9 paź 2016

A Lot Of Outfits

Witajcie Kochani!

Zasiądźcie proszę wygodnie na krzesełkach, bo dzisiaj czeka Was sporo stylizacji, aż siedem i tak wiem, że poprzednio też były stylizacje, ale po tym jak dziś pojechałam po zdjęcia z otwarcia, aż nie mogłam dalej czekać i podzielić się z Wami moimi pomysłami. Zaręczam od razu, iż dotychczas niektórych ubrań u mnie nie było. Podczas otwarcia tego butiku i będąc w otoczeniu tak wielu ciekawych ciuchów z różnych stylów, czułam się po prostu jak ryba w wodzie. Jeszcze w kolejnym poście opiszę jak wyglądało to otwarcie i jak na nie trafiłam. A na razie zapraszam do oglądania stylizacji.





1) Elegant Outfit

Stylizacja idealna na bankiet, randkę, jakąś bardziej wystawną imprezę. Dzięki prześlicznym koralo-kamieniom ( nie wiem jak to ładnie nazwać), nie musimy już martwić się o jakieś naszyjniki, czy też kolczyki. Tutaj jeżeli ktoś bardzo lubi, postawiłabym na drobną biżuterię, bo według mnie ekstrawagancki i duży wisiorek raczej by nie pasował. Od zarania dziejów wiadomo, iż szpilki są idealne do każdej sukienki, dlatego zestawiłam klasyczne czerwone lśniące buty i muszę przyznać, że były całkiem wygodne, co idzie na ich plus oczywiście. Dzięki tym cieniutkim rękawom a' la nietoperz, nasza stylizacja wygląda naprawdę interesująco i wyróżnia się z innych eleganckich strojów.

  






2) Baby Blue Outfit

Każdy mój znajomy widząc to zdjęcie mówi: " Ale ładna sukienka". Sztuką jest tak dobrać ubrania, żeby razem tworzyły idealną całość i harmonię. Na początku rozwijając wątpliwości wszystkich mówię, iż to wcale nie jest sukienka, lecz top ze spódniczką. Kiedy zobaczyłam je na wieszakach od razu, bez namysłu zestawiłam je razem. Są przecudownego pastelowo niebieskiego koloru i będą pasować do wielu typów urody, znajdą wiele zwolenniczek. Strój idealny na wesele lub studniówkę ( wiem jeszcze trochę czasu jest, ale lepiej kupić wcześniej niż później wyrywać sobie włosy z głowy). Zarówno top jak i spódniczka są bardzo wygodne. Nasza talia jest ładnie podkreślona, a to że kreacja jest rozkloszowana dodaje nam subtelności i delikatności. W tej stylizacji postawiłam raczej na zmiksowaniu złota z błękitem, bo myślę że oba te kolory razem sprawiają iż nasz look jest bardziej hmm dostojny. Dlatego kierując się dawną modą rzymską, założyłam pozłacane sandałki "rzymianki" i na koniec moim punktem kulminacyjnym stał się złoty naszyjnik z "Okiem Ra", który zamknął całość.






3) Lace Outfit( koronka)

Chyba podoba mnie się najbardziej ze wszystkich, z początku myślałam, że będzie nie w moim stylu, ale po założeniu wszystkiego szybko to odwołałam. Zdaję sobie sprawę, że nie każdy może będzie chciał to nosić, bo jednak sporo nam okrywa i jest ekstrawagancki. Na początku spódniczka, z którą miałam straszny problem jak ją ubrać, bo od dołu nie chciała wejść, dopiero sprzedawczyni poradziła spróbować górą i rzeczywiście. Spódniczka jest kremowo- biała w cudowną koronkę i oczywiście rozkloszowana, bo jakoś niezbyt przepadam za prostymi krojami. Jeśli chodzi o górę, to tu bardzo poszalałam, gdyż dodałam bieliźniany top, którego przeznaczeniem jest bycie pod bluzką, a nie zamiast. Dlatego aby przypadkiem nie pokazać zbyt wiele, nałożyłam marynarko- kurtkę, która najlepiej wygląda rozpięta. Nie wiem, czy na zdjęciach widać, ale ma ona jeszcze śliczne czarne prześwitujące materiałowe rękawy. Zapomniałam jeszcze dodać że bieliźniane topy są całkowitym hitem tego roku.






4) Casual or No Casual Outfit

Bardzo dziwne połączenie sportowego stylu luźnego z eleganckim, ale na tym polega moda, na łamaniu granic i tworzeniu czegoś nowego, na nie baniu się eksperymentować. Nigdy dotąd nie pomyślałabym, że kiedykolwiek założę tego typu spodnie, zawsze nazywałam je pieluchami i wręcz omijałam je szerokim łukiem, a tu proszę taka wielka zmiana. Spodnie mimo, iż na górze są takie bufiaste, na dole już na szczęście się zwężają i wysmuklają nasze nogi. Powiedziałabym że są one połączeniem "alladynów" z leginsami. Na początku myślałam żeby zrobić typowo sportową stylizację, ale coś mnie trafiło jak zobaczyłam tę bluzkę i postanowiłam je razem zestawić. Bluzka jest z takiego sztywnego materiału w kwieciste, błyszczące wzory, jeśli ktoś nie przepada za spodniami, równie dobrze będzie pasować ołówkowa spódnica lub rozkloszowana.




5) Lemon Outfit

Tym razem już coś mniej eleganckiego, czyli lejąca sukienka. Co mnie w niej zachwyciło to ten kolorek mało spotykany, zawsze jak są stonowane, to raczej wpadają w róż albo nude, a ta ma limonkową barwę. Przy dekolcie można zauważyć obwódkę w kształcie warkocza ( przepraszam ale nie wiem kompletnie jak to inaczej nazwać). Jest podobnego fasonu co to czarna, bo ma identyczne nietoperze rękawy. Tutaj także pojawia się marynarka, ale już taka bardziej klasyczna, bez żadnych dodatków. Tyl ta sukienka ma po prostu bajeczny, ładnie odsłania nam plecy, przeplatając przez nie te warkocze.






6) Dark Outfit

Niezbyt przepadam za sukienkami o takim kroju, po prostu wyglądam w nich grubo, ale jeśli chodzi o tą, to bardzo zaskoczył mnie efekt. Aż może nawet zacznę kupować takie ołówkowe sukienki. Jest ona elastyczna i nie czujesz się w niej jak baleronik i masz łatwy dostęp do powietrza. Bardzo dobrze podkreśla naszą talię,wysmuklając ją przy tym. I najważniejsze, bo bez tego detalu wyglądałaby jak setki innych, czyli znak rozpoznawczy chyba. A mianowicie znowu ten warkoczyk oplatający sukienkę i nadający wzór smoka lub ślicznego kwiatu. 




7) The Icing On The Cake ( wisienka na torcie)

Pora na ostatnią stylizacje i Wielkie gratulacje dla Tych co tu dotrwali. Wisienka na torcie, czyli mój drugi ulubiony outfit. Na pokazanie tego Wam po prostu najbardziej się nie mogłam doczekać. Niestety jego będą tylko dwa zdjęcia, ale mam nadzieję że wystarczą na ukazanie jej piękna. Tutaj znowu mamy bieliźniany top, ale w kolorze czarnym i myślę że wolę go w takiej barwie jednak niż biały. Koronkę ma po prostu zabójczą i totalnie się w niej zakochałam. Spódniczka jest w kolorze limonkowym z czarnym grubym paskiem nad talią, przez co nasza sylwetka wydaje się szczuplejsza. Kolejnym aspektem, który mnie zachwycił jest rozcięcie, przez co świetnie są eksponowane nasze nogi i już nawet nie przeszkadza mi jej długość. Z uwagi na to iż top jest prześwitujący, tym razem do zasłonienia użyłam oversizowej marynarki minimalnie jaśniejszej od spódniczki. Nasze nakrycie idealnie spełnia swoje zadanie, sprawiając że wyglądamy drobniej i bardziej elegancko z lekką nutką nonszalancji. Perełkami tego outfitu są przecudowne buty o wszystkich kolorach tęczy. Niestety do najwygodniejszych nie należą, ale dla tego efektu na prawdę warto. Myślę że idealnie pasują do tej stylizacji, jednocześnie łamiąc pewne granice. 



Skąd mam ubrania? 
Outfit 1 
1) Sukienka- Oxana Pastuskh
2) Buty- R. Polański
Outfit 2
1) Spódniczka- Nie ma już w sprzedaży
2) Top- Nie ma już w sprzedaży
Outfit 3 
1) Czarna Ramoneska- Besmart
2) Spódniczka- Oxana Pastuskh
3) Bielizna- Senveniu
Outfit 4
1)Spodnie- Magda Hasiak
2)Bluzka- Ewa Kopij
Outfit 5
1) Sukienka- Oxana Pastuskh
2) Czarna Ramoneska- Besmart
Outfit 6
1) Sukienka- Oxana Pastuskh
Outfit 7
1)Marynarka- Oxana Pastuskh
2) Spódniczka- Oxana Pastuskh
3) Bielizna- Senveniu
4)Buty- R. Polański 
Zapraszam na fanpage butiku Concept Store https://www.facebook.com/Concept-Store-Od-projektant%C3%B3w-409399332536736/?fref=ts

Godziny otwarcia 
* Od pon do piątku 11:00-19:00
*Sobota 11:00-17:00
*Niedziela 11:00-15:00

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i dotrwaliście do końca. Zapraszam serdecznie do obserwowania bloga i komentowania : Czy podoba Wam się taki dłuższy post? Czy wolicie jednak jedna, góra dwie stylizacje na wpis? Czy przekonałam was do kupna któregoś ubrania? I która stylizacja jest waszym faworytem?

Do zobaczenia Kochani !

17 komentarzy:

  1. jak już Ci mowiłam, super opisujesz stylizacje. Wszystkie idealnie dopasowane ale moje serce podbił top ze spodniczką <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta trzecia stylizacja, wyglądasz w niej najlepiej:)
    http://jestem-folta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna stylizacja, cięzko wybrać najlepszą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacje! 1 raz jestem na Twoim blogu :)
    Czy to Ty może byłaś w odcinku Ugotowanych?
    Zapraszam do mnie: http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te ubrania :) Widać, że wkładasz sporo serca w pisanie postów, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacja numer 5 to mój faworyt ;)

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje naprawdę ładne, ale najbardziej podoba mi się ostatnia :)
    Czarna sukienka także wpadła mi w oko :)
    Pozdrawiam
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stylizację, lecz moim zdaniem czegoś zabrakło w pierwszej stylizacji, ale tak poza tym to świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  10. 2 i 3 outfit super, w 2 pokochałam kolory, a w 3 koronkę ♥
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Bloga to Ty masz super! :) Może chcesz zacząć go pozycjonować? Wpadnij do mnie, a dowiesz się gdzie i jak zdobywać linki!
    Czytaj, pogłębiaj więdzę i komentuj! :)
    www.youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. super stylizacje jestem bardzo zakochana w nich :)

    kanatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa forma wpisu, a co do stylizacji to najbardziej podoba mi się ta z niebieską sukienką.

    asadowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  14. Hej piekny blog. Nawet bardzo piekny blog. Podoba mi sie Twój blog dla tego zostawiam wlasnie specjalnie dla Ciebie poradnik jak darmowo zyskac linki do swego bloga czyli takze ruch bo o to w promowaniu Chodzi

    Darmowe Linki

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super post! :D Niebieski top i spódniczka skradły moje serce <3

    OdpowiedzUsuń