6 sty 2016

Pierwszy wpis na blogu :)

Witajcie!


Nazywam się Angelika chodzę do klasy 1 liceum i mam 17 lat. Bardzo interesuję się modą i urodą dlatego powstał ten blog . W nim mam zamiar umieszczać swoje stylizacje makijaże oraz recenzje lub testy .Chcę się z Wami podzielić moją pasją i może dać Wam inspirację . Pojawią się  tutaj także posty na temat życia lub szkoły oraz filmiki gdzie będę Was zarażać moją pozytywną energią.

Serdecznie zapraszam Was do śledzenia mojego bloga i do zobaczenia Kochani <3

2 komentarze:

  1. Zrobisz post jak dbasz o swoje włosy, bo są śliczne!
    A tak w ogóle to ta świeczka jest świetna i starcza na bardzo długo.
    pozdrawiam, http://lusiak56.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobię post o włosach niedługo i bardzo dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń