17 sty 2016

Stylizacja zimowa i ubrania z second handu :)

Witajcie Kochani <3

Na początku chce Wam bardzo podziękować za wszystkie  obserwacje ,wyświetlenia i miłe komentarze po których robilo mi się bardzo bardzo ciepło w serduchu wiedząc że moja ciężka praca nie idzie na marne.

 Nareszcie nadeszła prawdziwa mroźna zima ze śniegiem i temperaturami na minusie. dlatego postanowilam przygotowac dla was zimowa stylizacje


Oczywiście znów postawiłam na czerń(och chyba muszę wreszcie dodać trochę kolorów do garderoby ). Założyłam czarny płaszcz ze stradivariusa ,który według mnie świetnie nadaje się na zimę jak  jesień .Zestawiłam go z czarnym kapeluszem dzięki któremu nasz look jest bardziej  elegancki rzekłabym nonszalancki.Kapelusze są także totalnym hitem tego sezonu .Doskonale także pasowałby tutaj jeszcze błyszczący szalik by trochę nadać koloru.Uznałam że najlepiej do tej stylizacji komponują się czarne buty na obcasie z ćwiekami z tylu których nie stety nie widać na zdjęciach przez śnieg.





W tym poście chce Wam też pokazać dwie rzeczy ,które pochodzą z second handu .Kiedyś nie wiedzieć czemu   bałam się tam kupować a raczej wstydziłam,uważałam że nie ma tam nic ciekawego .Ubrania są kiepskiej jakości lub używane i śmierdzą. Aż do czasu gdy nie weszłam na jakiegoś bloga i zobaczyłam jakie fajne ciuchy można zgarnąć i ostatnio będąc na ryneczku weszłam do "lumpeksu". Powiem Wam że nie było łatwo ale znalazłam prześliczna kamizelkę i sukienkę czarna(a jaką by inaczej). Oddzielne wyglądają bardzo fajnie ale razem cudownie się dopełniają.Mam nadzieję że  może i wy coś znajdziecie w second handzie.


A tutaj stylizacja z nimi <3










Załączam jeszcze dwa zdjęcia,które według mnie kompletnie się nie udały  ale wyszły śmiesznie ,więc może kogoś rozweselą lub rozśmieszą :)





Mam nadzieje że post wam się spodobał i zapraszam do kometowania .A czy Wy lubicie kupować w sklepach z drugiej reki?Piszcie :) i jeszcze jedna sprawa czy chcecie notkę o pomysłach na prezent dla niej i dla niego ?Oraz podawajcie swoje pomysły na kolejne notki. I jeszcze raz bardzo dziękuje :)

Do zobaczenia kochani <3



17 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog, pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co jak co, ale second handy są super <3
    Pozdrawiam, Chmielova (www.chmielova.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym zobaczyć post w jaki sposób dbasz o cerę, bo ja mam problemy i nie wiem co robić, mam nadzieję że mi pomożesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co to ma być, od kiedy noszone ubrania są super??

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten blog od samego początku mi się spodobał, jak już mówiłem wiesz o czym pisać. Post strzał w 10, ubrania dobrałaś świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjecia. Stylizacja piekna

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej czerń do biegów śniegu w tle wygląda bosko! Ale myślę, że inny kolor by też tu pasował. :)
    www.kasia-blog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wielką radością informuję że zostałaś nominowana do LBA na moim blogu ! :* http://swiatkobietyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapelusz też z second handu, czy dostanę go gdzieś w sklepie, jest świetny :)
    Zapraszam
    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na LBA :)
    http://stvkrotka.blogspot.com/2016/01/libster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam cie, na żywo jesteś jeszcze piękniejsza !

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia i stylizacja !
    zazdroszczę zimy !!!
    u nie w UK w zime to caly czas deszcz pada ;/

    http://easternblocklatino.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się ubieram tylko w sh. Już dawno stwierdziłam, że wydawanie kupy pieniędzy na ciuchy jest bezsensowne. A lumpeksach można wyciągnąć na prawdę przecudne perełki i do tego tak tanio! :)

    Pozdrawiam serdecznie, a przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w zabawie organizowanej przeze mnie. Jeśli lubisz dostawać niespodzianki oraz cieszy Cię dawanie - to coś dla Ciebie. Sprawdź i przyłącz się!:)
    http://marysseprobuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jestem przekonana co do sh, ale ty ubierasz sie swietnie! Obserwuje cie od dłuższego czasu i zostanę z Toba na dluzej- świetny blog. Zima każdemu dała w skore! Ja juz mam jej dosyc!
    http://insigne-lifestyl4you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. W sh zawsze można znaleźć coś ciekawego. Ładna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń