25 maj 2016

Nominacja do Liebster Award Tag i Konkurs

Witajcie Kochani!

Dzisiejszy post jest  zupełnie inny,może dzięki niemu poznacie mnie trochę lepiej.Będzie składał się w sumie z 3 części ale ta ostatnia bardziej krótka,lecz przejdźmy do Liebster Award Tag bo to wydaje mi się że jest najciekawsze.Pewnie zachodzicie w głowię,co to może być.Już powoli wam wyjaśniam,a więc polega na tym że blogerki wybierają kilka innych blogerek i zadają im kilka pytań,na które mają odpowiedzieć na swoim blogu i otagować inne,żeby kolo się toczyło.Nie ma żadnej reguły jakie maja to być pytania,od tego zależy tylko i wyłącznie ich twórczość.
Już dłuższy czas temu nominowała mnie Roksana z bloga http://ms-black-lady.blogspot.com/ mam nadzieję że Was nie zanudzę i wytrwacie do końca.


1)Od ilu miesięcy prowadzisz bloga?
Cóż tak właściwie od 4 miesięcy niedługo będzie mój piąty.Zaczynając go pisać nie wyobrażałam sobie że dotrwam aż tyle i mi się to po prostu nie znudzi,bo jestem niestety taka osóbką o słomianym zapale.Czyli często biorę się za coś i tego nie kończę oraz łatwo się poddaje.A tu taka niespodzianka,nie zdawałam sobie sprawy że to mnie aż tak wciągnie,można nawet powiedzieć tak jak narkotyk.Nigdy siebie nie widziałam jako osobę pisząca w internecie.Mam nadzieje że to mi nie minie i stanie się czymś większym niż zwykłym hobby.

2)Najlepszy film,który oglądałaś w tym roku?
Hmm trudne pytanie,zbyt dużo tego nie było,ogółem jakoś tak nie przepadam za oglądaniem filmów.Ale jeden zapadł mi w pamięci "Iluzja",wiem że ten film już dawno powstał jednak jakoś dopiero niedawno go poznałam.Według mnie jest on najlepszy,pokazuje coś innego,widz do samego końca pozostaje w napięciu i nie przewiduje tego co ma się wydarzyć.Nie sądziłam,że uda mu się tak mnie wciągnąć aż do tego stopnia iż próbowałam domyślać się i rozwiązać zagadkę.Jeszcze jedno mnie się spodobało,że na każdym kroku nas zaskakiwał i z wielką niecierpliwością czekam na kolejną część.





3)Kim chcesz zostać w przyszłości?
Bardzo trudne pytanie,w zasadzie jestem jeszcze na takim etapie że zmieniam zdanie praktycznie co sekundę.Zawsze widziałam siebie jako aktorkę,od czasów gdy byłam dzieckiem kochałam występować na scenie,czułam się wtedy jak w domu.Owszem miałam tremę,ale momentalnie to  przechodziło gdy kurtynę już wznieśli ku górze.I nie,nie chodziło mi o bycie jakąś serialową gwiazdką ale o prawdziwe aktorstwo w teatrze,gdzie nie ma kilkunastu ujęć,gdzie akcja dzieje się tu i teraz.Tam każdy widział twoją pomyłkę i potknięcie i nie ma dubli.Ale cóż to tylko dziecięce mrzonki i trudno zaistnieć w tym środowisku,nie mówiąc o dostaniu się do szkoły filmowej i zdaniu tryliardów egzaminów,nie mając pewności czy sobie poradzimy.Lecz jeśli miałabym wybierać to raczej albo dziennikarka albo coś związanego z modą czy makijażem,bo to są zawody które bardzo mnie interesują i z nimi mogłabym wiązać swoją przyszłość.




4)Masz swoje miejsce na ziemi?Jeśli tak opowiedz o nim.
Mam takie miejsce,a właściwie dwa pierwsze to teatr a drugie to pole na "wsi"mojej babci.Jeszcze jak ona żyła razem tam spędzałyśmy czas,zbierałyśmy kukurydzę i robiłyśmy z niej laleczki.To miejsce jest bardzo spokojne,panuje tam cisza i słychać tylko śpiew ptaków.Często,gdy nie mam weny albo chcę odpocząć i po prostu podumać nad życiem,to tam się udaję.Tylko na tym polu,czuję obecność kochanej babci i mam wrażenie jakby była tam ze mną.




5)Lubisz podróżować?Jeśli tak to gdzie byłaś?
Nie tylko lubię ale i kocham,uwielbiam poznawać innych ludzi oraz państwa i ich kultury.Byłam w sporej ilości państw,między innymi w Grecji,Egipcie,Tunezji,Hiszpanii,Francji(ale tylko jeden dzień,czego bardzo żałuje bo to jest na prawdę piękne miejsce o wielu ciekawych zabytkach),Wenecji,Bułgarii.Lecz chciałabym jeszcze odwiedzić inne kraje,najbardziej chyba Meksyk.Zawsze fascynowała mnie ich kultura i te wszystkie karnawały,nawet sposób w jaki świętują.




6)Jakie jest twoje hobby?
Trudno jest mi wybrać tylko jedno,bo trochę ich mam.Jak już pisałam wcześniej kocham grać w teatrze,nawet próbowałam chodzić na warsztaty jednak szkoła wygrała i musiałam to przerwać.Kocham pisać wiersze,chociaż raczej nie zbyt mi to wychodzi,raz wiem co napisać i sprawnie mi to idzie a innym razem myślę kilka godzin i kicha.Bardzo ostatnio polubiłam także modę,kiedyś niezbyt mnie interesowały te wszystkie trendy,pokazy,stylizacje.A teraz sprawia mi przyjemność łączenie ze sobą ubrań oraz dobieraniu dodatków.




7)Ulubiony zespół/piosenkarz/piosenkarka?
Moim ulubionym zespołem jest One Direction i wiem,że bardzo dużo osób ich nie lubi i hejtuje i spoko każdy ma swoje zdanie,które może wyrażać i nie mam zamiaru zmuszać ich do słuchania tego zespołu.Nie jestem też takim typem jak inne fanki,wprost ich wielbiące całujące ich plakaty,oczekujące na nowe płyty i piosenki i te,które załamały się po odejściu jednego wokalisty.Szanuje ich po prostu,bardzo lubię ich muzykę to że gdy jest mi źle poprawia mi humor.Oraz same ich koncerty i to jak się zachowują na scenie jak i również styl bycia.




8)Na co  zwracasz uwagę na innych blogach?
Zdecydowanie na zdjęcia,ponieważ jak większość ludzi jestem wzrokowcem i kocham ładne i ostre zdjęcia,które nie konieczne muszą być robione super drogim,mega wypasionym sprzętem ale i też nie "lodówką" i oczywiście dużych rozmiarów,bo niektóre są naprawdę ładne,lecz przez wielkosc tracą na tym.Kolejną rzeczą jest ortografia,sama przywiązuje do tego wielką uwagę zanim dodam post chyba z 20 razy sprawdzam,czy jest poprawne czy nie ma "byków".Ale najgorsze jest jak w tytule pojawi się literówka,wtedy tak bardzo kłuje mnie to w oczy.

9)Czy jest coś co byś chciała zmienić w sobie?
Oczywiście że tak,chyba każdy ma takie cechy,które niezbyt mu odpowiadają.Ja mam dwie takie,czyli naiwność i nie pewność siebie.Pierwsza z nich strasznie mnie denerwuje,bo zbyt ufam ludziom i za bardzo im pobłażam.Wierzę że każdy człowiek potrafi się zmienić i przez to już wielu osobom sporo wybaczyłam i się zawiodłam.Dzięki czemu cierpiałam,ale nadal przez naiwność daje im kolejne szansy,nie jestem takim człowiekiem że chowam urazę,czy nie potrafię kogoś przeprosić.A jeśli chodzi o druga cechę to nie wiem nawet skąd to się bierze przykładem jest Youtube,po prostu boję się że mi nie wyjdzie lub nie będę wiedziała co powiedzieć przed kamerą.

10)Dlaczego założyłeś bloga i co ci to daje?
Jest wielu blogerów,którzy marzyli o tym by założyć bloga i już od dawna to planowali i szukali za i przeciw.Inni próbowali kiedyś i nadal się starają zakładając ciągle inne,szukając tematu w którym będą dobrzy.W moim przypadku to był zwykły spontan,nigdy nie chciałam jakoś mieć własnego bloga.Od wakacji chyba,myślałam żeby zacząć na Youtubie by dawać radość innym,ale przez brak pewności siebie i z powodu tego,że nie miałam pomysłu na pierwszy filmik i nie posiadałam kamerki,a telefonem by raczej nie przeszło.I tak się złożyło iż w styczniu powiedziałam sobie wreszcie "kurde a czemu by nie spróbować na blogu?"No i założyłam go jeszcze tego samego dnia.Dzięki blogowi mogę poznawać inne osoby dzielące te same pasje.



Okej nominacje mamy za sobą na reszcie,bo już dawno miałam to zrobić ale zawsze były ważniejsze i lepsze tematy do poruszenia.Teraz pora na kolejną część posta a mianowicie konkurs.




Na początku chce Wam serdecznie podziękować,bo to Wy czytacie moje te farmazony i komentujecie motywując do kolejnych działań.Nie wieżę w to,że już wybiło 10000 wejść a nawet więcej.W życiu nie spodziewałam się że tak szybko tego dokonam,tak wiem dla kogoś może to być mało ale dla mnie to wielkie osiągniecie,szczególnie iż kilka razy chciałam się poddać i to wszystko rzucić.
Nie przeciągając dalej przejdźmy do zasad konkursu.
Aby wziąć w nim udział musisz:
*obserwować mój blog i instagram :chuckyclucky17
*polubić fan page https://www.facebook.com/Chuckylucky19-447926532083790/
*napisać :Jakie miejsce polecasz mi na wakacje?Możesz dodać jakąś twoja historyjkę z tym miejscem lub coś innego,liczę na Wasza wyobraźnię :)
A teraz nagrody:

1miejsce-wygrany dostanie szminkę z Inglota nr 415,konturówkę z Inglota nr 24 oraz bardzo popularne 2 woski z Yankee Candle





2 miejsce-konturówka z Inglot nr. 24 matowa i 1 wosk Yankee Candle






3 miejsce-Tutaj jeszcze nie zdecydowałam,ale raczej szminka z Golden Rose




Na koniec krótkie info,mianowicie mam zaszczyt współtworzyć snapchata "blogowego"będzie na nim nagrywała między innymi challenge i zapraszam jeśli chcecie usłyszeć mój głos oraz poznać lepiej.Dodawajcie nas na snapie "bloggirlss.Zaczynamy od przyszłego tygodnia
Harmonogram:
Poniedziałek- Gosia http://indywidualnie123.blogspot.com/
Wtorek-Magda http://modafryzura.blogspot.com/
Środa-Klaudia http://siinsaystyle.blogspot.com/?m=0
Czwartek-Ja
Piątek-Weronika http://blogveronicasecret.blogspot.com/
Sobota-Alicja http://aliccce24.blogspot.com/
Niedziela-Natalia http://dziewczeco-pl.blogspot.com/

Mam nadzieję,że post Wam się spodobał i wytrwaliście do końca.Jeszcze raz dziękuje że po prostu jesteście i mam dla kogo pisać.Życzę powodzenia w konkursie a i jeszcze jedno po zaobserwowaniu wszystkich podanych moich social mediach w komentarzach piszcie Gotowe i odpowiedz na pytanie podane wcześniej.Konkurs będzie trwał do 25 czerwca,czyli dokładnie miesiąc.

Do zobaczenia Kochani!

Nominuje do Liebster Award Tag:

* http://moonsterek.blogspot.com/
* http://ksiazki-wiktorii2.blogspot.com/
* http://volusequat.blogspot.com/
* http://spadajtaato96.blogspot.com
* http://zaczytananinja.blogspot.com/

pytania dla was:
1)Ulubiony kolor?
2)Dlaczego zacząłeś prowadzić bloga?
3)Kim chciałeś zostać jako dziecko?
4)Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?
5)Czego się najbardziej boisz?
6)Gdybyś miał taką możliwość co byś zrobił cofnął się do przeszłości czy zobaczył przyszłość?
7)Jaka była twoja ulubiona zabawa w dzieciństwie?
8)Wolisz plaże i morze czy góry?I dlaczego?
9)Masz jakieś pasje?
10)Co jest dla ciebie najtrudniejsze w prowadzeniu bloga?

36 komentarzy:

  1. obserwuję blog i instagram jako: ksiezycova
    lubię fanpage jako: Milena Marchlewska
    Na wakacje polecam Ci zwiedzić nasz kraj. Jak mawiają: cudze chwalicie, swego nie znacie. Polskie morze, góry, czy też miasta są jedyne w swoim rodzaju!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog! Gratuluje autorowi za pomysłowość. Będę wpadał częściej :)

    Zapraszam na KINGY blog o biżuterii z najmodniejszą biżuterią: BLOG KINGY

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne odpowiedzi, fajnie, że dodałaś zdjęcia i nie jest to takie zwykłe:) a i lecę zaobserwować snapa dla Ciebie i Alicji :)
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwujemy blog jako : Agssymi (niestety nie mamy możliwości zaobserwować cię na Instagramie, ponieważ nie posiadamy go)
    Lubimy Fanpage jako: Aga Matuszyk i Sylwia Matuszyk
    W wakacje proponujemy ci zwiedzić Chorwację lub Hiszpanię ! :) To świetne miejsca o ślicznym krajobrazie. W Chorwacji znajduje się piękne morze czarne. Same w tym lub w przyszłym roku postanowiłyśmy się tam wybrać ;)
    Czy baner na blogu lub link na fanpage do tego konkursu zwiększy szansę na wygraną ? Jeśli tak to tu jest FP - https://www.facebook.com/Agssymi-255930431419628/ A tutaj Blog - https://agssymi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne odpowiedzi!
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne i ciekawe odpowiedzi można było się dużo o tobie dowiedzieć pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne odpowiedzi :D a co do konkursu to z chęcią biorę udział!

    Obserwuje jako Życiowa sałatka
    Fanpage jako Alexandra K i życiowa sałatka
    Instagram tak samo
    Gdzie polecam lecieć na wakacje? Do Pragi w Czechach. Byłam tam raz w życiu, ale te miejsce mnie po prostu zachwyciło, zauroczyło i zaczarowało. Choć z tamtego okresu czasu, mało mi pozostało wspomnień, to to miasto po prostu wryło mi się w pamięć. Te cudowne uliczki, te budynki i klimat tam panującyl. To trzeba przeżyć! Śmieszna sytuacja? Chcieliśmy sobei ze znajomymi zamówić frytki, jako że nie znaliśmy wtedy ani angielskiego, a tym bardziej czeskiego próbowaliśmy swoich sił po polsku ( w końcu to podobne języki = tak myśleliśmy) i co? Pani podała mi serwetkę z uśmiechem na twarzy, a frytki? Niestety nie udało się nam ich zamówić :D Dodatkowo znajoma pomyliła człowieka z pomnikiem, z którym chciała sobie zrobić zdjęcie było naprawdę zabawnie! A znajomy wpadł do fontanny. Tak jak mówię, miasto jest cudne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję bloga jako natalie wl i instagrama jako xnathaline. Fanpage polubiony jako Natalia Wołek :). Jakie miejsce polecam na wakacje? Będzie to Taba w Egipcie. Zakochałam się w tym miejscu ze względu na przepiękne widoki - Góry Synaj oraz bujne i tętniące życiem rafy koralowe! Granica z Izraelem i Arabią Saudyjską jest tak blisko, że można się tam wybrać dosłownie "w kapciach". Jestem typem osoby, która uwielbia klimaty plaży i całodziennego opalania, jednak jeśli ktoś kocha zwiedzać, jest tam naprawdę dużo do zobaczenia!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZECO.PL

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię LBA! Świetne odpowiedzi;)
    http://internetsisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję bloga jako : Gosia indywidualnie
    Instagrama : instagosiam
    Facebook : Gosia Wolanin
    Jakie miejsce polecam,jest wprost idealne na wakacje? Otóż jest to trój-miasto. Gdańsk, Gdynia, Sopot duże miasta dużo możliwości, polacy kochają morze a w tych miastach jest jego pod dostatkiem . Rok temu pojechałam tam (Gdynia) z przyjaciółką do jej cioci i stwierdzam że to były najlepsze wakacje w moim życiu. Rano wychodziłyśmy się opalac i popływac nad morzem, popołudniu na jakiś obiad a wieczorem powłóczyc się na miasto. Naprawdę Gdynia nocą wygląda magicznie i nie musisz wydawac fortuny na wyjazd za granicę ponieważ POLSKIE MORZE jest SUPER.
    A się rozpisałam XD
    Mam nadzieję że wybierzesz się do trójmiasta bo naprawdę warto!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny tag :) Odpowiedzi interesujące!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super odpowiedzi, bo długie i ciekawe. Też jako dziecko chciałam zostać aktorką, ale nie taką w teatrze, ale w telewizji :D.
    Ps. obserwuję :*
    Świetne zdjęcia, a zegarek najbardziej mi się spodobał :)
    Zapraszam również do mnie:
    http://dominikaano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też chciałabym być w tylu miejscach co Ty! To musi być świetnie zobaczyć tyle państw :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy post, i super zdjęcia:)
    zazdroszcze tych mmiejsc
    Pozdrawiam:)
    http://betterglame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Juz od dawna śledzę twojego bloga. Super post na promowanie innych ale i lepsze poznanie cb ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Też oglądałam "Iluzję" i był świetny :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny wpis, ale jest jedna rzecz przez, którą moje oczy krwawią od dłuższego czasu. W pytaniu 8 piszesz o ortografii, a zupełnie zapominasz o interpunkcji. Spacje po kropkach i przecinkach stawiasz na chybił trafił, a najczęściej zapominasz o nich zupełnie. Nie odbieraj tego jako hejt, postaraj się w kolejnych postach zwracać więcej uwagi na takie szczegóły.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. nie wieży tylko wierzy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawe i rozbudowane odpowiedzi. :D TeŻ czasem lubię popisać, ale nie wiersze tylko opowiadanie :)
    *Obserwuję na instagramie (scorupcu) i bloga (Julka Skorupka). Fanpage polubione jako Julka Skorupka

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny konkurs, jak będę na laptopie, to na pewno wezme udział :) świetne LBA :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja byłam już 2 razy nominowana do LBA. Za pierwszym razem odpowiedziałam ,a za kolejnym już nie.
    Dobrze, że blogowanie Cię wciągnęło. Jeśli w przyszłości chcesz zostać kosmetyczką, to kiedyś możesz zrobić jakieś kursy. Moje koleżanki po skończeniu szkoły rozważają taką opcję, bo w moich terenach nie ma żadnej szkoły kosmetycznej, ale dziennikarska już jest . Mam nadzieję, że zrealizujesz swoje plany. Oczywiście jako aktorka też mogłabyś próbować ;)
    Ja też lubię pisać. Co z tego, że według Ciebie nie wychodzi, ale rozwijaj się w tym kierunku jeśli chcesz. Kiedyś kiepsko pisałam i teraz piszę lepiej niż rok, bądź 2 lata temu. Co do Twojej naiwności i nieśmiałości to mam podobnie. Niestety też za bardzo ufam ludziom. Co do pewności siebie to staram się walczyć z tym na co dzień, a to łatwe nie jest. Z You Tube zawsze możesz spróbować. Może akurat Ci wyjdzie i właśnie to pomoże pokonać twoją niepewność siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. o również uwielbiam ten film, jak ja go dawno nie oglądałam ;O już wiem co dziś w nocy będę robić ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post! Iluzja to świetny film! pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubisz pisać wiersze? No proszę, mamy to samo hobby. :)
    BIORĘ UDZIAŁ W KONKURSIE.
    * OBSERWUJĘ jako Alicja Paszkowska
    * LUBIĘ FANPAGE jako Alicja Paszkowska
    * Jakie miejsce polecam Ci na wakacje?
    Otóż droga koleżanko polecam Ci miasto nad naszym przepięknym Polskim Morzem Bałtyckim - Mielno, w którym to miałam możliwość spędzać moje zeszłoroczne wakacje. Pamiętam je jakby to było dzisiaj. Mielno jest dość znanym miastem ze świetnymi atrakcjami typu "dom do góry nogami", w którym można stracić równowagę. Sama się przekonałam o słuszności tego stwierdzenia. W domku wszystko jest do góry nogami, najtrudniej jest się poruszać przy balustradzie schodów, ponieważ nogi odmawiają Ci posłuszeństwa i sama nie wiesz gdzie idziesz, nogi idą za Ciebie. Domek wygląda jak chatka z pierników, jak dom baby Jagi, która z resztą czeka na Ciebie za domkiem. Zawitałam a to miejsce z moją rodzinką i gdy zauważyłam babę Jagę, chciałam zrobić sobie z nią zdjęcie. Jak to ja, muszę wszystkiego dotknąć, więc kiedy dotykałam jej ręki, była jak galareta - wróciła tam, skąd przyszła (nadal chodzi mi o rękę, gdybyś zgubiła wątek). Jednym słowem - polecam. Następnie udałam się na koncert Eweliny Lisowskiej - kolejna atrakcja: koncerty. Na plaży w Mielnie było również Radio Zet Gold. Żałuję, ze nie podeszłam bliżej, by poznać pracowników tej stacji radiowej. Po wpisaniu do wujka Google hasła "Mielno to miasto", na pierwszym miejscu wyskoczyło mi hasło "imprez", także zapraszam imprezowiczów. Przekonałam? Powinni mi płacić za reklamę, haha. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawitałam *w to miejsce (poprawka).

      Usuń
    2. Aha, zapomniałabym. Niestety nie jestem codziennie w "internetowym świecie", dlatego jeśli jakimś cudem udałoby mi się wygrać, to proszę mnie poinformować na moim mailu: alicjapaszkowska2000@gmail.com.
      Pozdrawiam! xx
      PS. Powodzenia wszystkim!

      Usuń
  26. Świetny post... pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja filmu "Iluzja" nie oglądałam, ale mam zamiar bo czytałam o nim same dobre rzeczy. Poza tym bardzo fajny post!

    http://shiirox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Film jest faktycznie świetny. Naprawdę fajnie i ciekawie napisałaś tego posta. :)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję nominacji, ciekawe odpowiedzi :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuje jako rudy włos
    FB Kasia S
    IG rudy_wlos
    Miejsce na wakacje- polecam Cypr i okolice Larnaki po stronie Greckiej. Piękne krajobrazy, choć latem mega gorąco, ciepła woda, piękne plaże, czyste przede wszystkim i pyszne jedzenie. Ser Halumi pychota. Miejscowi przyjaźni, ogólnie serdecznie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń