4 wrz 2016

Back the summer Outfit

Witajcie Kochani!

Dzisiaj niespodzianka, bo to już drogi post w tym tygodniu, a ci co już mnie dłużej czytają to wiedzą, że u  mnie posty pojawiają się wyłącznie raz na tydzień. Ale w związku z powrotem do szkoły, chciałam Wam go umilić drugim postem, który właściwie można też traktować jako inspiracje na ubiór do szkoły, ponieważ nie jest on jakiś wyzywający i spokojnie można go założyć.






Stylizacja luźna, nadająca się na każdą okazję, tym razem jej hitem jest koszulka "hiszpanka" z długim rękawem. Ale wbrew temu uwierzcie mi, że na zimniejsze wieczory lepiej założyć do niej jakąś narzutkę, bo niestety ciepło Wam nie będzie. Koszulka jest z fajnego, cienkiego i lejącego się materiału i może na zdjęciach niezbyt widać, lecz sięga nam przed pępek, dlatego myślę że idealnie wyglądać będzie ze spodniami z wysokim stanem. Muszę powiedzieć że ona naprawdę mnie urzekła, nie dosyć że ma modne odkryte ramiona to jeszcze ten wzór słoni, sprawia iż wygląda inaczej niż setki tysięcy koszulek. Mam jeszcze radę dla tych, co chcieliby ją zamówić przez internet, lepiej weźcie rozmiar mniejszą. Ponieważ w kilku ostatnich stylizacjach górowały spodnie z wysokim stanem, teraz chciałam coś zmienić(pokonać rutynę) i  założyłam spódniczkę. W tej sprawie nie miałam zbytnio powodów do szaleństwa, bo niestety po ostatnich porządkach w szafie została mi tylko jedna. Jest ona rozkloszowana i nadaje się do wielu typów kobiet i myślę że bardzo ciekawie zgrywa się z tą koszulą. Po wymyśleniu stylizacji czegoś mi brakowało, takiego elementu, który zamknąłby cały ten outfit i z pomocą przyszła mi zapomniana już przeze mnie kamizelka. Z początku myślałam że to połączenie jest po prostu wariactwem, ale po założeniu wszystkich ubrań, bardzo spodobał mnie się ten zestaw. Z racji tego iż już za dużo się dzieje w tym outficie, nie założyłam żadnej biżuterii, ponieważ jak mawia moja mama : "Co za dużo to nie zdrowo". Przy wyborze butów znowu kierowałam się wygoda, dlatego postawiłam na stare dobre sandałki z ozdobnym motywem kwiatków, aby nie było zbyt nudno.
















Na koniec ukochane zdjęcie z całej sesji 




Gdzie kupiłam ubrania :)

* Koszula- H&M za 45zł
* Spódniczka- Giełda za 30zł
* Kamizelka- Stradivarius za 35zł
* Buty- CCC za 20zł 
* Okulary- H&M za 10zł

Mam nadzieję, że post przypadł Wam do gustu i chociaż tak udało mnie się uprzyjemnić Wam powrót do szkoły. Zachęcam do komentowania : Czy spodobała wam się stylizacja w takim wydaniu, Czy może zmienilibyście jakiś element? 

Do zobaczenia Kochani!

12 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja kochana 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi się podoba ta koszula! :)
    zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna koszula, wpadła w oko <3 cudne zdjecia!
    buziaki :*


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze, ze to połączenie bardzo mi się podoba, do twarzy Ci w czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja !To połączenie naprawdę mi się podoba :)
    Pozdrawiam !
    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Stój raczej nie nadaje się do szkoły, ze względu na odsłonięte ramiona. Ale na wyjście ze znajomymi jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego co wiem, to w szkole uczniowie odsłaniają znacznie więcej niż tylko ramiona, zatem chętnie poszłabym tak ubrana do szkoły :D Stylizacja totalnie w moim stylu, uwielbiam takie połączenia. Masz świetną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. spódnica najbardziej mi się podoba :)

    Zapraszam do mnie -> http://the-rockferry.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem, że z tego wszystkiego najbardziej podoba się dla mnie Twoja koszulka, pięknie kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie to wszystko na Tobie się prezentuje :) Mi się podoba taka stylizacja, absolutnie :)

    Pozdrawiam, http://brofashionkilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super powadzisz blog.
    Bardzo fajne wpisy i ślicznie wychodzisz na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń