23 sie 2016

Relacja ze spotkania blogerek

Witajcie Kochani!

Jakieś dwa tygodnie temu miałam zaszczyt brać udział w spotkaniu blogerek w Bydgoszczy, na które można powiedzieć zapisałam się w ostatniej chwili. Bo zobaczyłam przypadkiem na grupie na facebooku ogłoszenie, że zostały chyba dwa miejsca na to spotkanie i pomyślałam: "A czemu by nie"? i wysłałam ankietę i dostałam się, czego nie żałuję. Był to już mój drugi taki event, chociaż ten pierwszy bardziej amatorski.
Tym razem organizatorka stanęła na wysokości zadania i myślę, że włożyła w to spotkanie całe serduszko, bo na prawdę nie było się do czego przyczepić. 13 sierpnia w Bydgoszczy odbył się długo oczekiwany zjazd w kawiarni "Strefa", która ma chyba najładniejszy wystrój jaki dotąd widziałam, dlatego też nie mogłam się oprzeć od powstrzymania i zrobienia kilku zdjęć.

Sami popatrzcie na te śliczne serca origami i kwiatki wiszące do góry nogami, bardzo podobają mnie się takie niebanalne i oryginalne dekoracje.



  Jeszce urzekła mnie to ściana, ozdobiona przeróżnymi rysunkami, dodająca uroku całej restauracji.



Na początku dokładnie przeczytałyśmy regulamin całego spotkania, który później każda z nas miała za zadanie podpisać. Później wysłuchałyśmy wykładu o suplementach, co było serio ciekawe i interesujące oraz bardzo dużo się dowiedziałam. Na przykład o tym, że wiele specyfików nie koniecznie dobrych dla zdrowia można dostać tak o, bez żadnych szczególnych problemów. Miła pani także podarowała wszystkim do przetestowania ich najlepsze suplementy na włosy i paznokcie, które przedstawię niedługo na blogu.






Po wysłuchaniu naszego wykładowcy przyszedł czas na poczęstunek oraz rozdanie paczek sponsorskich, których było na prawdę mnóstwo, aż nie mogłam się zapakować do domu. Ale może zacznę najpierw od jedzenia (tak wiem żarłok ze mnie, ale co zrobić)
Przyszły do nas podane elegancko na takim szklistym stojaku różne pyszne kanapeczki, każdy od razu rzucił się na te z łososiem, które były bardzo pyszne. Najbardziej zaskoczyły mnie przekąski z takim zielonym serem pleśniowym, to się chyba pesto nazywało, nie sadziłam że kiedykolwiek zasmakuje mi ser, ale ten był po prostu wyśmienity. Do picia mogłyśmy sobie wybrać albo herbatkę albo latte macchiato, ja raczej nie chciałam wynalazków i wzięłam cappuccino.




Na końcu przyszedł czas na paczki sponsorskie i wtedy omawiałyśmy po kolei każdy z podarunków, podając przy okazji pomysły jak możemy je zaprezentować i do kiedy mniej więcej mamy na to czas. Naszymi sponsorami byli : PopCrop, Nanobytes, Dwie Kropki, Raw & Happy, Tovago, Cd Kosmetyki, Helion, Lunally, Promees, Akatja, Karmelove, Pharma Nord, Ouhmania, Eveline. Więc sami widzicie sporo tego trochę jest i szykuje się wiele recenzji i postów z produktami tych firm w roli głównej.



 Czas leciał tak szybko, że ani się obejrzałyśmy a spotkanie przedłużyło się o dobre półtorej godziny, ale tak dobrze się razem bawiłyśmy, że po prostu żadnej z nas nie było w głowie wychodzić. Podsumowując, myślę że na prawdę było warto przyjechać aż z Łodzi do Bydgoszczy, by przeżyć niezapomniane chwile z grupką dziewczyn, podzielające te same pasje. Dzięki temu udało mi się poznać osoby robiące to samo, co ja i wymienić się swoimi doświadczeniami i przygodami związanymi z blogiem. Może na początku było troszeczkę sztywno, ale też nie można się dziwić, przecież byłyśmy kompletnie dla siebie nieznanymi osobami, lecz po upływie czasu czułam się jakbyśmy znały się już lata i razem tworzyły taka piękną jedność wspierającą się. Polecam każdemu tego typu spotkania, bo dzięki nim można zawierać takie przyjaźnie nawet na zawsze.
Jestem na prawdę wdzięczna Milenie że spośród różnych blogerów wybrała akurat mnie.
Jeszcze super było to na zlocie, że nie ważne było ile która prowadzi blog i ile ma lat, bo wszystkie traktowałyśmy siebie na równi i tak właśnie powinno być. Tak mogłaby wyglądać blogosfera, bo przecież robimy to samo i udzielamy się na internecie.




Załączam jeszcze uczestniczki i kochaną organizatorkę 

Milena Marchlewska http://ksiezycova.blogspot.com/ - Organizatorka












Patrycja Wiktoria Kalinowska http://slaguu.blogspot.com/











Kamila Warczak  http://www.camesss.pl/












Marta Poćwiardowska  http://www.atramka.pl/












Sylwia Szumińska  http://sszuminska.pl/












Martyna Cysewska  http://m-artyna.blogspot.com/












Roksana Kalinowska  http://roksanakalinowska.blogspot.com/

Monika Rehmus  http://moniquerehmus.pl/













Mam nadzieję, że post Wam się podobał i zapraszam do obserwowania bloga, aby być na bieżąco i zachęcam do komentowania : Co wy sądzicie o takich spotkaniach? Czy też je lubicie? I czy nie możecie się doczekać recenzji paczek?

Do zobaczenia Kochani !


7 komentarzy:

  1. Piękne miejsce na spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam na takim spotkaniu, zazdroszczę:D Musiało być super♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze jak Ci zazdroszczę! Miałam niedaleko do Bydgoszczy jak jeszcze mieszkałam w Polsce. W Londynie niestety nie znam żadnych blogerek żeby zrobić takie spotkanie.
    Musiało być naprawdę cudownie. :)
    Bardzo ładne miejsce spotkania.

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam na czymś takim 😁 fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post!
    Kurczę, naprawdę żałuję, że nie mieszkam w wiekszym miescie
    http://lifestyle-by-midnight.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie spotkania muszą być super :) poznaje się nowych ludzi i dowiaduje się człowiek zawsze czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń