12 cze 2016

Summer look :)

Witajcie Kochani!

Dzisiaj nareszcie przyszła pora na stylizacje, bo coś mało ich było ale to się zmieni.Szkoła się już niedługo kończy i w sumie wystarczy tylko poprawić kilka ocen w tym tygodniu i już będzie okej.Tym razem zdjęcia nie zostały zrobione przez moja mamę tylko przez Patrycję.Poznałam ją w zasadzie dzięki Facebookowi i jestem bardzo zadowolona z efektów.Pokusiłam się,  ponieważ chce by blog się rozwijał i zdjęcia wyglądały bardziej profesjonalnie i także mama w związku z 18 urodzinami moimi nie ma czasu zbytnio.Zanim zacznę opowiadać o stylizacjach muszę zawrzeć, że w dniu sesji byłam bardzo zestresowana i odczuwałam lęk że coś pójdzie nie tak. I właściwie już od początku dnia przydarzały się nieszczęścia, bo chciałam zapleść włosy na wałki aby mieć loki i niestety wyszedł mi baranek na głowie, ale dzięki internetowi znalazłam sposób jak łatwo wyprostować włosy bez prostownicy.Później było jeszcze gorzej, ponieważ wydarzył się wypadek i nie przyjechał autobus.Ale na szczęście sesja była bardzo przyjemna i Patrycja okazała się mila i fajnie się z nią pracowało.

Nie zanudzając Was dalej przejdźmy do stylizacji.

Outfit Uno

Jako pierwszy dałam outfit bardziej elegancki, nadający się na imprezę lub ja także noszę go do szkoły, czy na wypad do miasta.Postawiłam tutaj na szyk i prostotę, tym razem głównym celem jest strasznie modny w tym roku kombinezon.Nigdy nie byłam ich fanką, jednak po zakupach w Tally Weijl pokochałam je bezgranicznie.Wybrałam czarny, ponieważ jest to kolor uniwersalny i do wszystkiego pasuje, z tyłu ma prześliczną koronkę której niestety nie mogłam uchwycić na zdjęciach.Jest on przewiewny i nadaje się na lato.Dodam jeszcze że można "regulować" dekolt, bo mamy taki spryty guzik dzięki któremu to my decydujemy jakiej będzie wielkości, co jest według mnie przydatnym gadżetem, gdyż mam nawyk kontrolowania tego a jak zapnę to problem znika.Lecz żeby nie było tak smutno, dodałam uwielbianą przez Was marynarkę o kolorze baby blue.Wydaje mi się że cudownie ona rozjaśnia naszą stylizacje, a te dwa kolory tworzą razem świetną wspólna jedność.Ale jaka ja bym była dziewczyną, gdybym nie założyła biżuterii?Dlatego uznałam iż nie może zabraknąć i tego.Na szyi mam naszyjnik z kwiatkami pasujący do marynarki, miałam jeszcze zrobić zdjęcie w innym ale cóż został w domu.Jednakże polecam Wam również drobny złoty naszyjnik, który doda wam klasy i uroku i jest świetną pozycją dla tych, którzy nie przepadają za dodatkami rzucającymi się w oczy.Niestety do kombinezonu nie załączyli żadnego paska ani nawet tych szwów, żeby można było taki umieścić, dlatego musiałam sama pokombinować bo uważałam że bez niego talia nie będzie ładnie podkreślona.Swój kupiłam na ryneczku za niska cenę i trudno mi opisać jaki on jest, nazwałabym go "sprężynką", ponieważ jego owija się wokół tali i zamyka na sprzączkę.Z tego co widziałam, to w sklepach jest ich już ich sporo, lecz ponieważ ten outfit ma być elegancki, wybrałam "zloty"pasek z kokardą uniwersalny.A moje oczka chronią jak zwykle "podrobi Ray Banów"niezawodne i chyba jeszcze będą mi służyć przez długi czas.


















Skąd ubrania:

*Kombizenon-Tally Weilji 110zł
* Marynarka-PTAK 60zł
*Buty-CCC 70zł
*Pasek-Ryneczek 10zł
*Naszyjnik-PTAK 25zł
*Okulary-H&M 20zł


Outfit Two

Tym bardziej coś w stronę festiwalu, czyli właściwie mój jeden z ulubionych looków .Ten bym rzekła że mi wyszedł bardziej w boho.Tutaj główną role gra sukienka z słonikami i azteckimi wzorami, która  nie jest Wam pewnie obca.Z tego co kojarzę wiele blogerek ją ma w swoich szafach, ale mogę się oczywiście mylić.Kreacja jest zwiewna i cieniutka, bardzo podobają mi się w niej rękawy obniżone, co jak teraz widzę musi być na "topie" bo już wszędzie występują tego typu ubrania.Jest ona przed kolano i zwężana w pasie, dlatego podkreśli nasze atuty.Połączyłam ją z czarną kurtką skórzaną, aby stylizacja nie była taka nudna i rzucała się w oczy.Obie rzeczy tworzą razem kontrast, ponieważ sukienka jest bardziej zwiewna a kurtka mocna i ciężka, lecz przez to wydaje mi się iż czyni to outfit ciekawszym i mniej pospolitym.Wybór butów należy do Was, ja Wam tylko doradzę że można założyć zwyczajne sandałki, żeby trochę uspokoić całą kompozycję lub pójść o krok dalej i wybrać szpilki.W tej stylizacji nie ma okularów, za to na głowie widnieje wianek z niebieskimi kwiatami, który idealnie zgrywa się z blond włosami.Żeby uczynić go innym niż inne założyłam jeszcze na niego białe perełki, żeby pobawić się trochę modą.












Skąd ubrania:

*Sukienka-H&M 70zł
*Kurtka-Stradivarius 110zł
*Wianek-Nie pamiętam
*Naszyjnik-PTAK 25zł 

Mam nadzieję, że post Wam się podobał i tradycyjnie zapraszam do obserwowania bloga, aby być na bieżąco i komentowania:Który outfit jest bardziej w Waszym stylu oraz czy kupilibyście którąś z tych rzeczy i czy w ogóle podobała Wam się ta sesja.Postaram się robić dla Was więcej stylizacji i mam jeszcze w planach pokazać moją stylówkę na urodziny.

Do zobaczenia Kochani ! 

9 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja zdecydowanie mnie porwała, jako, że jestem fanką kombinezonów. Lubię te jeansowe, ale ten który ty masz na sobie równie bardzo mi się podoba. Jeszcze ten pasek dodający elegancji, cudo! Druga natomiast stylizacja dość festiwalowa, i równie ładna jak ta pierwsza!

    Zapraszam ->

    OdpowiedzUsuń
  2. outfit uno jest genialny, niesamowite wyczucie stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna ramoneska, pierwszy outfit mega mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się kombinezon. Śliczny jest też wianek, taki delikatny i dziewczęcy:)
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje na tę pore roku!
    http://hasztagcrazyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie stylizacje nam się bardzo podobają :) Są takie letnie, a zwłaszcza ta druga ^^ Bardzo ładnie Ci w błękicie :3 Kombinezon nas oczarował *0* Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;* http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Tobie zaczynam się przekonywac do kombinezonów, bo naprawde dobrze w nim wyglądasz ;)
    i tak na marginesie… z racji tego, że prowadzisz bloga modowego to bardzo gorąco proszę Ciebie o przysługę! Proszę, wypełnij ankietkę (badam blogerów), bo jest mi to potrzebne na studia do zaliczenia przedmiotu. https://docs.google.com/forms/d/1GVAkEM4P9tJdragEXWegmcZx-i2coztl1SjvksBHhfU/viewform?c=0&w=1
    z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj! Mam pytanie. Co oznacza słowo "boho"? Ja, jak i część twoich czytelników nie interesuje się pojęciami modowymi, więc byłoby fajnie wytłumaczyć to słowo.
    A poza tym, mam radę. Popracuj nad interpunkcją oraz szykiem zdania. Uwierz mi, niektóre z nich aż rażą w oczy.
    Pozdrawiam, Veronika.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny gust!! kilka rzeczy wpadło mi w oko :-)

    OdpowiedzUsuń