27 mar 2016

Wiosenna stylizacja :)

Za oknem słonko ,cudna pogoda cieplutko nareszcie się doczekaliśmy Wiosna. Ptaszki śpiewają kwiatki rosną , wreszcie mogłam wynieść zimowe ubranie na strych i wyciągnąć z szafy ulubione wiosenne odzienie.Już koniec ze śniegiem ,kozakami grubymi kurtkami czapkami i szalikami.Pora na początek ulubionej pory roku ,kiedy przyroda powraca do świetności i budzi się ze snu zimowego.Ale dosyć już tego gadania ,pora przejść do konkretu czyli stylizacji.Dzisiejszy outfit jest słoneczny z lekko nutką mroku.Główną rolę tu odgrywa złocisto musztardowa koszula bardzo modna w tym sezonie ,bo gdzie się nie ruszysz zobaczysz takową wystawioną na półce.Postanowiłam przygotować dla was dwa zestawy z czym można ją połączyć.
Zaczynajmy <3


:) W pierwszej opcji mam na sobie spodnie z dziurami i podwyższonym stanem,które świetnie podkreślają nasze kształty i co mnie się w nich podoba mają asymetryczne dziury ,doskonale z nimi wygląda czarna skórkowa kurtka dzięki nim nasza stylizacja nie będzie nudna. A że jest ciepło pozwoliłam sobie na buty na obcasie z odkrytymi palcami w beżowym kolorze,ale żeby nie było zbyt drapieżnie całość uspokoiłam koszula musztardową ,sama koszula jest gładka i z tylu dłuższa ,taki krój często nazywam pingwinim gdyż według mnie przypomina "surducik" tego zwierzątka. Jako dodatków użyłam moich ukochanych okularów typu aviator choć ja na nie mówię : "podróby raybanów" i czarnej lekko skórkowej torebki z beżowymi wstawkami,która idealnie pasuje do tego typu outfitu.


































Drugi pomysł jest na zimniejszy dzionek ,ogółem co do spodni,butów i koszuli nic się nie zmieniło jedynie zamiast skórzanej kurteczki dałam oczywiście czarną pikowaną ale  typu bomber ,połączyłam ją z hitem sezonu a mianowicie futerkiem które jest także ciemne i świetne się oba razem zgrywają i wyglądają dobrze.



















Na zakończenie dodam zdjęcia w ukochanej kamizelce z frędzlami przez co stylizacja nabiera lekko akcentu hippie














A teraz moje ulubione zdjęcie z całej sesji <3




Skąd są ubrania?
*jeansy-New Look 40zł
*koszula-New Look 30zł
*buty-CCC 120zł
*kurtka skórzana-Stradivarius 120zł
*torebka-Nie pamiętam
*okulary-H&M
*kurtka typu bomber-chyba 70zł na Górniaku
*futerko-PTAK 60zł
*kamizela z frędzelkami-Stradivarius 35zł


Mam nadzieje że post Wam się podobał ,postaram się aby na blogu pojawiało się więcej stylizacji zachęcam do komentowania i obserwowania bloga i bardzo Wam dziękuje za to że jesteście.
Z okazji Świat Wielkanocnych chciałabym Wam życzyć smacznego jajka mokrego dyngusa,zdrowych wesołych świąt i najważniejsze byście je spędzili z najbliższymi osobami w fajnej rodzinnej atmosferze.

To chyba na tyle
Do zobaczenia Kochani <3 



27 komentarzy:

  1. Weszłam na ten blog i takie wow :O
    Świetny design, dobrane kolory...do tego przepiękne zdjęcia z cudowną jakością!
    Cudo!
    Co do posta, to stylizacja także udana! Ostatnio bardzo często dziewczyny zakładają spodnie z tymi dziurami i chyba też się na takie skuszę :)
    Pozdrawiam
    Obserwuje <3
    http://gusiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spodobała mi się 1 stylizacja. To futerko dodaje takiego "pazura" całemu ubiorowi.
    Natomiast 2 stylizacja jest taka bardziej "delikatna", chociaż ta kamizelka lekko dominuje.
    Super post jak i blog.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz. Wiosna... czekam na nią z utęsknieniem :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wreszcie wiosna, wszystko kwitnie i się budzi do życia *-*
    Bardzo ładne zdjęcia :) Świetnie na nich wyszłaś :)
    Cudowny blog :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://anita-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia!


    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Te okularki są genialne. :) Ogólnie cała stylizacja bardzo udana.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia oraz ciekawa stylizacja!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja, do gustu przypadły mi w szczególności buty :) Ale ogólnie bardzo fajnie :) Pozdrawiam sukienki.wiosna2016.nezevai.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne buty i spodnie! <3 Piękna stylizacja, bardzo mi się podoba :) Zapraszam też do mnie.
    modern-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdrosze ci takiej pogody bo u mnie niestety burze :/ Spodnie są piękne i te okulary również :)

    http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku te stylizacje są świetne, masz dobry gust :*
    http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezwykle ciekawe zestawienie! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia jak i stylizacja :)
    Zapraszam w wolnej chwili
    http://laviciblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet nie wiesz jak ja bardzo stęskniłam się za słoneczną pogodą! Tek dobrze jest zrzucić z siebie kilogramy ubrań i ubrać się wygodnie :D
    Piękna stylizacja, pierwsza opcja bardzo przypadła mi do gustu :)
    Świetne zdjęcia!
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja i zdjęcia *-*
    http://aniam10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz! przede wszystkim podoba mi się ta stylizacja z kamizelką :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty super:) I niech ta wiosna już przychodzi bo stęskniłam się za szpilkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna stylizacja :)


    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w kamizelce oraz w ramonesce. Strasznie się ciesze że już tak jasno i ciepło na dworze bo jakoś ta zimowa pogoda mi nie sprzyjała.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi osobiście najbardziej podoba się ostatnia wersja stylizacji z tą kamizelką :)

    http://fashionsmachines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię takie kamizelki! Szkoda, że nie dane mi takie nosić. :D

    OdpowiedzUsuń