5 lut 2017

"I Love Sweaters" - Winter Outfits

Witajcie Kochani!

Dzisiaj będzie typowo zdjęciowy post, postanowiłam raz spróbować i dać tym razem wpis bez opisu stylizacji, a skupić się bardziej na zdjęciach, piszcie w komentarzach jak wolicie mieć przedstawione outfity czy lepiej z opisem czy bez :)





Ostatnio oszalałam na punkcie sweterków, nie ważne czy oversizowe, eleganckie czy też obcisłe. Są one takim elementem garderoby, że wpasują się w każdą stylizację, a sklepy na szczęście teraz oferują nam je w lepszych cenach, bo wiadomo obniżki, obniżki i jeszcze raz obniżki. Jednakże tym razem zaryzykowałam i pierwszy raz zamówiłam ubrania na stronie internetowej Selfieroom.pl 
Mają tam na prawdę przecudowne ubrania i w atrakcyjnych cenach, dodatkowo często dają różne kupony, dla tych co ich obserwują na instagramie. Z początku bałam się czy nie będą za małe zamówione ubrania, ponieważ był tylko rozmiar uniwersalny, ale na szczęście są jak szyte na mnie. No może jedynie ten biały sweterek mógłby mieć dłuższe rękawy, ale wyszły takie 3/4 więc też nie jest tak źle. Ubrania są wykonane z bardzo dobrego materiału i są niesamowicie wygodne i cieplutkie, aż tak że nie marznę nawet bez koszulki pod nimi. Nie przedłużając dłużej przejdę do sedna sprawy, czyli pokazywania stylizacji.

Pudrowy Róż <3 
























Biała kawa :)
























Skąd ubrania ? 

Pudrowy róż :

* Kurtka- PTAK za 180zł
* Sweter- Selfieroom.pl za 70zł po obniżce
* Spodnie- Pull and Bear za 79zł
* Buty- New Look za 60zł

Biała Kawa :

* Kurtka- Stradivarius za 110zł
* Sweter z szalikiem- Selfieroom za 60zł
* Spodnie- New Look za 50zł
* Botki- CCC za 90zł
* Czapka- https://m.facebook.com/Czapki-kominy-szale-dla-wszystkich-1819042775044411/?ref=bookmarks
* Choker- Aliexpress za 2 dolary 


Mam nadzieję, że post Wam się spodobał, zachęcam do obserwowania bloga, aby być na bieżąco oraz komentowania : Czy chcecie więcej tego typu postów? Czy wolicie z krótkim opisem stylizacji? Czy Wy też uwielbiacie sweterki? I który wariant Wy wybieracie?

Do zobaczenia Kochani!  

10 komentarzy:

  1. Super zestawy, najbardziej podobam i się ostatni :D
    Pozdrawiam!
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja :) Bardzo podobają mi się takie poszarpane spodnie jak w pierwszej stylizacji :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz ;) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci ze cudna masz ta kurteczke parke :D obserwuje!! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy look bardziej trafia w moj gust, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo zdjęć zostało obrobione "na odwal". Przepraszam, ale strasznie widać, że zamazane jest w jakimś programie, ponieważ narzędzie do rozmazywania "wślizgnęło" się na Twoją postać... Przez to te zdjęcia wyglądają bardzo sztucznie. Fotografie, które są bez tego efektu wyglądają zdecydowanie lepiej, naturalniej i lepiej się je ogląda :) Co do stylizacji - obie są super, choć druga bardziej mi się podoba :)
    Ja lubię stylizacje z opisem, wiadomo wtedy co autor miał na myśli, co lubi i dlaczego :) A sweterki kocham!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie z pierwszych zdjęć są mega!❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że stylizacja z sweterkiem mnie urzekła.
    Wszystko dopasowane i leży tak jak leżeć powinno :)
    Świetny post a blog jeszcze lepszy.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizację :) zauroczyła mnie kurteczka w pierwszej stylizacji :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń