17 sie 2016

Outfit typu "Tumblr Girl"

Witajcie Kochani!

Pogoda letnia chyba nas już całkowicie pożegnała, ale na szczęście jeszcze jak były bardzo słoneczne dni wprost idealne do zdjęć, udało mi się cyknąć kilka fotek i nawet nakręcić lookbook, który już niedługo ujrzy światło dzienne. Dzisiaj przygotowałam dla Was outfit w stylu "Tumblr Girl". Zanim zacznę, chcę jeszcze dodać iż tym razem zdjęcia robiła mi strasznie utalentowana i niezwykle miła Iza z bloga  https://kliszomanka.blogspot.com/ 
Serdecznie polecam na niego wejść, bo dziewczyna na prawdę prowadzi go z serduchem i przykłada maksimum procent do każdego postu.
W tym wpisie postanowiłam też umieścić kilka bardziej szczegółowych zdjęć dodatków z bliska i proszę abyście napisali w komentarzach co o tym myślicie. No dobrze nie będę dalej przedłużać i zapraszam do czytania.

Zaczynamy <3

Dzisiejszym hitem i moim numerem jeden jest jeansowa kurtka oversize (czyli za duża). Co dziwniejsze, przymierzając ją w rozmiarze S wydawała mi się większa od M. Myślę, że jest idealna na lato w te zimniejsze dni, ale i świetnie też sprawdzi się jesienią. Już od dawna szukałam takiej idealnej kurtki i dopiero niedawno ją zobaczyłam w Stradivarius. Najbardziej w niej podoba mi się motyw przetarć, przez co wyróżnią się miedzy milionem takich samych na pierwszy rzut oka. Dołączyłam do niej jasną stonowaną koszulę na ramiączkach, która ma wycięty tył i ślicznie odsłania nam plecy (niestety nie udało mi się zrobić jej zdjęcia z tyłu). Koszula jest elegancka i lejąca się dlatego pasuje do większości stylizacji. Na koniec szorty, uwielbiane ostatnio przeze mnie, oczywiście podarte bo jakżeby inaczej. Teraz przyglądając się moim ubraniom nie mam żadnych normalnych, czyli nie podartych spodni, a dawniej wydawałoby mi się to po prostu dziwne, no ale cóż gusta się zmieniają. Przy wyborze butów skupiłam się na wygodzie, chociaż nie bardzo, bo jednak converse na gołe stopki to niezbyt dobry pomysł, którego nie polecam.  Myślę że białe krótkie trampki idealnie komponują się z całością i są po prostu uniwersalne, nie ważne czy jesteście ubrani elegancko czy sportowo. Ale ale, co to by była za stylizacja, gdybym nie dała okularów przeciwsłonecznych, tym razem w "złotej" obwódce, która świetnie pasuje blondynkom. A na koniec dałam mały kwiecisty akcencik czyli naszyjnik, po prostu gdy go zobaczyłam w sklepie na polce aż wołał do mnie "Kup mnie" i cóż nie mogłam się powstrzymać i musiałam go dołączyć do kolekcji.



































I na koniec moje ukochane zdjęcie z całej sesji :)





Gdzie Kupiłam te Perełki?
kurtka jeansowa- Stradivarius za 120zł
* koszula- stoisko w Hiszpanii za 10euro
szorty- Stradivarius za 50zł
okulary- H&M za 10zł
buty Converse- Sizeer za 240zł
naszyjnik- Mohito za 20zł



Mam nadzieję, że spodobał Wam się ten post i zapraszam do obserwowania bloga, aby być na bieżąco i dołączyć do mojej małej rodzinki i zachęcam do komentowania: czy wolicie takie stylizacje ze szczegółami czy raczej oddalone zdjęcia ? Oraz czy kupilibyście którąś z tych rzeczy i czy tak samo zestawili, a może inaczej?

Do zobaczenia Kochani!

25 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz!

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja fajna, ale nie w stylu tumblr girl.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka wygląda świetnie!!!

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja szukam kurtki dżinsowej, ale z takiego ciemniejszego dzinsu :D

    http://pa2ul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam sprawdzić w New Look, bo ostatnio widziałam tam :)

      Usuń
  5. Ten naszyjnik bardzo mi się podoba! Stylizacja w całości jest całkiem fajna ;)
    Życzę miłego dnia i zapraszam do siebie http://z-m-k-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie do końca moim zdaniem pasuje określenie tumblr zwyczajna stylizacja prosta czyli to co lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne jeansowe kurtki są w second handach - samej udało mi się niedawno upolować tam całkiem ładną sztukę ;)
    a naszyjnik to istne cudo <3
    Pozdrawiam,
    Posy

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawie piszesz, jestem na twoim blogu po raz pierwszy i pewnie nie raz tutaj zaglądne. Jak będziesz dalej tak ciekawie pisać to z chęcią Cię zaobserwuje. Piękne zdjęcia!

    //Weronika
    http://weronika-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz, ale coraz zimniej się robi :(

    https://monica280497.blogspot.com/2016/08/prezenty-od-my-gift-dna.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor koszulki, a stylizacja świetna :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. stylizacja cudna! genialny naszyjnik ♣


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia. Jeansowa katana jest idealnym dopełnieniem każdej stylizacji ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie kurtki, według mnie pasują do wielu stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kurtka !
    http://black-berry-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Tumblr girl. Coś na czasie :D
    Ładna stylizacja, zwłaszcza z kurteczką :)
    http://kreatywnablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna stylizacja, śliczna kurtka, lubię takie. Szorty też bardzo ładne :) Koszulka też śliczna, niestety Bóg był miły dla mnie i dał mi duuuże piersi, przez co takie koszulki wyglądają na rozciągnięte na mnie i nie mogę ich nosić :/ Ogólnie zestaw bardzo delikatny i kobiecy, bardzo fajnie to wygląda. Osobiście nie lubię okularów przeciwsłonecznych, ale do tej stylizacji bardzo pasuje :) Sama jestem fanką zestawów w stylu Tumblr Girl ♥
    Pozdrawiam, Aleksandra ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz! Kurtka świetna :)
    Pozdrawiam
    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja,
    może nie w stylu tumblr girl,
    ale mi sie podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna stylizacja, tylko nie w stylu Tumblr girl☺ :/

    OdpowiedzUsuń