12 mar 2017

Wiosenny Tag i Q&A

Witajcie Kochani!

Miło mnie Was powitać w ten piękny poranek, chociaż nie świeci słońce to mam bardzo promienisty uśmiech, bloga piszę już rok i na prawdę nie wiem kiedy to zleciało. Miałam dać o tym oddzielny post, ale wiadomo jak to bywa brak czasu, szkoła i wreszcie z planów nici. Jak już mówiłam jestem z Wami już od roku, ale tak na prawdę mnie nie znacie zbyt dobrze, dlatego przychodzę dziś do Was z postem wiosennym oraz Q&A. Jak zwykle postaram się, żeby nie było nudno i dodam kilka zdjęć. Pytania pochodzą z wiosennego tagu ddob, ale z zeszłego roku.






Wiosenny Tag DDOB

1) Nowy rok czy rozpoczęcie wiosny lepszy czas na zmiany? 

Jakoś nie uznaje ani Nowego roku, ani początku wiosny czy lata na dobry początek na zmiany, jak dla mnie nie musi być konkretna data, aby coś zmienić. Każdego dnia mamy na to szanse.

2) Co uważasz o stwierdzeniu "na wiosnę wszystko rodzi się na nowo" i czy wg Ciebie to stwierdzenie odnosi się tylko do przyrody?

Zdecydowanie na wiosnę wszystko rodzi się na nowo, kocham patrzeć jak kwiaty ożywiają, pojawiają się pierwsze pąki, jak wręcz cała natura wybudza się ze snu, To stwierdzenie tyczy się również Nas wszystkich, wiosną ludzie budzą się z zimowej chandry, zaczynają dzień z uśmiechem na ustach. O wiele łatwiej wstać z łóżka widząc cudowne słoneczko, niż widząc ciemność ( wtedy zastanawiasz się czy to jeszcze noc czy już dzień). Nawet wychodząc ze szkoły wybierasz dłuższą drogę byleby tylko zażyć trochę świeżego powietrza i nacieszyć się pogodą.



3) Co według Ciebie jest hitem tej wiosny? 

Jako, że jest to blog stricte modowy, to zawrę tu hity właśnie tej kategorii. Chyba każdy się ze mną zgodzi, że hitem tej wiosny są zdecydowanie kurtki z kwiecistymi wzorami. Totalnie mnie one zauroczyły, a widząc po ostatnim poście, Wy je także pokochaliście. Nie sądziłam, że kurtki ozdobione nimi mogą aż tyle zyskać. Jedynie co mnie niezbyt pasuje to cena, bo kurtki z takimi haftami są trochę droższe niż bez, ale myślę, że warto zainwestować chociażby w jedną, 



4) Czy przeprowadzasz u siebie wiosenne porządki w szafie?

Zależy, rzeczywiście coś w tym jest, że wraz z wiosną przychodzą gruntowne porządki w szafie, wynika to z tego, że wynoszę zimowe kurtki, płaszcze itd.. I wtedy już przy okazji przeglądam stare ciuchy, lub takie których nie noszę i wtedy pakuję je do worka i wywożę zwykle na PCK. Poza tym bardzo lubię sprzątać w szafie ( przez pierwsze kilka minut, później mam dość), ponieważ przypominam sobie wtedy ubrania, które kiedyś nosiłam i powracają wszystkie miłe wspomnienia. Nie wiem czy też tak macie, że jak bardzo lubiliście jakąś część garderoby, to później trudno Wam się z nią rozstać. 



5) Kolor, który kojarzy Ci się z wiosną? 

Hmm nie jestem w stanie wybrać tylko jednego koloru, najbardziej z wiosną łącze delikatne, pastelowe barwy. Baby Blue, czy też pudrowy róż to są dwa ukochane wiosenne kolory. Są eleganckie i stonowane, a ubrania w tych kolorach przecudowne. Bardzo mnie cieszy, że już w sklepach jest mnóstwo ciuchów o takich barwach. 



6) Plany na przerwę wiosenną? 

Raczej niezbyt lubię planować, zawsze gdy coś planuje, to jednak nie wychodzi tak jak miało być, Jedynie tylko wakacje zawsze mam planowane i już zimą wiem gdzie będę i kiedy. Takto zawsze ponoszę się chwili, uwielbiam spontaniczne decyzje. I potrafię nawet z dnia na dzień gdzieś pojechać. Ale jedynie mogę być pewna iż spędzę je z rodziną, przyjaciółmi, postaram się wtedy napisać na zapas więcej postów i najważniejsze chcę przeczytać pewną książkę. 



7) Jaki jest Twój ulubiony wiosenny kosmetyki? 

Jako, że chyba najbardziej lubię szminki i jestem zdecydowanie szminkocholiczką, to tutaj wybiorę przecudowną perełkę z Maca "Viva Glam Miley Cyrus". Była to moja pierwsza pomadka z ich firmy, którą brałam w ciemno, nie wiedząc jak mnie będzie w tym kolorze. Ma ona barwę bardzo intensywną, coś między różem a fuksją. Sprawia, że nasza cera aż promienieje i każdy się pyta co mam na ustach. 



8) Jaki jest Twój ulubiony zapach na wiosnę?

Wiosną uwielbiam używać wielu perfum, jednak jedne są u mnie numerem jeden, mianowicie "That Moment" One Direction. Używam ich bardzo bardzo często i już to jest ich któreś opakowanie z kolei. Nawet moi znajomi, którzy nie przepadają za tym zespołem, bardzo lubią te perfumy. Mają cudowny kwiecisty i słodki zapach .



Q & A 

1) Dlaczego postanowiłaś prowadzić bloga?

Wiele osób odpowiedziałoby pewnie, że zawsze chcieli to robić, albo to jest już ich któryś blog z kolei. U mnie natomiast był to całkowity spontan i nie mam pojęcia dlaczego właściwie i co mnie nakłoniło. Otóż ja raczej zawsze wolałam założyć kanał, ale niestety przerażało mnie to całe montowanie i nie miałam potrzebnego sprzętu. Uznałam wtedy, że prowadzenie bloga będzie o wiele łatwiejsze, wręcz mega proste ( chociaż wcale tak nie jest). Zawsze mówiłam "Jutro założę" , aż wreszcie coś mnie zmotywowało i stało się powstał pierwszy post.



2) Przykładasz uwagę do fotografii, do tekstu, czy uwielbiasz mieć wszystko dopasowane? 

Oczywiście, że staram się przykładać uwagę i do fotografii i do tekstu. Cały czas próbuję się rozwijać, robić lepsze i ładniejsze zdjęcia, takie które sama chciałabym oglądać. To samo z tekstem, piszę tak abym też sama chciała to czytać. Piszę, wtedy kiedy chcę i mam na to ochotę, ponieważ to co robię ma mi przede wszystkim dawać przyjemność. Kocham mieć wszystko dopasowane, czasami przeglądam stare zdjęcia z bloga i widzę ile już dało mnie się nauczyć. Teraz wiem już ile daje dobre światło, czy takie detale typu kwiatki. To właśnie nad tym skupiam najwięcej uwagi, zanim zrobię fajne zdjęcie, to muszę przećwiczyć dużo innych wariantów.



3) Kiedy opublikowałaś swój pierwszy post i o czym był? 

Pierwszym postem było powitanie Was i prezentacja bloga, a jeśli chodzi o taki pierwszy prawdziwy post to pojawił się 8 stycznia 2016 roku, opisywał on moje ulubione kosmetyki. Swoją drogą jest na drugim miejscu jeśli chodzi o najpopularniejsze posty na blogu. I to od niego się wszystko zaczęło, w życiu bym nie pomyślała, że to pisanie wciągnie mnie aż tak bardzo.



4) Czy chcesz poruszać w przyszłości nowe tematy na blogu? 

Pewnie że tak, nie mam żadnych granic jeżeli chodzi o blogowanie, bardzo lubię czasami napisać coś nie związanego z tematyką blogowania. Poza tym uważam, że nie powinno się za wszelką cenę trzymać tylko jednej kategorii i próbować czegoś zupełnie innego, chociaż są też tematy, z którymi chyba nigdy bym się nie czuła pewnie. Na przykład dotychczas nie widziałam siebie piszącej recenzje książek, ale dzięki temu że miałam dwie szanse, to zobaczyłam że bardzo lubicie moje recenzje i mogę ich dawać więcej.



5) Czy ktoś z Twoich bliskich wie, że blogujesz?

Moja rodzina to chyba moi najwytrwalsi obserwatorzy, nie mówię tu tylko o rodzicach ale i o ciociach. Są oni na bieżąco z moimi postami i bardzo mnie wspierają. Jeśli chodzi o rodziców to można uznać, że bardzo pomagają mnie w blogowaniu, mama często daje różne pomysły i jest fotografem tak samo jak tata. To ona często będąc ze mną w sklepie pomaga mi dobrać stylizacje i motywuje mnie do działań. Oczywiście wszyscy znajomi także o tym wiedzą, jakoś nie bałam się im o tym powiedzieć, bo często mnie oni wspierają i dodają skrzydeł. 



6) Masz jakieś plany na przyszłość dotyczące blogowania? 

Jak już pisałam wcześniej, ja nigdy nic nie planuje i też nie jestem wstanie przewidzieć co będzie kiedyś. Wiadomo jak zakładałam bloga wyobrażałam sobie co będzie za miesiąc czy rok, ale nawet w marzeniach nie przewidywałam takiego odzewu i tylu wizyt dziennie. Bloga oczywiście chce dalej rozwijać, chce poprawić jego wygląd. Oraz mam nadzieję, że nareszcie uda mnie się zacząć nagrywać na yt i abyście poznali mnie lepiej. Bo chciałabym oddać chociaż trochę swojej bardzo pozytywnej energii.



7) Miałaś momenty, że nie chciałaś już pisać bloga? 

Nawet nie raz, czy dwa, czasami gdy już męczyłam się dużo czasu nad zdjęciami miałam ochotę to wszystko zostawić. Albo jak zobaczyłam, że zmniejszyła się liczba wyświetleń. Raz chciałam już na prawdę usunąć bloga, aż miałam już zaczęty pożegnalny post, miałam wtedy aż takiego doła, że wszystko co robię jest bez sensu i i tak nikogo to nie obchodzi. Na szczęście w takich chwilach, odkładałam laptopa, czy wychodziłam z domu na spacer. Żeby odciąć się od świata i na spokojnie pomyśleć, gadałam z przyjaciółmi i to mnie mega pomogło. Najważniejsze w takich chwilach się nie poddawać i odpocząć, czy zrelaksować się.



8) Potrafiłabyś teraz zrezygnować z blogowania? 

Nigdy bym nie pomyślała, że prowadzenie bloga zajdzie tak daleko. Wiecie, ja mam raczej słomiany zapał i szybko rezygnuje z różnych hobby. Każdy się dziwi, że nadal to robię i nie znudziło mnie się. Przyznaje na początku traktowałam to jak zwykłe zajęcie i byłoby łatwością to wszystko rzucić. Ale z czasem, coraz bardziej zaczęłam się przywiązywać. Bardzo kocham blogowanie, czytanie komentarzy, robienie zdjęć, czy pozowanie. Dzięki temu stałam się lepszą osobą, jestem bardziej pewna siebie. Poznałam bardzo dużo wspaniałych osób i uwierzcie mnie że teraz nie potrafiłabym z tego wszystkiego zrezygnować. Za bardzo to kocham i nadal cieszę się jak głupia z każdego nowego komentarzu, czy też obserwacji. Jestem z siebie bardzo dumna z tego, że udało mnie się przetrwać trudne chwile w blogowaniu. Jestem też wdzięczna moim przyjaciołom, za to że mnie wspierali i wspierają. Bardzo jestem wdzięczna też Wam, bo to Wy też jesteście dla mnie wielką motywacją.



Mam nadzieję, że post bardzo Wam się spodobał, chyba sporo się o mnie dzięki niemu dowiedzieliście. Zapraszam do obserwowania bloga, aby być na bieżąco i komentowania : Czy lubicie wiosnę? Chcecie więcej tagów lub Q&A? Czy czytacie blog od dawna czy niedawna?
Jaki jest Wasz ulubiony wiosenny kosmetyk? 

Do zobaczenia Kochani i dziękuje za ten rok !

12 komentarzy:

  1. Taką kwiescistą kurteczkę muszę sobie sprezentować :) piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi co do TAG'u oraz Q&A, a do tego świetne zdjęcia. Też sama uważam, że wiosna czy Nowy Rok nie sprawia, że możemy coś zmienić w swoim życiu. Każda okazja jest dobra. Jednak w tym roku zrobiłam wbrew swojej teorii i zrobiłam postanowienia, które po kolei realizuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! <3

    https://dagmara-delost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takiego typu posty bo duzo mozna sie dowiedziec o osobie ktora to napisala :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do niektórych pytań mamy takie same odpowiedzi ;) Przyznam że ja na początku tego roku miałam ochotę zrezygnować z blogowania- wprawdzie nie usunąć bloga ale zawiesić go na jakiś czas. Ale tego nie zrobiłam, bo nagle odzyskałam chęci pisania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na wpis ;)
    http://klaudiaczphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :) króliczek rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, zimowa chandra odchodzi i przychodzi wiosenny uśmiech! Dziś to odczułam wracając ze szkoły - świeciło słońce, zrobiło się ciut cieplej. Aż uśmiech sam wchodzi na twarz.
    Świetne zdjęcia, pozdrawiam, K. :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne to zdjęcie zimowe w kamizelce i czarnym stroju! Zresztą na wszystkich zdjęciach ślicznie wyglądasz! :)
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepiej nic nie planować, bo zazwyczaj wtedy nic prawie nie wychodzi :P
    Czas na zmiany jest zawsze odpowiedni jeśli naprawdę chce się coś zmienić, a co do porządków w szafie, to po zimie warto ją odświeżyć i wyciągnąć bardziej na widok ubrania wiosenne ;)
    Myślę, że warto mieć kategorie na blogu, bo wtedy każdy będzie mógł znaleźć coś dla siebie.
    Fajnie, że masz w rodzinie osoby, które obserwują Ciebie na blogu i mogą patrzeć, jak się rozwijasz. U mnie na stronę wchodzi 1 lub 2 znajomych, a z rodziny to raczej w ogóle :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam perfumy That Moment, chociaż sama mam Our moment. Ciekawy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przyjemny TAG i piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń