2 lut 2016

Paznokcie hybrydowe fakty i mity :)

Witajcie kochani !

Dzisiejszy post będzie trochę inny bardziej pogadankowy ale oczywiście kilka zdjęć się znajdzie.Od pewnego czasu manicure hybrydowy czy też żelowy stał się bardzo bardzo popularny.Sama próbowałam tylko hybryd ,ponieważ żele jakoś mnie nie przekonują.Mam wrażenie że czułabym się jak w sztucznych.Większość z nas nadal nie widzi różnicy miedzy tymi paznokciami a tymi dlatego postaram się krótko wytłumaczyć.Otóż paznokcie hybrydowe jak sama nazwa wskazuje polegają na tym ze na nasze paznokcie nakładają nam hybrydę ,a żelowe że możemy dzięki nim przedłużyć paznokcie i te drugie bardziej niszczą naszą płytkę przez ten żel.Opowiem Wam zaraz cały proces hybryd,dodam jeszcze że nigdy sama w domu nie próbowałam ich robić lecz chodziłam do kosmetyczki.Cały zabieg trwa jakieś 40-50 min nie więcej,ceny oczywiście zależą od salonu i tego czy chcemy tylko kolor na paznokciach czy możne rożne efekty typu syrenka lub ombre . Ok przejdźmy teraz do procesu. Najpierw pani musi nam dokładnie wypiłować płytkę pilniczkiem żeby ją zmatowić ,ale nie martwcie się to nic nie boli, później oczywiście wycina skórki i nadaje kształt naszym paznokietkom.
Następnie nakłada bazę i musimy włożyć jedna rękę do lampy a później drugą, po wyjęciu wybieramy kolorek lub jakiś efekt i znowu do lampki ,ogółem żeby dobrze utrwalić lakier powinniśmy łącznie wkładać rękę do lampy ok 4 razy (2 jak nałoży lakier i poprawi i 2 gdy nałoży bazę żeby utrwalić ) oczywiście jeśli chcemy mieć syrenkę czy bardzo modne teraz tatuaże wodne musimy więcej razy włożyć rękę do lampy  i to  wszystko ,już mamy piękne paznokcie.Zanim wytłumaczę co to jest syrenka itp ,powiem Wam że zanim skusiłam się na hybrydy minęło sporo czasu i naczytałam się tyle opinii ze och...niektóre były tak nie trafne że aż nie wiem co ta osoba czuła pisząc je.Postanowiłam obalić niektóre mity znalezione na internecie,jednym  z nich jest to że strasznie szczypie ,kiedy  trzymamy rękę w lampie i mamy nałożony lakier. BZDURA TOTALNA zupełnie nic nie czuć ,a na pewno szczypania jedynie co, to tylko ciepło i tyle i bardzo dobrze bo nawet nie wiecie jak się bałam decydując się po długim czasie na hybrydę.Myślałam " O Boże ja nie wytrzymam tam w salonie chyba zemdleje z bólu ",ale na szczęście taka sytuacja nie miała miejsca.Kolejnym mitem jest to że hybryda straszne niszczy paznokcie ,trzeba sporo czasu by je odbudować,owszem są lekko zniszczone ale bez przesady jedynie tylko trochę porysowane przez zcieranie hybryd pilniczkiem ,ale nie rozdwajają się. Trzeci to to że krotko trzyma tutaj akurat jest pół na pół i nie  wiem ,ale wydaje mi się że to zależy od lakieru . Robiąc kilka  razy paznokcie zdarzało mi się że szybko zeszły ale to bardzo rzadko, najczęściej trzymają mi od 2-3 tygodni.Czy szybko  się łamią paznokcie hybrydowe ? Zupełnie nie ,kiedy mam nałożone hybrydy moje paznokcie są o wiele mocniejsze i naprawdę trudno je złamać, można spokojne wykonywać rożne czynności nie martwiąc się o złamany paznokieć. Najważniejsze- hybrydy nie odpryskują jedynie po jakimś czasie pojawia nam się odrost i albo idziemy do kosmetyczki na kolejny zabieg albo zdejmujemy je ,ale hmm jak to zrobić? To jest bardzo proste i nie potrzebujemy do tego niewiadomo jakich cudów,jedynie zmywacz do paznokci hybrydowych koniecznie ten bo normalny nic wam nie da (nie jest on drogi kosztuje jakieś 5zl i kupicie go na pewno w Rossmannie) a i oczywiście folia aluminiowa oraz  waciki .Jeśli mamy już to wystarczy nałożyć zmywacz na wacik i następnie na paznokcie, a później owińcie paznokieć z wacikiem folią aluminiową i trzymajcie tak przez 15 min ,można to przyspieszyć wkładając do lampy do paznokci lub suszarką na niskich obrotach. Dla kogo są hybrydy? Według mnie na pewno dla ludzi zapracowanych ,którzy nie mają czasu na codzienne zmywanie i malowanie paznokci ,lub dla tych co nie potrafią sami zrobić na przykład takich wzorków a mają dosyć nudnych paznokci bez żadnego efektu.Nadają się także idealnie na wakacje gdzie możemy szaleć z różnymi wzorami centkami i uwierzcie mi te paznokcie wytrzymają codzienne kąpiele w słonej wodzie bez najmniejszego uszczerbku gdzie normalny lakier długo nie wytrzymuje.


  efekty na hybrydach (Na zdjęciach są pokazane dokładniej )
*motyw syrenki-polega na tym że na lakier nakłada się najczęściej taki biały sypki brokat dzięki któremu paznokieć mieni się niczym ogon syrenki
*ombre- nakładamy sypki pyłek na paznokcie w jednym miejscu więcej w drugim mniej aż do uzyskania efektu ombre czyli przejścia z jaśniejszego koloru w ciemniejszy

MOJE PAZNOKCIE <3













 Mam nadzieję że post Wam się podobał i kto wie może skłoni Was do zrobienia hybryd,zachęcam do komentowania co wy myślicie o paznokciach hybrydowych czy żelowych.Zapraszam do komentowania i niedługo zamawiam zestaw do paznokci i pojawi się recenzja oraz testowanie . Do zobaczenia Kochani <3

13 komentarzy:

  1. Mi osobiście hybrydy bardzo się podobają, przyciąga mnie zdecydowanie efekt na paznokciach :D

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hybrydy są według mnie całkiem ładne, ale ja nie mogę ich mieć jako osoba lubiąca zmiany. Śliczne zdjęcia paznokci, zwłaszcza te z pandą.

    Ciekawie piszesz. Zostanę z tobą na dłużej ^^

    http://karty-pamietnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się nad ich zrobieniem, bo ciągle mnie denerwuj odpryskujący lakier.
    Buziaki :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. ja raz zrobiłam hybryde i potem moje paznokcie strasznie sie łamały ;(
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. hybrydy są swietne, bardzo je lubie!
    super post;)
    zapraszam do mnie > http://szanellaa.blogspot.com/2016/02/czasami-obca-osoba-jest-blizsza-niz.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz naprawdę ładna płytkę paznokcia, moja jest jakaś taka... Dziwna ;( a co do chybryd chciałabym się skusić, ale boje się ze na moich paznokciach bedą wyglądały brzydko ;/

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam nad hybrydami, ponieważ lubię mieć ładne paznokcie, a nie zawsze mam czas i ochotę, by je malować - byłyby dla mnie idealnym rozwiązaniem na takie okresy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej zgadzam się z Tobą w 100%, że hybrydy nie niszczą paznokcie. Co do tego szczypania zapewne osobie zrobiono zadzior bądź zbyt mocno spiłowano płytkę paznokcia. Żeli też nie preferuje. Jeśli chcesz to wpadnij do mnie na bloga ostatnio napisałam wpis o lakierach hybrydowych ;) może skusisz się i zaczniesz robić w domu ;) pozdrawiam !!

    Adres mojego bloga : www.elumena.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. super paznokcie:D pozazdroscic.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te pandy *_* Słodziaki! :D Zazdroszczę <3 <3
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. hybrydy fajna sprawa chodź ja przeżyłam dramat po ich zdjęciu :<

    https://www.facebook.com/FraniaWilliamsInc/posts/1518246781812225?aymt_tip=1&placement=aymt_hot_post_tip

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi hybrydy się podobają :D

    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń