18 gru 2016

Świąteczny Czas- Moja prezentowa lista

Witajcie Kochani! 

Postanowiłam dotrzymać słowa i publikować posty 2 razy na tydzień, dlatego też przychodzę do Was już kolejny raz. Święta to czas spotkań z rodziną, pysznego jedzonka (głównie pierogów, które wręcz uwielbiam) i oczywiście prezentów. No właśnie i na tym dzisiaj się dzisiaj skupię. Przedstawię Wam  moją można powiedzieć listę do Mikołaja, gdzie opisałam swoje wymarzone prezenty. Sama osobiście lubię czytać tego typu posty, bo są fajną dla mnie inspiracją, dzięki nim nabieram nowych pomysłów na upominek dla kogoś. 





1) Torebka- I nie byle jaka tylko Michaela Korsa, ach która z nas nie marzy o tym cudeńku, wiem że większość woli czarną i prostą ale mnie chwyciła za serce ta beżowa, po prostu można powiedzieć że zakochałam się w niej od pierwszego wrażenia. Ma prześliczne ramiączka ze złotymi łańcuchami i myślę że byłaby świetnym zwieńczeniem każdej stylizacji. Wiem, że cenę ma okropnie wysoką, ale może kiedyś wyląduje pod moją choinka.


2) Paletka do makijażu- Oj tak paletek nigdy zbyt wiele (chociaż już mam ich trochę), o tej firmie nasłuchałam się już mnóstwa pozytywnych opinii, ale ciągle szkoda mi tylko jednak wydać więcej, bo boję się że może się u mnie niezbyt sprawdzić. Kolory ma wręcz idealne i myślę że uda się nią wyczarować zarówno makijaż do szkoły jak i wieczorowy. 





3) Sweterek- Nic nie jest lepszego na zimę, jak cieplutki sweterek najlepiej oversizowy i z chęcią przygarnęłabym kolejny. Szczególnie ten, który możemy nosić normalnie lub dołożyć pasek i mamy fajną sukienkę. 




4) Choker- Nie wierzę że ta część biżuterii znalazła się u mnie na liście, ale cóż ludzie się zmieniają i gusta także. Najładniejsze możecie nabyć w Forever 21, tam chyba są najbardziej oryginalne. Najbardziej marzę o takich z kokardką, ale dostanie ich w dostępnej cenie jest bardzo trudne.







5) Perfumy Marca Jacobsa- Kolejny wymarzony prezent dla mnie, nie tylko przez to przewspaniałe pudełeczko, a jest na prawdę cudowne ale i przez zapach. Po prostu wystarczyło że raz je powąchałam w sklepie i uznałam że kiedyś muszę je nabyć. Pachną ślicznie tak kobieco, subtelnie ale i delikatnie zarazem.




6) Książka Red Lipstick Monster- Już od czasu, kiedy Ewa wydała swoją książkę, chciałam ją mieć i przeczytać. Bardzo lubię oglądać jej filmy, bo widać że zna się na rzeczy i wiele porad jej na prawdę mnie się przydaje. To właściwie dzięki niej zechciałam poprowadzić bloga i zaczęłam swoją nową przygodę. Słyszałam już o tej książce wiele recenzji i żadna nie była jeszcze niepochlebna.




7) Polaroid- Tak jest, chyba największy rarytas dla wszystkich blogerek i każda o nim po prostu marzy. Może Wam się wydać dziwne, ale mnie najbardziej ujął w nim ten przesłodki wygląd, w  pierwszej chwili myślałam że to jest zabawka dla dzieci, jak zobaczyłam go na Instagramie. Myślę o tym żeby zmienić wystrój pokoju i popowieszać takie zdjęcia własnie nim wykonane.





8) Kubek Termiczny- A najbardziej ten z Primarka, który niestety nie jest dostępny w Polsce, ale spokojnie można zakupić go na Allegro. Mają mega urocze wyglądy, najbardziej bym chciała w liski, z kubkami jest taki problem że przeciekają, a ten ma moja koleżanka z Anglii i doskonale trzyma ciepło i ma zawsze suchą torebkę nawet jak go nosi.





9) Ciepłe Skarpetki i Sweterek Świąteczny- Nigdy jeszcze nie miałam sweterka typowo świątecznego, w amerykańskich filmach zawsze są odbierane przez bohaterów negatywnie i nie wiem szczerze dlaczego. Ja osobiście kocham te cześć garderoby, teraz w sklepach jest ich wprost mnóstwo a najładniejsze są chyba w Sinsay. 





10) Zestaw Inglot- Ostatni na liście jest zestaw od mojej ukochanej firmy Inglot, bardzo lubię produkty od nich, są świetnej jakości i jeszcze nigdy się nie zawiodłam. Ucieszyłabym się gdybym pod choinką znalazła ten prezent. Zawiera on pomadkę, tusz do rzęs i przecudowną kosmetyczkę w stylu świątecznym. To byłby idealnie trafiony prezent, bo w tym roku własnie górują matowe szminki.




Mam nadzieję że post przypadł Wam do gustu, zachęcam do obserwowania bloga, aby być na bieżąco oraz komentowania: Czy macie jakieś listy prezentowe? Czy spodobała Wam się któraś z rzeczy? Napiszcie co Wy chcielibyście dostać na Święta.

Do zobaczenia Kochani! 

2 komentarze:

  1. wiele rzeczy z tej listy bym chciała ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ucieszyłabym się jakbym miała pod choinką paletkę Zoevy. :)

    OdpowiedzUsuń