15 maj 2016

Pomysły na prezent dla mamy

Witajcie Kochani!

W maju jest bardzo dużo świąt między innymi 3 i 1 maja,a także w tym roku Boże Ciało wypada w kolejna bardzo ważna dla mnie uroczystość bo w Dzień Matki.Dlaczego ten dzień jest dla mnie aż tak ważny?Odpowiedź jest prosta,w to święto chce podziękować najważniejszej osobie w moim życiu,która zawsze jest przy mnie,wspiera mnie w kazdej chwili,zawsze doradzi i przytuli.Dobrze wiem że czasami trudno jest znaleźć coś odpowiedniego jako prezent,dlatego w dzisiejszym poście przygotowałam dla Was kilka pomysłów.Mam nadzieje że przyjmiecie go z taka serdecznością jak ten wpis o walentynkach.Tym razem skupiłam się na bardziej oryginalnych podarunkach i postanowiłam że znowu wymienię je w punktach, aby było klarownie i przejrzyście.Pamiętajcie tylko jeszcze jedno,każda osoba jest inna i to właściwie Ty wiesz najlepiej co może jej eis spodobać,ja jedynie jestem dla Ciebie inspiracją i nie narzucam iż akurat te rzecz masz kupić.Zapomniałam jeszcze dodać iż zdaje sobie sprawę,że wiele osób może nie mieć już z rożnych powodów mamy,ale przecież są i ciocie i babcie,które możecie tak traktować i dlaczego by nie obdarować ich wtedy upominkiem i podziękować za wszystko co dla Was zrobiły i za ich poświęcenie i czas poświęcony tylko Wam.

Jesteście gotowi na moją listę?


1)Kwiaty- Łał Angelika jak oryginalnie,no tak kwiaty są może z lekka oklepane,ale nadal bardzo fajnie je podarować.Nie musi to być od razu bukiet róż ale na przykład bratki lub hortensje.Ale ale,nie trzeba przecież ich dawać w takiej zwyczajnej formie.Pamiętam jak byłam mała to zrywałam często z pola a w sumie raczej małej łączki za moim domem takie kwiatuszki i później układałam je razem i łączyłam ze sobą,a żeby się lepiej trzymały obwiązywałam je drutem.Uważam że taki prezent na pewno byłby milo przyjęty.




2)Perfumy- Która mama nie ucieszyłaby się z takiego podarku,chyba każda kobieta uwielbia je.Wszystkie kochamy ładnie pachnieć,myślę że perfumy jeszcze dodają pewności siebie,ponieważ jeśli się spryskamy czujemy się świeżo i uwodzicielsko.Jest przeogromna baza zapachów od intensywne po delikatne kwiatowe więc raczej dla każdej,nawet tej najbardziej wybrednej znajdzie się coś co wpadnie w jej gust..Jeśli którąś lubi bardziej wytworne i eleganckie zapachy polecam Marc Jacobs Daisy.Niedość że pachną oniebiająco pięknie i trzymają się bardzo długo to ich fiolka ma cudowny design .Lecz wiadomo iż nie każdy ma fortunę do przeznaczenia na prezencik a akurat te są nie lada wydatkiem,dlatego polecam firmę C-THRU.Robi na prawdę fajne i porządne perfumy.Moja mama je wprost uwielbi,oni także mają mnóstwo rodzajów o najprzeróżniejszych zapachach czy to mocne czy bardziej słodkie.Są w bardzo korzystnej cenie i łatwo dostępne w Rossmanie za ok 25zł.




3)Wiersz lub laurka- Moi drodzy mamy wprost uwielbiają "rękodzieła" wykonane przez nas a jak się mówi liczą się intencje.Nie masz wystarczająco pieniędzy lub po prostu nie wiesz co kupić?Nic łatwiejszego wystarczy kartka papieru i długopis.Napisz jej jak bardzo ją kochasz i ile dla ciebie znaczy,możesz też spróbować sklecić jakiś wiersz nawet najbardziej pokraczny będzie cudowny.Ponieważ te słowa będą iść prosto z twojej duszy i serca.Jest to także dobry pomysł jeśli często jej tego nie mówisz,bo może uważasz iż jesteś już na to za stary czy coś innego.Możecie jeszcze dodać jakiś brokat czy rysunek.Jeśli  znajdę zrobię zdjęcie i pokaże Wam jedną z laurek dla mamy,może jakaś wybitna nie była ale czytając wiersz i ja i mama się wzruszyłyśmy.


4)Album- Możesz samemu zrobić albo kupić w sklepie papierniczym czy fotograficznym,najlepiej jakbyś umieścił zdjęcia od tego jak byleś mały do teraz i  w miarę możliwości zęby była ona na wszystkich.Uwierzcie mi to kapitalny prezent i przy oglądaniu jego razem się aż rozpłaczecie ze śmiechu.To też fajne dlatego iż na przykład cudownie tak usiąść przy kominku z kawą w zimę i powspominać stare dobre czasy.Mimo iż wiem dobrze że albumy po porostu nie są już tak często kupowane,ludzie wolą nagrywać zdjęcia na płytę albo zostawiają na aparacie przez co traci się te całą magię.I myślę że to już wtedy nie jest to samo co taki album,a zrobiony jeszcze przez Ciebie to już w ogóle.Pokazujesz wtedy mamie jak bardzo ci na niej zależy że poświęcasz swój czas i nerwy na zrobienie czegoś tylko i wyłącznie dla niej.




5)Biżuteria- A najlepiej naszyjnik,teraz często w sklepach są piękne bransoletki czy wisiorki z grawerem.Z różnymi fajnymi przywieszkami i wzorami.Są z złota,srebra,platyny itd. mogą być grube lubię cieniutkie,wpadną w różne gusta i dla tych co lubią mocne i wyraziste i dla bardziej skromnych.Mnie na prawdę się podobają szczególnie te z Sotho,gdzie można samemu wybrać napis jaki chcemy umieścić oraz wielkość i przywieszkę.Ale jeśli trochę pochodzicie po różnych sklepach znajdziecie już gotowe wzory z napisami typu: "Dla najukochańszej Mamy".




6)Pralinki i bombonierki- Wiem dobrze że aktualnie większość kobiet dba o linie z powodu nadciągających wakacji,ale żadna w tym szczególnym dniu nie odmówi kilku czekoladkom.Są one wspaniałym podarunkiem na każdą okazję i także skorzysta na nich cała rodzina,bo wiadomo iż mamy są przekochane i same jej nie zjedzą.Najbardziej Wam polecam te z firmy "Lindt", po prostu to jest siódme niebo.Są bardzo przepyszne,delikatne i słodkie ale nie za bardzo,zrobione z chyba najsmaczniejszej mlecznej czekolady.Jeszcze nie spotkałam się z osobą,której by one nie smakowały.




7)Kubek- Jest to bardzo przydatna rzecz i poręczna.Możecie je znaleźć z najprzeróżniejszymi wzorami oraz napisami.Tym razem polecę wam kubki termiczne,ale z taką wkładka że może utrzymywać ciepło lub doskonale się nadaje do tych zimnych napoi.Myślę że ten podarunek jest strzałem w dziesiątkę.Zimą nasza mama może go zabierać do pracy by się rozgrzać a natomiast latem by się ochłodzić.Swoje zastosowanie też ma podczas podróży gdzie należy nam na czymś lekkim,nieprzeciekającym i poręcznym.Ten którego zdjęcie załączyłam zakupicie w empiku.Koleżanka używa podobnego ale z innym wzorem i bardzo go chwali,więc śmiało możecie go zakupić.A jeśli nie podoba Wam się żaden,to sklepy internetowe oferują takie że to wy wymyślacie własny wzór.  




8)Ramka na zdjęcie- Kolejny pomysł związany z fotografia,najlepiej by było samemu takową,wykonać,ale wiadomo nie każdy ma zdolności manualne.Lecz nie musimy zaraz wydawać nie wiadomo jakiej sumy i inwestować w mega wypasioną,starczy taka uboższa a pozostawmy naszej wyobraźni dodanie jej blasku i charakteru..Możemy eksperymentować,dodawać kwiatki,różne serduszka brokaty i takie inne.Tutaj akurat pokazałam Wam znalezioną na internecie zrobioną z guzików w kształcie kwiatka,co też jest fajnym i oryginalnym pomysłem.




9)Śniadanko do łóżka- Chyba każda mama o tym marzy,żeby móc poleżeć dłużej pod cieplutka kołderką i jeść pyszne śniadanko.Najfajniejsze według mnie są grzanki z dżemem truskawkowym z fajnym wzorkiem z niego,do tego pyszna herbatka lub możne koktajl czy tez smoothie(przepis na nie macie w innym poście).




10)Deser lodowy- Jeżeli jesteśmy już przy jedzeniu,to ekstra byłby mega kaloryczny deser z lodami,,bitą śmietaną,posypką i owockami(bo wiadomo trzeba być fit) a na koniec wisienka.Nie trzeba być do tego mega wybitnym kucharzem,bo wiadomo żeby upiec jakieś ciasto czy może zrobić zapiekankę z beszamelem potrzeba mieć już jakieś pojęcie.Wypadałoby jeszcze wiedzieć jakie nasza mama lubi lody i jeśli nie wiemy potajemnie się dowiedzieć od siostry,brata,babci,cioci czy taty aby nie popełnić gafy.A żeby deser wyglądał jak z restauracji to w sklepach typu biedronka sprzedają nawet wafelki do nich oraz rurki.




11)Spędź z nią po prostu czas- To jest chyba najlepszy prezent,wiadomo ze jesteśmy coraz starsi i chodzimy własnymi drogami.Ciągle pędzimy i się nie zatrzymujemy,dom powoli traktujemy jak hotel gdzie tylko śpimy i jemy.Dlatego warto ten dzień poświecić tylko naszej mamie.Pójdźcie razem na zakupy,może jakieś SPA lub na kawę i najważniejsze rozmawiajcie i śmiejcie się,cieszcie się tym czasem.Wyłączcie telefony,tablety i inne urządzenia elektroniczne,zostawcie Facebooka,Instagrama.I poświećcie jej cala swoja uwagę.Ale to nie musi być zaraz wyjście z domu,przecież równie dobre będzie przygotowanie seansu filmowego w domu,zrobienie popcornu i jakiegoś napoju.Lub jeśli ktoś nie lubi siedzieć w domu i mieście to urządź piknik(oczywiście jeśli pogoda na to pozwoli).


12)Kupony- Ostatnim pomysłem są znane z postu walentynkowego kuponiki.I nie chodzi mi tu o jakieś rabatowe kupony ale zrobione tylko przez nas z różnymi ciekawymi czynnościami.Mogą dotyczyć czego chcecie,na sprzątanie na zmywanie,na przytulanie.Jest to bardzo ciekawy prezencik i wierze iż na 100 procent wasze mamy będą zachwycone z niego.




13)Bonusowy pomysł" "Słoiczek Dobroci"- Miało być dwanaście pomysłów,ale jakoś przyszedł mi do głowy jeszcze jeden,który jest bardzo przekochany i twórczy.Potrzebujemy do niego małego słoiczka(dostępne są w Pepco w korzystnej cenie),karteczki najlepiej kolorowe i markery.Na tych karteczkach piszemy co kochamy w naszej mamie,jej wszystkie zalety oraz mogą być także śmieszne sytuacje z nią.Gdy już to zrobimy wrzucamy je wszystkie do słoiczka i podarowujemy.Polega to na tym że każdego dnia mama losuje z niego jedną fiszkę.





Mam nadzieję,że post Wam się podobał i zapraszam oczywiście do komentowania i obserwowania bloga,aby być na bieżąco i jeśli Ci się spodobał.Piszcie czy pomysły Wam się podobały i czy może Wy macie jakieś ciekawe,których nie zawarłam w tym wpisie?Oraz czy któryś z tych prezentów przedstawionych przeze mnie podarujecie swojej mamie?

Do zobaczenia Kochani <3



12 komentarzy:

  1. Świetne propozycje prezentów. Skorzystam z tych kuponów oraz albumu ze zdjęciami. Dziękuję za pomysły.
    Zapraszam do mnie poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się post, temat jak najbardziej aktualny, chociaż powiem, że już o nim zapomniałam, a dzień mamy w końcu niedługo. Pomysły na prezent z Twojego postu na pewno mnie zainspirowały, są sympatyczne. Post cały też jest ładnie rozłożony, zdjęcia i tekst fajnie współgrają - podoba mi się. Miłego wieczoru!

    http://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysły, sporo ich, na pewno któryś wykorzystam dla mojej Mamy ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://pinkglasseskaroliny.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna pomysły na prezent ;) ja najczęściej wybieram album i perfumy. Może czas na coś innego?

    OdpowiedzUsuń
  5. termokubek to fajny pomysł, moja mama często dopija zimna kawę
    w tym roku to synek zrobi mi laurke - ma 3,5 roku więc już da radę coś sowrzyć , będę miałam pamiątkę !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły na prezenty dla mamy. Ja jeszcze nic nie kupiłam więc ten post bardzo mi pomógł :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post :) Bardzo fajne pomysły na prezent :) Bardzo zależy mi na wspólnej obserwacji, jeśli też chcesz to zostaw obserwację i komentarz u mnie a ja odrazu się odwdzięczę !:) http://catch-a-glimpse.blogspot.com/2016/04/witajcie-kochani-wreszcie-zawitaa-do.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Właściwie to przez moją nieodpartą chęć bycia oryginalną wykorzystałam już prawie wszystkie wymienione przez Ciebie propozycje. Został mi już tylko słoiczek, ale nie wiem czy się na niego skuszę.
    Tak od siebie tylko dodam dla zapominalskich, że w tym roku Dzień Mamy pokrywa się z Bożym Ciałem, więc trzeba o tym ważnym dniu pomyśleć chociaż odrobinę wcześniej :)
    + masz cudowny nagłówek :)
    Obserwuję i zapraszam w moje skromne progi :) http://herbatazpoziomkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 pomysły pojawiły się i u mnie :) Reszta całkiem inna :)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe i przydatne propozycje ;)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam czytać i oglądać takie blogi :D Świetne wpisy i genialny design <3
    Pozdrawiam: http://michalpor.blogspot.com/2016/05/bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń