2 kwi 2017

Spring Outfits

Witajcie Kochani!

Tak teraz patrzę i dawno nie było u mnie stylizacji, a to jest przecież głównie modowy blog. Niestety ale od lutego niezbyt sprzyjała mi pogoda, albo zdrowie. Chociaż w marcu był jeden taki cieplejszy weekend, ale akurat musiała mnie wtedy złapać choroba. Ja nie wiem jak to jest, że całą zimę nic mnie zbytnio nie było, a wraz z nadejściem wiosny, dostałam gorączki. Na szczęście kwiecień przywitał Nas bardzo serdecznie i dziś właściwie czułam się jakby było lato, lecz niestety od poniedziałku pogoda ma się zepsuć. Korzystając z okazji, pojechałam do parku porobić kilka zdjęć i zdziwiłam się, bo ludzi w nim było mnóstwo, to też aż raduje, że rodziny wyszły ze swoich domków na łono natury. Niestety trochę się krępowałam przy pozowaniu, ale tylko przez chwilę. Dzisiaj przedstawię Wam dwie zupełnie różne stylizacje, jedna z nich jest bardzo ekstrawagancka.





Outfit numer 1

Zdecydowanie mój totalny faworyt i chyba jedna z ulubionych stylizacji, połączyłam klasykę, czyli biel i czerń ze złotymi detalami. Zacznę najpierw od spodni, otóż jeansy w tym właśnie kolorze powinny znajdować się w każdej garderobie, po prostu stanowią one must have dosłownie zawsze. Bardzo długo poszukiwałam idealnych czarnych rurek z wysokim stanem. Niestety mam taki problem, że nawet jak rozmiar jest na mnie dobry, to i tak, jeśli chodzi o długość to nie jest już tak kolorowo. Próbowałam je znaleźć w rożnych sklepach typu Zara, H&M, Pull and Bear, ale żadne nie sprostały moim oczekiwaniom. Ostatnio będąc w galerii poszłam do Tally Weijl, bo słyszałam że ma być promocja na spodnie. Oczywiście miałam sceptyczne nastawienie, bo zawsze jak tam jestem to są jeansy jak na laleczki rozmiary xxs, xs no czasami m. I jak się domyślacie to tam znalazłam te cudowne ubranko, w życiu nie miałam tak wygodnych spodni, które dodatkowo świetnie na mnie leżą. Mają też wysoki stan i fantastycznie wyglądają z crop topem. Mój, który mam na zdjęciu zakupiłam już dawno w H&M i nie wiem jak to się stało, że nie pojawił się jeszcze na blogu. Jest po prostu prześliczny i ma regulowane ramiączka, co jest dla mnie wielkim plusem, bo często crop topy mają za głębokie dekolty. Oczywiście nie mogło też zabraknąć ukochanej skóry, która świetnie komponuje się z całością. W cieple dni najbardziej lubię nosić buty lekkie i wygodne, dlatego też założyłam slip ony, mieniące się we wszystkie kolory, tym samym chciałam nadać outfitowi troszeczkę blasku. Cóż nie byłabym sobą, gdybym nie dołożyła jeszcze chokera. Aby dodać stylizacji większego wyrazu, trochę poeksperymentowałam z fryzurą i pierwszy raz spróbowałam "warkoczy bokserskich" 















Outfit numer 2

To jest ta bardziej ekstrawagancka propozycja dla Was, zdecydowanie dla odważniejszych kobiet. Główną rolę odgrywają tu te jeansowe buty, które są przecudowne. Jeszcze nie widziałam kogoś na ulicy w podobnych szpilkach. Przypominają one skarpetkowe kozaki. Sięgają mi one za kolano, przez co optycznie wydłużają nogi. Mimo iż są materiałowe, to nasza stopa nam nie wychodzi i jest stabilnie położona. Przy nich już nawet nic nie musimy kombinować,  bo uatrakcyjni każdą stylizację. Dodałam do nich prześliczną niebieska marynarkę, którą wprost uwielbiam. Jedynie miałam problem w zdecydowaniu się czy lepiej założyć spódnicę czy może sukienkę, jednakże ostatecznie padło na kombinezon. Świetnie pasuje do całości, a ta koronka na plecach jest bardzo subtelna. Torebkę również wybrałam w niebieskim kolorze, jest ona bardzo leciutka i praktyczna. Kiedy ją zobaczyłam od razu się zakochałam. Zapomniałam wspomnieć o moim najlepszym zakupie, czyli złotych okularach. Chyba nigdy nie miałam ładniejszych, gdy je przymierzyłam w sklepie powiedziałam sobie : " O nie Angela, ty musisz je kupić" i oczywiście tak zrobiłam. Chociaż nie należały do najtańszych, bo dałam za nie ok 60 zł, jednakże myślę że zdecydowanie było warto.




















Gdzie kupiłam ?

Outfit 1 

* Spodnie- Tally Weijl za 110zł
* Crop Top- H&M za 60zł
* Skóra- Stradivarius za 120zł
* Buty- New Look za 60zł
* Choker- Alieexpress za 2$

Outfit 2 

* Kombinezon- Tally Weijl za 120zł
* Marynarka- PTAK za 70zł
* Buty- rynek za 130zł
*Torebka- rynek za 90zł
*Okulary- Mohito za 60zł


Mam nadzieję, że post bardzo Wam się spodobał, zapraszam do obserwowania bloga, aby być na bieżąco i komentowania: Która stylizacja dla Was wygrywa? Czy zachęciłam Was do kupna jakiejś rzeczy? Czy też czekacie na wakacje?

Do zobaczenia Kochani! 


16 komentarzy:

  1. Bardzo łądnie, stylowo, świetne zdjęcia! Pięknie! Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz jest taka ładna pogoda ze szkoda nie wykorzystać jej na zdjęcia! Bardzo ładne stylizacje ;)
    M A R C E L I A zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugi zestaw jest zdecydowanie bliżej mi, tylko te kozaki do mnie nie przemawiają jakoś. Mnie wkurzają ludzie którzy wchodzą mi w kadr, bo teraz w sumie zauważyłam że już się tak nie gapią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga stylizacja zdecydowanie bardziej do mnie przemawia 😁
    Świetne są te jeansowe posadzki ,aczkolwiek ja w takich bym nie wyszła
    Świetne stylizacje .

    OdpowiedzUsuń
  5. Święte stylizacje. Z drugiego zestawu strasznie mi się spodobał kombinezon.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo delikatnie i wiosennie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje!Choker bardzo ładny!❤
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dużo zdjęć które są świetniej jakości a Ty wyglądasz na nich pięknie. Dobra robota :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszędzie wyglądasz świetnie, bo w tych warkoczach bardzo ci do twarzy, ale stylizacja numer jeden to zdecydowanie mój ulubieniec. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aj miałaś pecha z tą chorobą. Mi się obie stylizacje bardzo podobaja :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty z drugiej stylizacji są mega! Takie inne :)

    http://iloveunicorn.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim faworytem zdecydowanie outfit 2, muszę kupić tą koszulkę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie stylizacja numer 1, crop top jest świetny. Natomiast ze stylizacji drugiej, buty bardzo ciekawe, pierwszy raz się z takimi spotkałam. Eh choroba łapie każdego, mnie w tym roku męczyła przez miesiąc!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz pewnie to prze pogodę raz jest ciepło, raz zimno i łapiemy choroby. Post bardzo mi się podoba, świetne zdjęcia i dobrze dobrane stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne miejsce na zdjęcia :)
    Zapraszam serdecznie również na mojego bloga : http://kajamiernik.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń