27 lip 2016

Stylizacje "Viva España"

Witajcie Kochani!

Jak obiecywałam teraz będą dodawane 2 posty tygodniowo, więc mam nadzieję że nie będziecie mnie mieli dosyć. Teraz powracam znowu do pięknej Hiszpanii, gdzie było mnóstwo fantastycznych widoków do stylizacji, tym razem operatorem kamery była moja mama i myślę, że na prawdę dobrze wykonała swoje zadanie. W tym pięknym kraju udało mi się zrobić dla was 3 stylizacje, ostatnią pokażę w oddzielnym wpisie.


Stylizacja festiwalowa

Po raz kolejny pokusiłam się o festiwalowy look, który wydaje mnie się najlepszą opcją na wakacje. Wiele dni szukałam idealnych krótkich spodenek, wygodnych i takich by nie odsłaniały zbyt wiele, na białe czaiłam się bardzo długo i gdy już jakieś znalazłam po przymierzeniu okazały się albo za małe, albo źle po prostu leżały na mnie. Któregoś razu zauważyłam w H&M właśnie te i do tego w promocyjnej cenie za 50zł dlatego bez zastanowienia je kupiłam. Dzisiejszą gwiazdą outfitu są białe, poszarpane spodnie z podwyższonym stanem. Wybrałam je ponieważ idealnie podkreślają figurę i opaleniznę, przez to że mają dziury, mogą obronić każdą stylizację i dodać jej uroku. Wystarczy w sumie obojętnie jaki crop top i mamy cudowną kompozycję. Ja natomiast zgrałam je z koszulką "hiszpanką", która króluje teraz we wszystkich różnych sklepach i mnie także skradła serce. Kupiłam ją w kolorze, w którym najlepiej się czuję czyli taki baby blue, pasujący każdym typom urody. Myślę, że te spodnie z wysokim stanem i hiszpanka odkrywająca ramiona idealnie ze sobą współgrają. I na koniec oczywiście mój całkowity must have czyli wianek, bez którego outfit nie byłby dla mnie pełen.





















Stylizacja Romantyczna

Tutaj wybrałam za temat przewodni : szyk i elegancje, chociaż nie do końca. Jak mnie dłużej czytacie, to wiecie iż niezbyt przepadam za skupianiem się na jednym, dlatego często mieszam dziewczęce stylizacje z bardziej drapieżnymi. Można powiedzieć, iż powstał mi pewien kontrast, ponieważ góra jest bardziej stonowana i elegancka. Koronkowa i nieprześwitująca koszula jest kolejnym ubraniem, które powinna mieć każda dziewczyna w garderobie. Zestawiłam ją z krótkimi jeansowymi spodenkami z dziurami,ale w jasnym kolorze. Dziś pokazałam iż koszulę nie musimy łączyć jedynie z eleganckimi spodniami czy spódniczkami, bo o to właśnie chodzi w modzie żeby się nią bawić i eksperymentować, ale wiadomo też bez przesady abyśmy nie wyglądały tandetnie. Jako dodatek wybrałam uwielbiany przeze mnie naszyjnik z kwiatuszkami w pastelowym kolorku. A przy butach kierowałam się ku wygodzie, dlatego postawiłam na sandałki z "srebrym" akcentem.














Gdzie kupiłam:
Outfit 1

*spodenki-H&M za 50zł
*bluzka-Bershka za 80zł
*wianek-w Grecji za 4euro

Outfit 2

*koszula-H&M za 30zł
*spodenki-Stradivarius za 60zł
*buty-CCC za 20zł
*naszyjnik-PTAK za 15zł


Mam nadzieję, że post Wam się podobał i zapraszam do komentowania : Która stylizacja jest bardziej w Waszym guście i co byście kupili. Zachęcam także do obserwowania bloga , aby być na bieżąco i dziękuje za wszystkie komentarze i prawie 40000 wejść.

Do zobaczenia Kochani !

15 komentarzy:

  1. Racja, takie stylizacje festiwalowe są cudowne na wakacje. Pomimo, że ta romantyczna stylizacja mnie zauroczyła, to festiwalowa wygrała! Jeszcze to piękne tło♥

    Buziaki xx♥zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczególnie spodobała mi się stylizacja festiwalowa. Zauroczyłam się tymi wszystkimi bluzkami typu hiszpanka. :D

    https://julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy outfit to mój faworyt. Widoki w Hiszpanii są przepiękne. Bardzo spodobały mi się zdjęcia na tle różowej kwiatowej ściany, cudownie to wygląda. :)

    Zapraszam do siebie: okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja jedna i druga, wyglądasz pięknie <3 Bajeczne miejsce to z kwiatami
    Jeśli masz ochotę na wspólną obserwację to zapraszam

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Hiszpanka jest przecudna <3
    Zapraszam do siebie --> maaalgooos.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biale spodenki sa cudowne i ta sceneria wielkie wooow! :)


    www.nozi-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie wygrywa 1 stylizacja. Piękne zdjęcia :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja jest świetna ! :D Podoba mi się w całości. A tła do zdjęć są idealne ! ;)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba zestawy są świetne, jednak obecnie to pierwszy jest bliższy mojemu sercu :D
    bluzeczka jest piękna- sama uwielbiam takie wszystkie hiszpańskie dekolty- są mega subtelne i zmyslowe <3
    i szorty świetne- kocham wszystkie podarciuchy ajććć

    foty na tle tych fioletowych kwiatow są bajeczne <3

    mama doskonale się sprawdzila w roli fotografki- brawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brakuje mi trochę bliskich kadrów na zdjęciach - takich, które pokazują tylkp stylizację. Hmm tego typu koszulko jak w 1 stylizacji mnie ciekawią ale jakoś nie umiem przekonać się do zakupu xd
    Drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne kwiaty! Fajna stylizacja, a na dodatek bardzo podobają mi się twoje włosy! W zdjęciach dużoby dopracowała, ale jednak prowadze fotograficzny blog i zwracam uwage na szczegóły xd Może spróbuj je bardziej obrobić? Jak coś to słurze pomocą. No i powodzenia w dalszym blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  12. 1 stylizacja mega wpadła mi w oko, idealnie trafia w mój gust. Wszystko ze sobą współgra, 2 również jest świetna. Szorty podarte-jaką ja mam do nich słabość..

    zapraszam: https://karolinajaroszynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne miejsca wybrałaś do zrobienia zdjęć.

    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia :)
    Mega plener 💙 uwielbiam twoje stylizacje ale pierwsza skradła mi serce 😘 zapraszam do mnie 😘

    http://carolynx96.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń