5 gru 2016

Inspiracje zimowe dla mężczyzn

Witajcie Kochani !

Tym razem post kieruję głównie do płci przeciwnej, bo zauważyłam że sporo chłopców, facetów czyta blog i fajnie byłoby poświęcić im chociażby kilka wpisów. Zauważyłam, że na żadnym damskim blogu, nie ma kącika mody dla facetów i oczywiście jak to ja, postanowiłam zmienić ten aspekt. Muszę przyznać, że było to dla mnie dojść sporo wyzwanie, bo nigdy nie robiłam inspiracji nawet dla kobiet i miałam trochę problem w jaki sposób najlepiej to pokazać. Skusiłam się na podzielenie ubrań na poszczególne kategorie.





T-shirty














Bluzy 

















Kurtki 

* Płaszcze










* Bomberki
















Spodnie 

























Koszule i marynarki







Buty













Wszystkie ubrania są ze stron: 
* www.pullandbear.com
* www.zara.com
* www.reserved.com
* www.h&m.com
* www.reserved.com
* http://www.forever21.com
* dstreet.pl

Mam nadzieję, że podobał Wam się ten bardziej zdjęciowy post, bo dużo w nim nie popisałam. Zapraszam do obserwowania bloga aby być na bieżąco i do komentowania : Czy chcecie więcej takich postów? Czy któraś z rzeczy Wam się spodobała? I do dziewczyn, czy lubicie jakieś ubranie z męskiej garderoby, jeśli jak to jakie? 

Do zobaczenia Kochani! 

10 komentarzy:

  1. faktycznie mało co widać coś dla chłopaków. Najbardziej mi się podobają bomberki i koszule ♡
    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze zazdrościłam płci przeciwnej ciuchów :c
    https://dziewczynazmacbookiem.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bluza z reniferem jest genialna! Podobają mi się też wszystkie koszulki z nadrukiem ;) Ale za to te błyszczące buty odpadają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia i fajny styl, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre ubrania są naprawdę boskie❤

    booksureourworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje! Mega jest ta srebrna bomberka

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne inspiracje modowe dla mężczyzn. Masz bardzo dobry gust, podobają mi się wszystkie twoje wybory :). Pozdrawiam serdecznie i oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ubrania! Ja uwielbiam męskie bluzy, podobają mi się najbardziej. :)
    Pozdrawiam
    http://katie-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super inspiracje dla mezczyzn ! Koszulki sa mega ! POzdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne stylizacje, fajnie ze zrobiłaś post dla chłopaków.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń