1 paź 2016

Back to Spanish Outfit

Witajcie Kochani!

Pogoda już niestety nas nie rozpieszcza, a ma być jeszcze zimniej ok 10 stopni (no chyba jakiś niesmaczny żart), ale cóż taka kolej rzeczy że musi wreszcie nadejść jesień. Przez szkołę i naukę zaniedbałam trochę blog i postanowiłam że tak być nie może i muszę jakoś rozplanować czas na naukę i posty. Jak już pisałam przed chwilą pogoda nie sprzyja sesjom, dlatego trudno mi zrobić nowe zdjęcia, ale przeglądając zdjęcia z wakacji znalazłam jeszcze 2 nieopublikowane stylizacje, których aż żal mi nie jest opisać. Niestety niezbyt te ubrania nadają się na teraz, ale może jeszcze niektórzy z Was wyjeżdżają gdzieś do ciepłych krajów, albo w naszej kochanej ojczyźnie znowu zapanuje słońce.
  

1)

W pierwszej stylizacji mega powalają te widoki, ach aż by chciało się tam wrócić. Jeśli wahacie się nad wyjazdem do Hiszpanii, to ja Wam mogę poświadczyć że na prawdę warto i nie ma co się długo zastanawiać. Outfit właściwie składa się z totalnego i bezapelacyjnego hitu wakacji czyli kombinezonu, tak w te wakacje miałam go na sobie bardzo długo i bardzo ubolewałam jak był akurat w praniu. Uważam że każda kobieta powinna mieć chociaż jeden w swojej czasie ( chociaż wiem że na jednym się nie skończy). Ja postawiłam na elegancką czerń i wbrew temu co myślałam, ogóle nie było mi gorąco. Ma świetny cienki materiał, ale nic nam na szczęście nie prześwituje, dekolt możemy sobie regulować w zależności od upodobań. Na zimniejsze dni polecam założyć jakąś kolorową marynarkę i będzie wszystko idealnie się zgrywać. Niestety na żadnym zdjęciu tego nie udało mi się uchwycić ale z tyłu ma prześliczną koronkę, która dodaje naszemu lookowi ekstrawagancji. Żeby stylizacja bardziej pasowała do klimatu, zestawiłam ukochany przeze mnie wianek w egzotycznym stylu. Bardzo nie lubię, jak nie mam żadnego naszyjniku na sobie, dlatego postawiłam na elegancki wisiorek w kwiecisty wzór. Chciałam dać stylizacji lekko tajemniczego akcentu, więc wykorzystałam moją pamiątkę czyli wachlarz, który idealnie spełnił to zadanie i okazał się zbawieniem, kiedy słońce niemiłosiernie prażyło. 










2)  Ta stylizacja była już robiona w Polsce, ale przez to że koszula przypomina mi Hiszpanie, postanowiłam ją tu umieścić. Mam z nią takie skojarzenia, ponieważ kupiłam ją własnie tam oraz jej kolor przypomina mi przepiękne hiszpańskie morze. Koszulka jest lejąca się i strasznie prześwituje, więc polecam najlepiej biały lub niebieski stanik do niej. Co mnie w niej zauroczyło to, to że jest dłuższa z tyłu i wiązana, co wygląda bardzo ciekawie. Dlatego też pasują do niej idealnie białe spodnie z wysokim stanem (poszarpane oczywiście). Powiem szczerze, że to są pierwsze spodnie, które nie spadają mi z tyłka, bo serio co jakieś kupie to bez paska nie rusz, chociaż go nienawidzę. Te dziuro-przetarcia nie powiększają się, a wiem że często się ludzie skarżą. Iż kupili spodnie z dziurami i one po kilku noszeniach się powiększyły do sporych rozmiarów. Jeśli nie przepadacie zbytnio za spodniami, to polecam założyć spódniczkę typu skater, myślę że będzie wyglądała równie intrygująco. Jak widzicie bluzka z przodu jest całkowicie prosta, więc aż prosi się o dodanie jakiegoś upiększającego detalu. Moja propozycją był naszyjnik z poprzedniej stylizacji, ale Wy możecie pójść krok dalej, poeksperymentować i dać duży naszyjnik albo wręcz odwrotnie, bo drobna biżuteria jak najbardziej się nadaje. 








Gdzie Kupiłam:
1 stylizacja
*Kombinezon- Tally Weijl za 120zł
*Wianek- H&M za 20zł
*Naszyjnik- Mohito za 20zł
*Sandałki- CCC za 20zł
*Wachlarz- Hiszpania za 4 euro

2 stylizacja
*Koszula- Hiszpania za 10euro
*Spodenki- H&M za 50zł
*Buty- CCC za 20zł
*Naszyjnik- Mohito za 20zł
*Okulary- H&M za 10zł

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i zachęcam do obserwowania bloga aby być na bieżąco i komentowania : Czy tęsknicie za wakacjami? Czy bardziej Wam się spodobała pierwsza,a może druga stylizacja? Jak Wasz pierwszy miesiąc szkoły?

Do zobaczenia Kochani!

17 komentarzy:

  1. Ładne tło przy tej pierwszej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne są te zdjęcia💗 sama byłam w Hiszpanii i wiem jak tam jest pięknie 💗 bardzo ciekawa jest ta 2 stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak. Sama bym chciałabym przenieść się do miejsca z pierwszych miejsc. Wakacje wracajcie...
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga stylizacja jak dla mnie wygrała ♡ pięknie wyglądasz :*

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A kto nie tęskni za wakacjami :D A szczególnie gdy widzi takie piękne widoki nad wodą :( Oby do wakacji! A stylizacje bardzo fajne, mnie osobiście podoba się bardziej ta pierwsza <3

    www.luxx400.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne stylizacje!
    Ja planuję spędzić wakacje w Hiszpanii w przyszłym roku :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. obie stylizacje super, ale ta pierwsza podoba mi się bardziej :) masz cudne włosy <3 www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hiszpania to nie moje klimaty, ale zdjecia są ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze niestety, jeszcze dwa dni temu mogłam pozwolić sobie na bluzkę z krótkim rękawkiem a dzisiaj juz wyciągałam kurtkę jesienna :( Pogoda będzie spadać :( Hiszpańskie klimaty najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie wieżę, naprawdę tak blisko wiewiórka podeszła? Ślicznie Ci w błękicie ;>

    http://daruciaa.blogspot.com/2016/10/juz-dwa-lata.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny kombinezon :) Zazdroszczę spotkania z wiewiórką! Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczo się uśmiechasz, ładna opalenizna :) Zostaję na dłużej!

    VamppiV

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia ale ten wachlarz trochę mnie gryzie :(
    ale tak to świetnie i zazdroszczę widoków :d

    obserwuję => liczę na rewanż

    kanatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacje fajne i luźne :) Widok palm zawsze kojarzy się z wakacjami, miłe wspomnienia wracają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń