9 sty 2017

Back To The Summer- The Best Holidays

Witajcie Kochani! 

Czy ja już serio oszalałam? Mamy styczeń a ja piszę post wakacyjny, ale cóż nic bardziej mylnego, na blogach aż roi się od postanowień noworocznych, propozycjach na studniówkę, czy jakby osiągnięciach które udało im się zdobyć. Ja jednak chce dać Wam jakąś odskocznie od codzienności i co najważniejsze od tych mrozów, a uwierzcie mnie podobno ma być jeszcze zimniej. Nie wiem jak Wy, ale ja osobiście mam już dosyć tej pogody oraz śniegu, już nie raz bym się wywaliła przez te zamarznięte drogi, lecz cóż trzeba jakoś przeżyć tę porę roku. 
Tyle razy Wam już obiecywałam zdjęcia z Hiszpanii, ale w wakacje jakoś nie miałam czasu na ich dodanie, bardziej skupiłam się na stylizacjach. Dziś raczej będzie post zdjęciowy, może też napiszę kilka słów o pięknych miejscach. Na początku polecam włączyć muzykę, którą dla Was przygotowałam aby bardziej wczuć się w ten typowo hiszpański klimat. W te wakacje ciągle towarzyszyła mnie ta piosenka "Bailando", tak samo na ulicy tam puszczali ją non stop. Ma w sobie coś takiego, że człowiekowi od razu się humorek poprawia. 




Zaczynając, lokalizację hotelu mieliśmy na prawdę dobrą, na reszcie doczekałam się pokoju z widokiem na piękne morze, jak wychodziliśmy na taras mogliśmy podziwiać je w okazałości. Niestety jeśli chodzi o miasto, to tu już mieliśmy dalej, ale cóż nigdy nie można mieć wszystkiego. Jednak nikomu to nie przeszkadzało, bo chodzenie na dłuższy spacerek w tak cudownej okolicy jest jedynie samą przyjemnością.







 
Po drugiej części miasta znajdował się taki jakby klif, gdzie można było zobaczyć jak fale uderzają o skały, ta piana, która się tworzyła wyglądała niesamowicie i nie mogłam się powstrzymać, żeby nie zrobić tam kilku zdjęć 















W tym roku mój tata i brat postanowili nurkować i wszystko fotografować a zdjęcia wyszły po prostu nieziemsko, aż żałuję że nie zdecydowałam się płynąć z nimi. Wszyscy byliśmy pod wrażeniem jeśli chodzi o jakość tych zdjęć, nawet nie musiałam ich za bardzo przerabiać. Jeśli chodzi o ryby i nurkowanie, to tam gdzie my mieliśmy hotel, nie było żadnych ryb, jedynie meduzy. Dlatego musieli się oni wybrać łodzią na taką mini wysepkę i tam dopiero można poobserwować wodny świat. 










A teraz pora na kilka z parku wodnego, gdzie spełniłam część  swojego marzenia. Dodałam tu kilka zdjęć, których nie opublikowałam w poście "Wodny Raj", to w nim możecie obejrzeć między innymi fotografię z delfinem, lub tańczące morsy. Powiem tyle, że warto było tam pojechać, nie dosyć, że zobaczyłam delfiny, to jeszcze inne ciekawe stworzenia. Mogłam być mega blisko pingwinów czy nawet flamingów.


















No to na koniec dam jeszcze kilka fotek z cudownego Paryż, akurat byliśmy tam w dniu Ich święta, dlatego niestety wieżę Eiffla widzieliśmy tylko z daleka





Mam nadzieję, że post Wam się spodobał, zachęcam do zaobserwowania bloga, aby być na bieżąco i zapraszam do komentowania: Czy tęsknicie za wakacjami? Co wolicie zimę czy lato? Jak Wam się spodobały zdjęcia? 

Do zobaczenia Kochani!

9 komentarzy:

  1. podwodne zdjęcia świetne haha! Aż zatęskniłam za wakacjami!

    https://tuklaudia.blogspot.com/2017/01/oddech-na-swiezym-powietrzu-zabija.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, ja moje wakacje tez spędziłam w Hiszpani. Jesli jesteś chętna zapraszam na stare posty ze zdjęć!❤

    OdpowiedzUsuń
  3. W jakiej miejscowości byłaś? Też odwiedziałam w wakacje Hiszpanię. U mnie padło na LLOret de Mar http://moose-cosmetics.blogspot.com/2017/01/moja-aktualna-pielegnacja-wosow.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia! Bardzo chciałabym tam kiedyś pojechać bk to magiczne miejsce:)
    daffash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj aż chciało by się teraz pojechać do ciepłego kraju , spokojnie też ostatnio pisałam podobny post :D Fajnie tak powspominać ;)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż by się chciało tam wybrać. Gdybyście chcieli się dowiedziec jak na taki wyjazd zarobić zapraszam do fajnego bloga mojego znajomego. http://mlodymilionersukcess.blogspot.com/2017/01/opcje-binarne-czyli-forex-dla-laikow.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Człowiek patrzy na te zdjęcia i aż tęskni za wakacjami :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrząc na te zdjęcia cieszę się, że czas płynie tak szybko i już za chwilę będą wakacje i znowu słoneczna Hiszpania :)

    OdpowiedzUsuń