Ci się złapać trochę promieni słońca na zdjęciach. Szkoda, że teraz nie jest już tak pięknie. W zdjęciach brakuje mi zbliżenia na detale buty, okulary :D Poza tym super :D
    Pozdrawiam TheDiize :)
    http://thediize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile zdjęć! Ładna kamizelka!
    https://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, ślicznie jest CI w warkoczach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja! Cudowne zdjęcia :D Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji. Cieszę się, że nie tylko dodałaś zdjęcia, ale też opisałaś. Gratuluję dostania się. Miłej podróży. Na pewno wpadnę na twojego instagrama. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiekna stylizacja! <3 Kamizelka - cudo! Gratuluję dostania się :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Udana stylizacja bardzo. Ciekawy opis, godny uwagi.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoła, wciąż tylko wymagają przez co mało zostaje czasu dla samego siebie...
    Byle do matury, potem jakoś się pomyśli co dalej.
    Ooo, akurat wczoraj założyłam Instagrama. xD Na razie się z nim oswajam.
    http://screatlieve.blogspot.com/
    http://www.youtube.com/watch?v=fq-Q8bYT6UA

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję dostania się na targi <3 Na pewno dowiesz się czegoś fajnego :3
    Co do stylizacji, jest świetna :D
    Dziary zawsze dodadzą stylizacji pazura więc jak dla mnie nie wyjdą z mody jeszcze długi czas :3

    Zapraszam!
    Gabrielle Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie czytało mi się twój post :) Bardzo ładne zdjęcia. Gratuluję dostania się. Życzę miłej podróży. Berlin jest na prawdę pięknym miastem :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna fryzurka, lubię białe koszule :) Futrzana kamizelka ma fajny krój!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja :) super kamizelka i buty!
    bardzo fajnie się czytało, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super stylizacje :) Jedna kamizelka, a zupełnie różne opcje. Świetnie wyglądasz !


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Duży post i ile pięknych zdjęć. Kamizelka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne stylizacje, ale bardziej podoba mi się ta pierwsza :)
    Jeszcze zobaczysz, że matura była prosta przy studiach, ale każdy musi sam to przeżyć żeby się przekonać :D

    OdpowiedzUsuń