9 kwi 2017

Moda festiwalowa czyli Coachella

Witajcie Kochani!

Czy wy także z niecierpliwością odliczacie dni do wakacji? Ja wręcz nie mogę się doczekać, po prosto uwielbiam jak jest tak cieplutko i nie potrzeba nosić nawet skóry, oj mogłoby być tak cały czas. Jestem strasznie ciepłolubna i wprost kocham wysokie temperatury, dlatego nie przeszkadza mi nawet jak jest powyżej 30 stopni. Niestety ma to też swoje minusy, bo strasznie się wtedy rozleniwiam i na nic zbytnio nie mam ochoty. Jutro idę zrobić jeszcze więcej zdjęć więc spodziewajcie się niedługo kolejnych stylizacji i to nawet kilku. Oj tak chcę wykorzystać jutrzejszy dzień i zrobić jak najwięcej fotek i outfitów, bo nie wiadomo kiedy może się trafić taka okazja, no znając naszą ukochaną Polskę, to zapewne już od poniedziałku koniec z ciepełkiem. 
Ale wracając do tematu, to już niedługo zbliża się wielkie przedsięwzięcie dla blogerów, to na co w sumie każdy influencer czeka, niestety nie wszystkim jest to dane i tylko grono szczęśliwców może w tym uczesniczyć. Mam na myśli oczywiście Coachelle.





Czym jest Coachella Valley Music and Arts Festival? 

Otóż jest ona zwana " Festiwalem na pustyni" lub po prostu "Coachellą", to coroczny festiwal muzyki i sztuki, który odbywa się w Empire Polo Club w Kalifornii, zlokalizowanym w Dolinie Coachella na Pustyni Colorado. Wydarzenie skupia pasjonatów różnych gatunków muzyki, m.in.: rocka, indie, hip-hopu oraz elektronicznej muzyki tanecznej, tak samo jak instalacji artystycznych i rzeźbiarstwa. To wydarzenie to nie tylko jedna, ale siedem głównych scen i kilka mniejszych.




No tak wszystko bardzo fajnie, ale Coachella jest też super miejscem dla szafiarek i celebrytów do pokazania swoich kreacji, mogą szaleć ze swymi ubraniami i dodatkami. Stylizacje są jednak bardzo oryginalne oraz charakterystyczne, górują bardzo szalone kolory, koronka oraz styl boho. Czyli pożądane wręcz są wszelkie kwieciste wianki lub spodenki z frędzelkami. 

H&M oferuje nam tak jak w poprzednich latach zupełnie nową kolekcję specjalnie na Coachelle. Muszę przyznać że wiele ubrań mnie się bardzo podoba. Nie wiem jak w zeszłym roku, ale w tym wprowadzili nawet ubrania dla mężczyzn, bo przecież i oni chcą fajnie wyglądać. Pewnie większość z Was myśli, że te ciuchy są droższe od normalnych. Nic bardziej mylnego. Jak dla mnie to kosztują nawet troszeczkę mniej niż normalne kolekcje. Ale musicie bardzo uważać, bo te ubrania bardzo szybko się wyprzedają i niektóre są trudno dostępne. Z tego co kojarzę to powinny być umiejscowione na sekcji Divided. Z tegorocznej kolekcji najbardziej zakochałam się w body z tiulem, są po prostu cudowne i jak tylko pojawią się u mnie w mieście, to z pewnością je zakupię. 

Nowa kolekcja


























































Na koniec jeszcze pokażę Wam kilka zdjęć z poprzednich Coachelli 

Maffashion





Jessica Mercedes






Mam nadzieję, że ten post bardzo Wam się spodobał, stanowił on małą odskocznię od typowych postów. Zachęca, do obserwowania bloga, aby być na bieżąco i komentowania: Co Wy myślicie o tym festiwalu? Czy podoba Wam się taki styl ubierania? Która z tych rzeczy najbardziej przypadła Wam do gustu? 

Do zobaczenia Kochani! 

9 komentarzy:

  1. Ta czarna, koronkowa bluzeczka bardzo mi się podoba! Co do Coachelli, ach! Marzenie, żeby tam być :)) Kto wie, może kiedyś uda się je zrealizować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi się zrobiło ciepło na serduszku po tym poście <3 Coachella to chyba jedno z moich największych marzeń

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ubrania, a o Coachelli od dawna marzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coachella, piękne miasto, chciałabym tam pojechać :) Piękne ubrania <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale swietny pomysl na posta! Wybrac sie tam marzenie, a ubrania z H&M srednio mi sie podobaja jak juz to najbardziej jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w zasadzie nie podobają mi się takie festiwale, bo niebzyt dobrze mi się kojarzą, zamiast z zabawa taką jak jest na normalnych koncertach to bardziej z taką patologią jaka tam w pewne częsci tez przyjeżdża, jednak na ten chętnie bym się wybrała chociażbyb przez same widoki! po prostu cudownie wygląda to miejsce! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te ubrania! :)
    Nie umiem stwierdzić co podoba mi się najbardziej, ale motyw kwiatów jest świetny! <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne ubrania. A co z modą dla mężczyzn?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne inspiracje, nosiłabym! A z blogerek wygrywa dla mnie tegoroczna Maffashion. Podoba mi się też bardzo ta stylizacja Jess w kowbojskim stylu.
    VamppiV - blog modowy

    OdpowiedzUsuń