24 kwi 2016

Pastelove love

Witajcie Kochani!

Już całkowicie poczułam wiosnę,dlatego dziś post w wiosennych delikatnych kolorach.Tym razem postanowiłam udać się bardziej w plener,bo ileż można robić zdjęcia na podwórku,jest to pierwsza sesja można powiedzieć w ruchu i mam nadzieję,że Wam się spodoba bo naprawdę włożyłam w nią wiele wysiłku.Ale dosyć już tego zbędnego wstępu i przejdźmy do konkretu czyli samej stylizacji.Jako że ostatnia była bardziej nie wiem jak ja nazwać hmm rockowa,teraz wolałam trochę dodać spokojniejszych tonów.Postawiłam raczej na wytworną elegancje.Sporo myślałam czy zrobić dwa outfity w jednym poście czy może podzielić to na dwie części i dwa wpisy.Jednakże wygrała ta druga opcja.


W tym outficie zawarty jest chyba najmodniejszy kolor sezonu czyli serenity.Przyznam szczerze,że myśląc nad nim w ogóle nie zastanawiałam się nad tym kolorem,od dłuższego czasu chodziła mi po głowie pastelowa stylizacja,ale chciałam pójść w stronę pudrowego różu niestety nigdzie w sklepie nie znalazłam fajnego i ładnie układającego się płaszcza o takim kolorze.Już miałam się poddać i poczekać do lata z stylizacją,aż pojechałam na zakupy do Ptaka.Tam dobrałam ten komplecik czyli cudowną marynarkę i o ton jaśniejszą zwiewną niebieska koszulę,która nadaje się na dni cieplejsze.Całość połączyłam z białymi spodniami,ale żeby dodać outfitowi charakter musiały być dziurawe noi wiadomo biel jest zdecydowanie hitem i też w kazdej szafie tak samo jak czerwone szpilki,mala czarna tak i jasne spodnie muszą się znaleźć.Ale co to za strój bez dodatków,dlatego skomponowałam koszule z ładnym dużym pastelowym naszyjnikiem na wstążce z kamieniami w odcieniach różu i błękitu.Na sam koniec torebka,czyli rzecz bez której żadna kobieta nie rusza się z domu.I tu miałam właśnie problem,bo w sklepie wyglądała na pudrowo różowa,a w domu przeżyłam szok gdyż okazała się bardziej łososiowa,ale cóż wiadomo jak to w sklepach bywa światło nadaje inny kolor i w ogóle.Na początku się załamałam,ale łącząc to wszystko razem wyglądało naprawdę świetnie.Ach prawie bym zapomniała jeszcze buty,czyli chyba najbardziej znielubiona cześć garderoby przeze mnie.Tym razem skłoniłam się ku wygodzie i prostocie,są to zwyczajne koronkowe bielutkie balerinki,lecz oczywiście równie dobrze można założyć szpilki np. w kanarkowym kolorze aby dodać jeszcze więcej elegancji.
































Skąd są ubrania :

*koszula niebieska-PTAK 35zł
*marynarka-PTAK 75zł
*spodnie-PTAK 100zł
*naszyjnik-Galeria Łódzka stoisko 15zł
*buty-nie pamiętam
*torebka-PTAK 85zł
*okulary-H&M 20zł

Mam nadzieję,że post Wam się podobał zapraszam Was oczywiście do obserwowania bloga i komentowania oraz wyczekiwania na kolejną część wpisu sportową.Piszcie czy spodobała się stylizacja i takie zdjęcia w plenerze i czy może kupilibyście marynarkę czy spodnie oraz czy preferujecie ubierać się na elegancko czy na sportowo.

Do zobaczenia Kochani i bardzo dziękuje że jest Was coraz więcej <3














12 komentarzy:

  1. Kocham pastelowe kolory, stylizacja jest cudowna! Bardzo kobieca, bardzo podobają mi się spodnie z przetarciami!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zestawienie kolorów! Uwielbiam pastele :) Marynarka kupiła mnie od razu! :)
    obserwuję :)
    http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna stylizacja ❤jak zawsze kochana pozdrawiam lorendezain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze co to urzekł mnie naszyjnik, bo ostatnio bardzo podobnego szukałam. Niestety stoisko dośc daleko ode mnie. :/ poza tym świetna stylizacja.

    odrobinaciepla.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja i bardzo w moim stylu, bo uwielbiam marynarki i noszę je do wszystkiego. Może zmieniłabym tylko spodnie na bardziej klasyczne żeby nadać ciut ekstrawagancji, ale i tak jest mega. Jesteś śliczną dziewczyną i bardzo do twarzy Ci w niebieskim, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baby blue to kolor na nadchodzący sezon! Cudna stylizacja i całkowicie w moim guście:)
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta koszula i torebka (!!) są cudowne<3 Piękne wiosenne kolorki:)

    http://www.justcleo.pl/2016/04/insta-mix-insta-photos.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne okulary. Mój chłopak miał podobne, ale mu się porysowały. Musi sobie kupić kolejne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem ładnie to wszystko razem wygląda. Takie jasne i pozytywne kolory. W sam raz na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe połączenie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz :) Okulary bardzo dobrze dopełniają stylizację.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń