4 mar 2017

Co modnego na wiosnę?

Witajcie Kochani! 

Planuję już dla Was jeden trochę poważniejszy post, ale na razie zostańmy przy takim trochę luźniejszym wpisie. Na reszcie zawitała do nas prawdziwa już wiosna, można schować zimowe ciepłe kurtki i zamienić na cienkie płaszczyki. Tak bardzo się cieszę, już nie pamiętam, kiedy mogłam zdjąć narzutkę. Jak nadszedł kolejny sezon, to pora też na zupełnie nową modę. Kocham poznawać całkiem inne trendy niż dotychczas wiadomo, że niektóre się powtarzają. Przygotowałam dziś dla Was ubrania i akcesoria typowo wiosenne oraz sklepy, gdzie będziecie je mogli nabyć. 
 




Modowa Wiosenna Lista 

1) Kwieciste spodnie- Oj tak, ten akcent uświadczycie na pewno na dolnej części garderoby, sklepy już są pełne właśnie takich spodni, najczęściej mają one obok kieszeni małe różyczki. Chociaż niektóre sklepy poszły krok dalej i jakby obsypały je całe. Jak na razie 2 sklepy wygrywają dla mnie w tym trendzie są to New Look oraz Mohito.  

* Mohito



Czarny jak zawsze doskonale wyszczupla, a szczególnie te spodnie ładnie podkreślą naszą sylwetkę, dzięki tym cudownym nadrukom, nie są już one takie nudne a wręcz wyglądają niezwykle ciekawie. 





To już mniej elegancka wersja, wprost idealnie nadaje się do tego zestawu łososiowa koszula z odkrytymi ramionami lub zwykły gładki T-Shirt, ponieważ inne wzory tu są niepotrzebne, te motylki tworzą nam całą kompozycję, jeszcze tylko buty typy sneakers i jesteśmy gotowi do wyjścia. 





Spodnie idealne na randkę lub eleganckie wyjście. Polecam założyć do nich kolorową marynarkę w ramach kontrastu.

* Pull&Bear



Jest takie przysłowie "Co za dużo to niezdrowo" jednak według mnie, nie dotyczy się to tego przypadku, te dziury świetnie wyglądają z naszywkami i nie czuć tu wcale przesytu. Sama chętnie pokusiłabym się o te perełki.

* New Look



Zaczarowały mnie te róże szczególnie ta jedna wygląda wręcz jak tatuaż, jak najbardziej nadają się na wiosnę





Te chyba są jedne z moich ulubionych, niestety nie jest dane mnie je kupić, pochodzą one z kolekcji "petite", czyli wersje dla osób do 165cm i na mnie wyglądają wprost zabawnie. Przyznam się, że podpatrzyłam je u Lm96 i już wtedy mnie urzekły. 





Number One z wszystkich tu powyżej, wyglądają wręcz kwitnąco na nogach. Nie mam też żadnych zarzutów do propozycji sklepu, z jaką połączył je ubraniami. Zwiewna bufiasta bluzka idealnie pasuje do nich, a te złote sandały zamykają całość w idealniej harmonii. 

2) Minispódniczki z guzikami


* Pull & Bear


Moda na ubrania moro nadal rządzi, coraz więcej ludzi zaczyna nosić ubrania tego typu, a sklepy wprowadzają nową garderobę w stylu żołnierskim. Wiosną będą to najpopularniejsze kolory czyli Khaki oraz powiedziałabym Cappucino





Kwiaty nie tylko na spodniach, już w kilku sklepach widziałam ten efekt na spódnicach i wygląda bardzo ładnie, podobnie jak u nich, wystarczy dodać jakąś białą koszulę i będziemy wyglądać idealnie.

* Selfieroom




Zimą strasznie modne stały się koszule oraz nawet swetry z wiązaniem, szczerze mówiąc już myślałam, że już koniec z tym akcentem, a tu takie zaskoczenie. Osobiście zawrę, że niezbyt podobały mnie się koszule z wiązaniem, niewiele było takich, które bym założyła. Ale jeśli chodzi o te spódniczki to jestem zdecydowanie na tak. Szczególnie ta szara jest cudowna, nie trzeba nawet zakładać do nich szpilek, mogą być to także trampki

* H&M



Muszę przyznać, że jak na razie H&M zawodzi mnie trochę w kwestii ubrań, zawsze jak do niego weszłam to mogłam wybrać kilka rzeczy, ale od pewnego czasu nic ciekawego nie ma. Na szczęście znalazłam kilka perełek, a ta jest jedną z nich. Podoba mnie się to śmiałe posunięcie aby wzory zajmowały większość spódniczki, a ta biel świetnie pasuje do jeansu.





Ta spódniczka kojarzy mnie się z Japonią przez te orientalne wzory przypomina trochę tradycyjne kimono. Najlepiej wygląda z tą marynarką, która jest na zdjęciu. Jak widać asymetria świetnie dopełnia całość, przez to spódniczka nie jest banalna





Tutaj już wygrywa dziewczęcość i kobiecość, to typowo słodka i urocza spódniczka. Ona aż krzyczy że na reszcie zawitała do nas wiosna. Wystarczy dać koszulę w kolorze Baby Blue albo pudrowego różu i będziemy wyglądać świeżo i kwitnąco.

* Stradivarius





W tej kategorii zdecydowanie wygrywa sklep Stradivarius, te sukienki są bajeczne. Wykonane zostały ze skóry i nie będą niestety wyglądać dobrze na każdej sylwetce. Te wzory są cudowne, a w pierwszej spódniczce świetnie pasują do tych dżetów.

3) Bieliźniane ubrania- Cały czas przezroczyste topy są bardzo modne, koszule bieliźniane i bluzki bardzo spodobały się kobietom. Nie dziwne ponieważ wygląda się w nich zmysłowo i seksownie. 

* Stradivarius







*Pull & Bear






*Bershka 





* New Look










* Top shop




* Mohito








4) Bufiaste duże rękawy- Nie jest tajemnicą, że spodnie dzwony powróciły, a teraz pora na bufiaste rękawy, jak widać historia lubi się powtarzać

* Bershka 




* Mohito




5) Zwariowane buty- Im bardziej oryginalne, tym lepiej. Uszy, pompony, różne wzorki jak najbardziej są pożądane.

* Top Shop









* Stradivarius







New Look







* DeeZee.com








6) Skórzane kurtki- W wiosnę jak nigdy będą modne skórzane kurtki rodem z filmów o motocyklistach, czyli takie oversizowe i ciężkie. Nawet w nich nie mogło zabraknąć naszywek czy wzorów 

* Stradivarius





* Pull & Bear




* Berska 







7) Ostatnim trendem jest Choker- Tak Kochani chokery nadal rządzą, na półkach sklepowych jest ich już bardzo dużo, teraz można iść do każdej sieciówki i znajdziemy tam jaki chcemy. Najbardziej górują w stylu boho.

* Forever 21





* Topshop







* Mohito







Mam nadzieję, że post przypadł Wam do gustu, zapraszam serdecznie do obserwowania bloga oraz komentowania : Co myślicie o modzie na wiosnę? Trafia w wasz styl, czy raczej nie? Czy któraś z przedstawionych przeze mnie rzeczy Wam się podoba? Który z tych trendów wam się spodobał? 

Do zobaczeni Kochani ! 

13 komentarzy:

  1. urzekły mnie te spódnice wiązane na przodzie, przepiękne <3
    http://mzelkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post muszę sie zaopatrzyć w tą spódniczkę wiązaną jest cudowna.
    Zapraszam do mnie obserwuje !
    http://diamond-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Najlepsze chyba spodnie i spódnice z kwiatami :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty ze wzorem w kwiaty to coś co chętnie bym kupiła :)
    ekstra-introwertyczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarne spodnie w kwiaty mnie urzekły :) Cholery to idealny dodatek do urozmaicenia stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardziej stawiam na to żeby było mi wygodnie niż modnie :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny post i świetne inspiracje :)
    muszę zaglądnąć do Ciebie jeszcze nie raz!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku uwielbiam takie posty! Mam tylko jedne zastrzeżenie - napisałaś kurtki skórzane, ale pierwsza jest kurtka jeansowa :D A co do spodni z naszywkami to te pierwsze z mohito zakochałam się po prostu hahah Ogólnie dużo trendów na tą wiosnę mi się podoba, tylko jakoś tak ciężko mi się przekonać do spódnic z guzikami, myślę, że czułabym się w nich trochę jak w podstawówce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post i wielkie inspiracji widac że dużo pracy poświęciłaś na ten post.

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódniczka z selfiroom to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w tym sezonie stawiam na pastele! Jasne spodnie, te z dziurami także, a ponadto kwieciste, lekko rozkloszowane sukienki <3. Czekam tylko, żeby w końcu zrobiło się ciepło i żebym mogła zaszaleć! :*
    Ściskam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com
    P.S. Ten post to prawdziwa skarbnica trendów na ten sezon!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja za modą nie podążam, ale super tak sobie popatrzeć na modne rzeczy :) Super post, i świetnie odwalona robota :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódniczka moro wymiata:D pełno świetnych stylizacji, aż ciężko powiedzieć, co najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń