22 gru 2016

Świąteczny Czas- Christmas Outfit

Witajcie Kochani!

Mamy już 3 post mojej świątecznej serii i jak na razie całkiem dobrze mi wychodzi pisanie dwa razy na tydzień, obym tylko wytrwała w tym postanowieniu. Oceny w szkole są już wystawione, dlatego można powiedzieć, że zrobiłam sobie szybsze wolne, bo nigdy nie rozumiem po co do niej chodzić jak nic się już praktycznie nie uczymy, a testów i tak już nie robią nam nauczyciele. Jak na razie oceny na ten semestr są bardzo satysfakcjonujące i jestem z siebie zadowolona. Dzisiaj rano przyszedł do mnie prezent gwiazdkowy, na który czekałam już sporo czasu i myślałam że nie dotrze do mnie przed świętami a potrzebowałam go do zdjęć. Mam na myśli oczywiście prostownice, o której nie chcę się tu rozprawiać, bo jeszcze zdążę napisać o niej kilka słów. Nie przedłużając dłużej pora na przejście do sedna sprawy.





Christmas Outfit

Tym razem przedstawię Wam tylko jedną stylizację, niestety pogoda mi w ogóle nie sprzyja i samo stanie na mrozie jest już okrutnym cierpieniem, a przebieranie się nie skończyło by się dla mojego zdrowia zbyt dobrze, a jednak nie myśli mnie się przeleżeć przerwę świąteczną w łóżku z wysoką temperaturą. Już chyba od początku listopada planowałam zimowy outfit, przeglądałam mnóstwo magazynów lub blogów w poszukiwaniu inspiracji. Wreszcie na stronie Forever 21 dostrzegłam cudowną, wręcz idealną sukienkę o soczystym, zielonym kolorze, do tego jeszcze z koronkowym dołem i dłuższą z tyłu. No po prostu się w niej zakochałam i  z uśmiechem na twarzy pojechałam ją zobaczyć, a tu niespodzianka nie dosyć, że nie było jej w sklepie, to jeszcze żadnej świątecznej kreacji nie uświadczyłam. Dzień przed wigilią klasową pojechałam do manufaktury na zakupy i w dalszym poszukiwaniu idealnej sukienki. Wszędzie w sklepach było pełno ubrań sylwestrowych i dopiero w New Look znalazłam najpiękniejszą część garderoby jaką widziałam, mianowicie czerwony kombinezon. Jest on po prostu bajeczny i szyty normalnie jak na mnie, poza tym nie sądziłam że mogę tak dobrze czuć się w tym kolorze. Kombinezon jest długi i ciepły, chociaż polecam założyć na niego jakiś sweterek. Ma zwężane nogawki i śliczny pas, którym możemy obwiązać naszą talię. Najbardziej efektowny ma tył, bo zapina się go tylko do połowy i zostawia nam lekko odkryte plecy. Pokochałam w nim jeszcze te ala hiszpańskie ramiona. 
Dzisiaj nie tworzyłam żadnych kontrastów i trzymałam się celu by stylizacja była elegancka, dlatego też dołożyłam do niej ten płaszcz, a raczej w sumie kożuch. Myślę, że pasuje idealnie do tego kombinezonu i dodaje całości pewnego szyku. Do stylizacji użyłam aż 3 par butów, żeby pokazać Wam jak można łączyć detale i bawić się modą. Pierwszymi, są krótkie botki z ćwiekami z tyłu, które dodają nam lekkiego pazura. Kolejne ubrałam klasyczne czerwone szpilki z małym efektem skóry, jak wiadomo klasyka pasuje do każdego outfitu, dlatego też i tu pięknie zwieńczyła nam całą kompozycję. I ostatnia i moja ulubiona opcja czyli też szpilki, ale czarne i z odkrytym palcem. Wydaję mnie się, że noga wygląda w nich najlepiej, bo idealnie ją wysmuklają oraz są także najwygodniejsze. Tym razem poszalałam z dodatkami, jako że mamy okres świąteczny to nie mogłam się powstrzymać żeby nie założyć tych uroczych rogów renifera i czapki. Myślę, że obydwa te dodatki tylko upiększyły outfit, a nie go obrzydziły.

Opcja 1












Opcja 2











Opcja 3









Gdzie Kupiłam? 

* Kombinezon- New Look za 85zł
* Płaszcz- PTAK za nie pamiętam ile
* Naszyjnik- New Look za 20zł
* Botki- CCC za 110zł
* Szpilki czerwone- CCC za 70zł
* Szpilki czarne- Nie pamiętam
* Rogi Renifera- H&M za 22zł
* Czapka Mikołaja- Lidl za 15zł

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał, tradycyjnie zapraszam do obserwowania bloga, aby być na bieżąco oraz komentowania: Czy lubicie kombinezony? Która opcja jest bardziej w Waszym stylu? Czy Was też zauroczyły te Rogi Renifera? Czy przypadła Wam do gustu ta stylizacja świąteczna?

Do zobaczenia Kochani !

5 komentarzy:

  1. Opcja druga jest najlepsza! Ładnie Ci w czerwonym kolorze ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny kombinezon! :D
    Pozdrawiam,
    Monique ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, że pojechałaś do tej manufaktury bo ten kombinezon jest stworzony dla Cb wyglądasz w nim prześlicznie i przecudownie. Szkoda, że mi taki w ogóle nie pasuje choć przymierzałam bardzo podobny. Bardzo ładne zdjęcia. Wesołych świąt 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysl na stylizacje, bardzo ładnie Ci w czerwonym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeeejku, że nie zamarzłaś z tym wycięciem na plecach, podziwiam :O a kombinezon bardzo fajny, w czerwonym kolorze, uwielbiam <3 ogólnie to bardzo lubię eleganckie kombinezony i na Wigilię założyłabym jak najbardziej ;)
    PS. bardzo spodobały mi się Twoje loki ;)
    Wesołych Świąt, pozdrawiam cieplutko, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń