11 sty 2016

stylizacje :)

Witajcie Kochani! <3

Jak ubrać się na studniówkę ? To pytanie z pewnością zadaje sobie wiele z nas jednak postanowiłam nie skupiać się jedynie na studniówce ale też na innych imprezach. Chcę pokazać wam że można wyglądać jak księżniczka czy też supergwiazda nie wydając przy tym bagatelnie dużej sumy pieniędzy .Zainteresowałam was? To zaczynamy :)

Moją pierwsza propozycją jest klasyczna "mala czarna" ,która jest niezawodna i można ją wykorzystać na różne imprezy .




Jest ona bardzo obcisła i idealnie podkreśla nasze kształty ,wybrałam do niej czarne szpilki ale oczywiście dobre będą srebrne lub złote ,wystarczy dobrać do nich w tym samym odcieniu dodatki i to już sprawi że nasza stylizacja będzie niebanalna.

 
fryzura :
Długość włosów jak widzicie jest do ramion ,efekt lekkich fal uzyskalam przy pomocy zwyczajnej lokówki z tesco .Po czym zwinelam je z jenej strony i upielam srebrna spinka .W ten sposob pokazalam Wam że mozna miec bardzo interesujaca fryzure nie chodzac do fryzjera

tutaj możecie zobaczyć jak prezentuje się tyłem 













Teraz pora na drugą stylizację bardziej bajkową w której Możecie  się poczuć jak księżniczka





jest ona bez ramiączek z czarna górą i przepięknym chabrowym tiulem na dole ,tutaj także można dodać jakieś ciekawe dodatki na przykład duży naszyjnik bardzo modny w tym sezonie .Ale moim zdaniem do tej stylizacji lepiej komponuje się drobna biżuteria bardziej delikatna ,ponieważ sukienka sama w sobie jest już ozdobna.

 kreacja  wygląda naprawdę przecudownie gdy wirujemy na parkiecie







Dla osob nie lubiących odkrywać za bardzo swojego ciala polecam zalozyc czarne bolerko





Makijaż <3

Postawiłam na bardziej wieczorowy w odnieniach fioletu z nutką  brokatu









czego użyłam <3 :
twarz :
poklad - loreal revitalift
puder- stay matt rimmel
roz-golden rose terracotta blush on
rozświetlacz-wibo
oczy :
cien-inglot amc numerek 123 i 118
kreski-eyeliner eveline
rzęsy- mascara lovely pump up curling
roswietlacz -w kąciku oka
usta:
szminka-my secret kiss my lips big color stick nr. 15

jeszcze więcej zdjęć :)













zapraszam do komentowania i do zobaczenia Kochani <3


24 komentarze:

  1. Pierwsza sukienka mega kobieca. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje są fajne. Jednak dla mnie wygrywa nr2 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 stylizacja jest przesliczna!

    http://sssddday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarna jest świetna!
    Na swoją studniówkę też wybrałam klasyczną czerń. Zawsze wygląda dobrze

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Co prawda do studniówki mam jeszcze troochę czasu, ale podobają mi się twoje stylizacje.
    Druga sukienka jest piękna ^^

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 sukienka śliczna <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Omg, jesteś cudowna , jestem Twoją fanką ❤❤ czekam na więcej postów, kisski pozderki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuje to bardzo miłe ,dzisaj robię zdjęcia do nowego postu <3

      Usuń
  8. Pierwsza sukienka boska *-*
    Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są obie sukienki! A stylizacje bardzo udane. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. obie sukienki są piękne, ale ostatnio urzekły mnie zwykłe proste sukienki jak ta pierwsza :D

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsza sukienka zawróciła mi w głowie!

    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  12. ta pierwsza sukieneczka prześliczna. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja za niedługo mamm półmetek w gimnazjum. Mam już wybraną sukienke. Bardzo przydatny post i każda stylizacja mi się podoba :)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy wpis, szczególnie fajnie wyglądasz w pierwszej stylizacji, ale w drugiej również tobie pięknie! :D
    nothinghappenswith.blogspot.com zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądasz w małej czarnej :D jestem na twoim blogu juz bardzo długo, wiec zacznę cie obserwować:)
    http://insigne-lifestyl4you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny, estetyczny blog i piekne sukienki ;)

    http://cel-piekno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie stylizacje świetne :d Jednak naszym numerem jeden jest... pierwszy look :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    http://cieszsiechwila-ld.blogspot.com/ !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacje. Rób ich więcej skup się bardziej na makijażu wychodzi Ci to super. Mam pytanie jeżeli zapłaciłabym Ci za pomoc w wyborze ubrań na studniówkę to zgodziłabys się??? Bo chce wyglądać jak księżniczka. Jak Ty w drugiej stylizacji. Rób to dalej może w przyszłości to będzie Twój sposób na zarabianie. Dasz radę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko,mega dziękuje za ten komentarz nawet nie wiesz jaką radość mi sprawiłaś <3,chętnie Tobie pomogę w wyborze za darmo,bez przesady żebyś mi za przyjemność płaciła.Jak coś to wyślij mi wiadomość na fanpagu https://www.facebook.com/Chuckylucky19-447926532083790/

      Usuń